Skocz do zawartości

[caly rower] Marka Kona, jaki wybrac ?

dawidowo

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, 

To moj 1 post, mam nadzieje ze uda mi sie uzyskac od Was specjalistow porade w sprawie roweru, ktory chcialbym zakupic.

Chcialem kupic cos marki Kona.

Rower potrzebny do miejskiego, codziennego transportu do pracy (jezdze caly rok i tu gdzie mieszkam nie ma srogich zim), ale chcialbym sobie rowniez czasem wjechac na jakis szuter, przez las badz park....

Teraz mam starege Peugota - szose, ktora dziala ale ja na tyle stara ze kazda naprawa jest tak meczaca z regulacja hamulców, przerzutek ze juz mam dosc :)

Nie moze byc to single speed bo mam w wielu miejscach pod gorke...Nie chce szosy do scigania sie.  Chcialbym by mial cienkie opony zeby byl szybki i  zwinny. Wygladem najbardziej mi sie podobaja mi sie single speedy ktore sa na stronie Kony.

Od razu mowie, jestem laikiem i nie zam sie na osprzecie. Rower, ma jezdzic :) i mam czerpac z tego frajde:) 

cena: fajnie by bylo zmescic sie w 4000 PLN. Da sie cos znalezc? 

p.s. jesli myslicie ze moglbym cos innego, lepszego miec niz kone to tez prosiblym o sugestie. 

Dziekuje za pomoc w temacie i czas poświecony :)

pozdrawiam!

Dawid

Napisano

może by tak Kona Unit z (2016 fajne miała kolory i za ok 3000zł kupisz) tylko musiałbyś sobie zamontować przerzutkę z tyłu, więc troszkę zmodyfikować rower, ale wtedy miałbyś fajny rowerek.

kona podobno daje dożywotnią gwarancję na ramę 

Napisano

kurcze moze niepotrzebnie napisalem o tym lesie i szutrze. W koncu jestem na forum rowerowym, wiec jak mowa o lesie to pewnie kazdy ma w glowie ciezkie przeprawy przez bloto itp :) a taj nie jest. Mowiac o jezdzie w lesie, mam na mysli przejadzke w takim miesjcu http://www.zonienwoud.be/wp-content/uploads/2015/12/beukenkathedraal_2.jpg 

u mnie korzystanie z roweru to jest 95 % miasto a 5 % to miejsce jak na linku wyzej pokazanym. 

odnosnie wyboru ram, osprzetu itp  faktycznie nie znam sie. 

Napisano