RainbowHunterPL Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Po wszelkich trudach i po 2 wymianach na nowe nie było poprawy w pracy tłoczków więc rozebrałem zacisk i go przeserwisowałem i wszystko śmiga jak należy i teraz pytanie jaki płyn wybrać na zime ? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Po wszelkich trudach i po 2 wymianach na nowe nie było poprawy w pracy tłoczków więc rozebrałem zacisk i go przeserwisowałem i wszystko śmiga jak należy i teraz pytanie jaki płyn wybrać na zime ? Ale co wymieniłeś na nowe, tłoczki, czy płyn? Płyn ci nie zamarznie, więc lej jaki ci się podoba, byle mineralny, a nie DOT. A tak w ogóle, to internety trąbią, że hample deore nie nadają się do jazdy w ujemnych temperaturach, bo uszczelki puchną i olej wycieka Edytowane 4 Grudnia 2016 przez SovaLTD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 4 Grudnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 że hample deore nie nadają się do jazdy w ujemnych temperaturach, bo uszczelki puchną i olej wycieka Nie wszystkie, moje 596 radzą sobie z mrozem i na forum też są takie deklaracje. Jak uszczelka puchnie to tłoczek unieruchamia, olej nie cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Nie wiem dokładnie , ale temperatura zamarzania jest pewnie poniżej -50. Klamka zacznie mulić gdzieś przy -10 albo i niżej. Ja tam swojego tektro nie miałem okazji sprawdzić w porządnym mrozie , ale gdzieś -5 było. Nic się mu nie stało Edytowane 4 Grudnia 2016 przez Ychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Jak uszczelka puchnie to tłoczek unieruchamia, olej nie cieknie. O przepraszam, mój błąd. Ja nie miałem nigdy takich problemów, opieram się tylko na czytaniu co inni piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 Jeżdze w każdej temperaturze tłoczki wyciągnełem i przesmarowałem pastą do tłoczków i jest git klamki puchną już przy -4 stopnia i to już czuć podobno płyn finish line niweluje to zjawisko ja żadnych wycieków czy innych problemów nie zauważyłem Używał ktoś oleju od Finish Line bądź A2Z?Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 Używałem Finish Line, jest sporo rzadszy i to pewnie tajemnica ujemnych temperatur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 Przy a2z vodka były skargi że nawet w normalnej temperaturze lekko zamula klamka. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 Ale co wymieniłeś na nowe, tłoczki, czy płyn? Płyn ci nie zamarznie, więc lej jaki ci się podoba, byle mineralny, a nie DOT. A tak w ogóle, to internety trąbią, że hample deore nie nadają się do jazdy w ujemnych temperaturach, bo uszczelki puchną i olej wycieka Uszczelki nie puchną tylko twardnieją. To powoduje opór ruchu tłoczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 No a jak z pracą klamki letnich temp? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 W letnich temperaturach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Tak gdy jest ciepło jeszcze jedno pytanie dlaczego klocki nie wykorzystują całej powierzchni tarczy ? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Grudnia 2016 przez RainbowHunterPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 Shimano nie lubi niższych temperatur, zależnie od egzemplarza reagują skracającym się skokiem klamki od temperatury plus 10 w dół. Na plusie nie ma problemów. Masz prawidłowo zamontowany adapter? Jest na nim strzałka z napisem "up". Wyciągnij klocki i sprawdź czy tarcza "bierze" klocek na całej czy na części jego powierzchni ciernej. Jeśli to drugie to musisz kombinować, szlifowanie/skracanie adaptera. Może być to też spowodowane niewłaściwym wykonaniem mocowania zacisku/adaptera do ramy, które odsuwa zacisk na zewnatrz od środka tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Na przodzie mam 160mm i niemam żadnego adaptera z tyłu na tarczy RT-54 jest identycznie może to wina klocków? okładziny są scierane równo na całej powierzchni na klockach B01S w hamulcach BR-M355 było ok aktualnie jeżdze na klockach G01S czyli oryginalnej żywicy myślę nad włożeniem B01S tylko nie wiem czy będą pasować tobo to normalne że skok prawej klamki jest o 1cm dłuższy niż lewej ? Edytowane 6 Grudnia 2016 przez RainbowHunterPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Nie jest normalne. To nie jest wina klocków, raczej wysokości zamontowania zacisku od środka tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Ja mam w Giant Anthem 2 2015 identycznie(przód i tył), wcześniej na tarczach 160mm, teraz na 180mm z adapterem Shimano, jakby klocek był o 1mm za wysoko, wcześniej hamulce 615, teraz 785.. Na 615 jeździłem przy - 5-10 i nie było tragedii. Edytowane 6 Grudnia 2016 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Siła hamowania jest bdb jak na te hamulce więc nie będe się przejmował zaleje układ finish line i odpowietrze i skok powinnien być prawidłowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Powitoł Tak gdy jest ciepło jeszcze jedno pytanie dlaczego klocki nie wykorzystują całej powierzchni tarczy ? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Może to być po prostu kwestia budowy tarczy. Mam dwie tarcze 185mm avida: jedna bierze zaraz nad wewnętrznym rantem tarczy, druga dobre 4-5mm ponad nim a klocek prawie wychodzi ponad zewnętrzny rant. Plus zewnętrzny rant był srodze pofalowany i czuć było przy hamowaniu jak klocek wpada w pustkę (całym widłem szarpał). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Przyjdzie mi jutro RT54 180mm to zobaczymy co z tego będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RainbowHunterPL Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Wychodzi na to że wszystkiemu winne były tarcze aktualnie klocek łapie dużo więcej powierzchni niż ostatnio do zamknięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.