kosmoski85 Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Ile może być gdzieś wart amortyzator powietrzny Santour Raidon Air Tapered 100mm 29" z 2016 roku? Amortyzator jest zdjęty z nowego roweru ma przebieg może z 40km Amortyzator ma manetkę blokady skoku z kierownicy RSLO. QR9. Wagi nie znam ale około 2000g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Nowy kosztuje 730, ja bym wystawił za 550 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Hmm myślałem, że to ciut droższe jest i zastanawiałem się czy wystawić za około 600zł. Chciałem dołożyć do Golda, ale w takim razie się trochę nie opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Wejdź sobie na stronę activia.sgl.pl i popatrz. Jeżeli ktoś z forum kupuje coś SR to na 99% kupi to u kolegi Activii więc i cenę musisz dostosować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Właśnie znalazłem. Jest tak jak mówisz. Cena 730zł. aczkolwiek to chyba nie ma manetki w komplecie? Myślisz że opłaca się dołożyć do RS Golda, będzie duża różnica w pracy bo w wadze z 200-300g max? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Jest manetka, sprzedawany jest komplet. O to musisz pytać innych bo ja raczej preferuje produkty SR. A co Ci nie pasuje w Raidonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Głównie to waga i mam wrażenie że jest mułowaty. Blokada skoku jest plastikowa i wygląda jakby miała się rozpaść dość szybko. Dłuższej jazdy nie miałem, ale ostatnio miałem Manitou Marvel Pro i mam wrażenie że tamten był dużo bardziej płynny. Z drugiej strony to nie mam teraz budżetu na taki amor jak wcześniej i szukam jakiegoś dobrego kompromisu pomiędzy wagą/pracą/ceną Na zblokowaniu dodatkowo ma dość duże ugięcie. Edytowane 12 Grudnia 2016 przez kosmoski85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Miałem okazje jeździć na takim amorku i niemiał on żadnej objawy mułowatości ani dużego ugięcia na zablokowaniu a różnicy dużej nie będzie jeśli chodzi o samą wage tylko weź pod uwage że ten RS kosztuje grubo ponad 2x więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymony Napisano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2016 Głównie to waga i mam wrażenie że jest mułowaty. Blokada skoku jest plastikowa i wygląda jakby miała się rozpaść dość szybko. I pewnie dlatego, padniete manetki od RS, wymieniają na ten plastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Dzięki panowie za rady. Widziałem jeszcze na aliexpress amorki Manitou Marvel Comp w niezłych cenach, ale troszkę się tego obawiam. Muszę poczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Wymieniasz siekierkę na kijek, ale to tylko moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 W jakim terenie zrobiłeś te 40 km? Przecież on się nawet dotrzeć nie zdążył, a już narzekasz, że jest mułowaty. W RS manetki tez są plastikowe, ale to wcale nie jest zły plastik. Recon praktycznie nic nie zmieni poza wagą. To jest ta sama konstrukcja co RS XC32 tylko lżejszy, więc w zasadzie bezpośredni konkurent Raidona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Na 90% masz tego raidona źle wyregulowanego (np. za słaba negatywna do ciśnienia w pozytywnej). Przy okazji ew. wymiany sprężyny warto nowego smaru dołożyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 13 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Z dyskusji wynika, że ten amor jest na tyle dobry, że nie opłaca się go sprzedać nawet za 600zł i dokładać do czegoś nawet nieznacznie lepszego. Zastanowię się. Pojezdze i może zmienię zdanie. Dzięki za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Krąży taka legenda że Raidon na 2016 rok to to samo co jeszcze z 2 lata temu Epicon, czyli całkiem niezły amor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2016 Czy on dobry to ja bym polemizował ale na pewno będzie działał poprawnie i nie będzie strasznie tępy jak się go umiejętnie wyreguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 14 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2016 Krąży taka legenda że Raidon na 2016 rok to to samo co jeszcze z 2 lata temu Epicon, czyli całkiem niezły amor. Kiedyś miałem Epicona w starym 26 i spełniał większość moich potrzeb. Zobaczymy w takim razie. Rower już prawie poskładany to trzeba będzie pojeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek383 Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Od połowy tego sezonu latam na Raidonie AIR 2016 i złego słowa powiedzieć nie mogę Na początku trochę mułowaty, ale po kilku wypadach w teren znacznie się poprawił. Teraz pracuje jak dla mnie idealnie, nie zamierzam wymieniać Jakiś czas temu zrobiłem pierwszy podstawowy serwis - w środku czyściutko, smaru wystarczająco dużo, żadnych rysek itp. Nie było takiej sytuacji, że w fabryce pożałowali smarowania Z minusów to słabo trzyma ciśnienie - po dwóch tygodniach stania ubywa około 15 psi. Być może muszę dolać kilka ml gęstego oleju to komory powietrznej - jak zalecił mi kiedyś Activia - chociaż raz już to robiłem, może mu za mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Postanowiłem zostawić po przekładce do nowej ramy tak jakby nabrał blasku a i przymiarka do niego troszkę odmieniła zdanie. Muszę lepiej dobrać ciśnienie i może się okazać lepszy niż myślałem. Szkoda tej wagi, ale jak rower mi wyjdzie w granicach 12.5kg to zostawię to co mam i będę jeździł. Jak więcej to muszę się zastanowić (oczywiście po jazdach) co dalej. Widziałem za 999zł Epixona ze skokiem 100mm na QR9 i z tego co mi się wydaje z blokada skoku na manetce. Cena niedużo wyższa a z tego co gdzieś widziałem to różnica w wadze może wynieść ze 300g , bo ten Epixon chyba miał koło 1700g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymony Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Jak pozostałych elementów nie będziesz miał z ołowiu wypełnionego rtecią, to bez spiny można się w 12kg zmieścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 Koła (w tym kapcie) i amor to wazy zwykle najwiecej. Zabawy w odchudzabie maja sens jak sie ma lekka ramę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosmoski85 Napisano 16 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Mam taki oto zestaw. Musze zważyć. Rama stosunkowo lekka i dobrze znana Accenta. Reszta: Rama Accent Peak 2016, rozmiar M Amor Suntour Raidon Air 100mm Tappered Steerer, RSLO Przerzutka tył Shimano Deore Shadow Plus 10-rzędów M615 Przerzutka przód Shimano Deore M615 Manetki Shimano Deore 2×10 M615 Korba Shimano Deore M615 Hamulce Shimano Deore M615 Siodło racextract AX1000 Sztyca Ritchey Comp 400mm Kierownica Ritchey Comp 720mm Mostek Ritchey Comp 90mm Gripy ESI Gripp Racer Edge Stery Pólzintegorwane Accent HSI-SPR0 Koła Mavic Crossride Opony Continental Race King Race Sport 2.2 Łańcuch Shimano HG54 Potencjał do zrzucania największy w amorze Edytowane 16 Grudnia 2016 przez kosmoski85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.