Kowal1986 Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 (edytowane) Cześć, Chciałbym uzyskać jakieś informacje odnośnie "zielonych" uszczelnień do Fox-ów oferowanych bezpośrednio przez firmę SKF. Czy ktoś z Was testował te zielone uszczelki? Czy nie było jakiś problemów z zastosowaniem tych uszczelnień w połączeniu z oryginalnym olejem FOX Green 10wt (jeden dystrybutor straszy, że tylko z ich olejem pracuje to poprawnie)? Czy opisywane poniżej superlatywy są prawdziwe, czy tylko jest tylko zgrabna papka marketingowa? http://allegro.pl/fox-32-uszczelki-skf-zielone-z-kolnierzem-tuning-i6165214075.html Poniżej piękmy opis jednego z dystrybutorów: "Co zyskujesz? 1. Trwałość nawet 3 sezony na jednym komplecie! 2. Brak brudu pod uszczelkami mimo intensywnej jazdy sprawdzone w praktyce! 3. Poprawa płynności 4. +10 do czułości amortyzatora Uwaga uszczelki współpracują tylko i wyłącznie z profesjonalnymi olejami. W przypadku nieprawidłowego doboru mogą pojawiać się zacięcia oraz skokowa praca! Chcesz tego uniknąć zerknij na nasze pozostałe aukcje znajdziesz tam olej którym podrasujesz swój amortyzator! zobacz klasyczny opis" Edytowane 15 Grudnia 2016 przez Kowal1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Plus 10 do czułości amortyzatora? Nawet jak się złoży widelec bez uszczelek to tak dobrze nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magura2004 Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 A ja kupiłem ostatnio oryginalne foxa i nie mają kołnierza. Trzeba uważać jak się wbija, żeby za głęboko nie weszły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ilia Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Też kupowałem oryginalne w październiku i nie mają kołnierza. Najlepsze, że te oryginalne też SKF robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 16 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Brak kołnierza to dla mnie jakaś głupota. Co im to przeszkadzało? Może nowe Foxy StepCast nie mają miejsca na kołnierz? Jednak nie o tym dyskusja. Czekam na opis kogoś, kto testował zielone uszczelki bezpośrednio od SKF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jgrabowski Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Głowy nie dam, ale moim zdaniem to to samo co bezkołnierzowe oryginalne Foxy, które kosztuję zresztą podobne pieniądze. Moim zdaniem te nowe są faktycznie bardziej "płynne", choć poza subiektywnymi odczuciami nie mam twardych danych;-) Fox zaleca do nich Gold 20wt, a nie Green 10wt. Jako wadę wymieniłbym trudność montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Akurat firma która sprzedaje te uszczelki jest jednym z najlepszych serwisów zawieszeń w Polsce, dlatego nie wydaje mi się żeby mocno koloryzowali właściwości tych uszczelek. BTW: https://www.facebook.com/BFGsuspension/videos/566221300220572/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2016 +10 jak cholera, chyba szacunu na dzielni.... Widac, ze lepiej, ale nie + 10, druga rzecz, to co jest pokazane, roznica w sile jaka jest potrzebna aby widelec ruszyl, po napompowaniu go jest niewyczuwalna podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radomir82 Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 No proszę was, przecież od razu widać że zwrot "+10" to zwała, nie zmienia to faktu że te zielone SKF-y są lepsze od oryginału (który notabene też jest od SKF), a kosztują podobnie albo i mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blebnik Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Nie zawsze jest tak, że zielony kolor detali pasuje do roweru;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 W teorii Skf chwali się że te zielone mają dodatki samosmarujące które zwiększają czułość amortyzatora i nie wymagają dodatkowego smarowania smarem stałym. W praktyce zamontowalam już tego trochę i opinie są skrajnie różnie, ale większość widzi niewielką poprawę w czułości (która równie dobrze może wynikać z tego że amor jest na świeżych smarach i oleju . Dopisek że współpracują tylko z niektórymi olejami jest bzdurą, producent deklaruje kompatybilność z niemal każdym olejem do zawieszeń na rynku - nie tylko oryginalnymi zalecanymi przez producentów ale również z zamiennikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikiChomik Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 Należy wnieść im sprawę z powództwa cywilnego, gdyż poświadczają nieprawdę. Tak na serio to jest dokładnie +9,12019 do czułości amora, a nie tam od razu "+10"... To jest ta sama sytuacja co z uszczelkami kurzowymi do RS Pike - można kupić wersje pierwotne od RS albo wersje od SKF - często zielone (a później czarne sygnowane logo RS mimo produkowania przez SKF) - rzeczywiście lepiej uszczelniają, ale w sumie co z tego, skoro trzeba częściej smarować gąbki pod nimi i generalnie czyścić całokształt, bo jak pod superszczelną uszczelkę wejdzie drobina piasku albo kurzu, to dopiero potrafi narobić Meksyku, a nawet i Sajgonu na goleniach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 E tam, nie widzialam żeby skfy robiły gdziekolwiek sajgonu. Szczerze to jak na smarowanie Pike'ów 5ml oleju to i tak się tam anoda wzorowo trzyma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 26 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2018 Od 6 tyś km jeżdżę na tych zielonych SKF. Odnośnie czułości ciężko się wypowiedzieć, ale działają dobrze i przy przeglądzie olejowym po 3 tyś km nie było bałaganu w środku. Mam zamiar je dociągnąć do 9 tyś przebiegu. Mam nadzieję, że nie zaczną przypuszczać wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.