maczet190399 Napisano 10 Grudnia 2016 Napisano 10 Grudnia 2016 Planuje zakupić Vittoria Barzo 2.25TNT na przód. A co na tył ?? Dużo osób poleca MEZCAL, ale trochę boję się tej opony ze względu na jej niski bieżnik i zachowanie na mokrym.Dodam, że rozpatruje opony TLR, gdyż prawdopodobnie przejdę na niego z późniejszym czasie
blackiwan Napisano 10 Grudnia 2016 Napisano 10 Grudnia 2016 Ja również polecam Mezcala na tył. Sam mam Barzo 2.25" przód i Mezcal 2,1 G+ tył. Przejechałem na tym komplecie 9 startów na BM, cały MTB Challenge oraz kilkanaście inny wyścigów. Lepszych opon do tej pory nie miałem. Mezcal nie wygląda za agresywnie, ale na stromych podjazdach bez problemu daje rade, aż sam byłem zdziwiony jak to sie trzyma. Na asfalcie natomiast całkiem lekko się toczy.
Alsew Napisano 10 Grudnia 2016 Napisano 10 Grudnia 2016 Można jeszcze pomyśleć o Saguaro na tył... chociaż spotkałem się z opiniami że w terenie nie ma większej różnicy między Saguaro a Mezcalem, a ogólnie Mezcal jest szybszy no i waży mniej... Też myślę o Mezcalu na tył.
WonszRzeczny Napisano 10 Grudnia 2016 Napisano 10 Grudnia 2016 założyłem na zimę drutowane mezcale 2.1 i w porównaniu do moich poprzednich race kingów 2.2 mezcale wygrywają zdecydowanie pod względem oporów toczenia, w terenie też nie jest póki co najgorzej ale ten większy balon w continentalach dawał taki luz psychiczny temu zastanawiam się nad zamianą na 2.25 jak wróci do nas wiosna ale ogólnie mezcale serdecznie polecam
Alsew Napisano 10 Grudnia 2016 Napisano 10 Grudnia 2016 założyłem na zimę drutowane mezcale 2.1 i w porównaniu do moich poprzednich race kingów 2.2 mezcale wygrywają zdecydowanie pod względem oporów toczenia, O mniejsze opory od Race Kingów to bym ich nie podejrzewał... Ja na zimę założyłem komplet Barzo 2,1 i super się sprawdzają na mokrym . Wiosną /latem miałem Saguaro 2,2 przód i Race King 2,2 RS tył i ten zestaw jest super szybki ale na trudniejszych podjazdach i gdy robi się mokro wyraźnie Race Kingowi brakuje przyczepności, więc Saguaro zostaje a o tyle wiosną pomyślimy...
WonszRzeczny Napisano 10 Grudnia 2016 Napisano 10 Grudnia 2016 O mniejsze opory od Race Kingów to bym ich nie podejrzewał... po prostu na mezcalach jakby lżej mi się kręciło i lepiej przyspieszało ale może to wina mniejszego rozmiaru i co za tym idzie mniejszej wagi sam już nie wiem
ishi Napisano 10 Grudnia 2016 Napisano 10 Grudnia 2016 Ja mam na tyle Peyote i to bardzo fajna napędówka. Jedyny minus to że na skalistym podłożu szybko znika.
maczet190399 Napisano 12 Grudnia 2016 Autor Napisano 12 Grudnia 2016 Dziekuje za odpowiedzi. Jeszcze pytanie Mezcal wystepuje w wersji G+. Czy ktoś testował tą technologie. Według informacji na stronie to technologia pozwalająca dopasowałć sie oponie do zmiennych warunków ale jakoś niechce mi się w to wierzyć.
WonszRzeczny Napisano 12 Grudnia 2016 Napisano 12 Grudnia 2016 bo to zwykły kit wersja tnt (G+) ma wzmacniane boczne ścianki i to cała różnica zapewne pomiędzy nią a zwykłą zwijką
maczet190399 Napisano 14 Grudnia 2016 Autor Napisano 14 Grudnia 2016 Jeszcze pytanie czy brać wersję TN, czy zwykła zwijana wystarczy żeby uszczelnic mleczkiem ?? Obręcz DT 442
ishi Napisano 14 Grudnia 2016 Napisano 14 Grudnia 2016 Zwykłe mają boki jak firanki w porównaniu z TNT. Jeżeli nie chcesz się męczyć z uszczelnieniem i dbasz o obręcze bierz TNT.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.