Fiodor Napisano 22 Września 2006 Napisano 22 Września 2006 Mechanizm korbowy: XT Hollowtech 2 48-36-26 zintegrowana z suportem Przerzutka tylna: XT 2007 normalna sprężyna rd-m761 Przerzutka przednia: XT down swing fd-m761 Kaseta: XT cs-m760 11-32 Łańcuch: XT HG 93 Piasta: XT fh-m760 No cóż, sprzęt nie sprawia żadnych problemów, działa sprawnie, biegi zmieniają się płynnie bez zgrzytów. Testowane tylko w suchych warunkach, nie cierpię jeździć w ulewę. KORBA Największe wrażenie robi korba, duże bydlę i wydaje się ciężkie, po wzięciu do ręki szok, ależ to lekkie! Skośnoocy znają się na tym. Po zamontowaniu (zlecone serwisowi - 20 zł) coś wspaniałego, widać że to korba z górnej półki, łączenie z lewym ramieniem niesamowite, okaz masywności i trwałości. Nie wydaje dziwnych dźwięków i jest sztywna, na 48 zębach slalom między samochodami nabiera nowego wymiaru, na górkach schodzimy na 36 i 26...at last!...zacząłem używać najmniejszej przedniej zębatki! Przerzutka przednia Szybko, sprawnie i bez problemów, model down swing a więc z konstrukcji dłuższa żywotność bez luzów od top swing. Model z pojemnością 48 zębów, w serwisie gość chlapnął: "a przerzutkę to jaką pan ma, hę? bo pewnie nie obsłuży tej patelni!"... spojrzał, aa tak XT 2006 obsłuży. Prowadzenie i górny i dolny ciąg. Przerzutka tylna A co to pan ma do cholery z tyłu? XT2007, hohoho, ładne toto... Faktycznie wyglądem bije na głowę moją poprzedniczkę XT2006, na 10 osób które widziały obydwie 10 wskazuje lepszy design na 07. Normalna sprężyna, poprzednia odwrotna i... żadnej różnicy, kwestia przyzwyczajenia i upodobań. A sama przerzutka? wydaje mi się że ma mocniejszą sprężynę 07, ale może mi się wydawać, zero różnicy między 2006 a 2007 poza designem. Kaseta, łańcuch, piasta Tip top, nie ma się do czego przyczepić. "coś tyrkoce" nie istnieje... Regulacja Tylnej przerzutki zajęła mi 1 minutę. Ustawienie wychylenia na górnej i dolnej i indeksacja, no jak ja to kiedyś robiłem że ustawić nie mogłem??? W skrócie Szybko, sztywno, sprawnie i bez problemów. Polecam. Foto:
Trin Napisano 22 Września 2006 Napisano 22 Września 2006 Gratki ... prezentuje sie super. To mniej wiecej mój cel na rok przyszły ... tą zime przeturlam sięna alivio :glare:
mewes Napisano 22 Września 2006 Napisano 22 Września 2006 Alez mi sie ten XT na tyl nie podoba...myslalem ze bedzia fajna i kupie dla smaczku, ale wole ten stary model z gumowa uszczelka. Reszta sprzetu rewelka:)
celofan Napisano 23 Września 2006 Napisano 23 Września 2006 Taaak. XT to klasa osprzęt typu: zamontuj i zapomnij, ale nowa przerzutka tylna wygląda jak ... byle co. Oby nie działała tak jak wygląda :-) To rzecz gustu oczywiście.
zedi Napisano 9 Maja 2007 Napisano 9 Maja 2007 A ja sie nieco na swoim XT'05 zawiodlem.... Korba: Po 3 miesiacach jazdy zaczelo cos w niej skrzypiec... glowilem sie co... brzmialo jak suport ( 3 miesiace i juz suport skrzypiacy? ) az ktoregos dnia wrocilem bez jednej srubki od tarczy. Srubki sie poluzowaly, dosztukowalem i nadal cos jeszcze skrzypi... przesmarowalem oske i to co moglem i nadal. Przednia przezutka: Zalapala luzy po 4 miesiacach. Ma problemy z redukcja na najmniejsza tarcze pod obciazeniem. Kaseta i 2 lancuchy -> zuzyly sie w normie, 1 rok jazdy, no moge powiedziec ze w miare trwale. Generalnie po przesiadce z mieszanego XT' 98 i 2002 nie czulem zadnej rewelacji w dzialaniu.
Rekomendowane odpowiedzi