Przemko12 Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 Witam! Od roku jeżdzę w dircie,do dnia dzisiejszego latałem na Marcoku 44 (uszkodziłem tłumik) i Dirt Jumperze 3 z 2010 roku.Osobiście zraziłem się co do tej firmy ponieważ ceny w każdym serwisie są duże,a amortyzatory... słabe.Dlatego przychodzę na to forum z pytaniem,czy jakikolwiek PIKE z U-Turnem będzie dobry do dirta? bo słyszałem że są to widelce uniwersalne,lekkie a także z dobrą możliwością regulacji i naprawdę tanim serwisem.Na oku mam trzy egzemplarze z (409,454,426) z roku 2010 i 2011,stare dobre klasyki,do dyspozycji mam +/- 700zł,który z nich wybrać? który jest najmniej awaryjny? chyba że polecacie coś innego,jestem otwarty na nowe propozycje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 Jak rozwaliles tlumik w Dircie, to raczej z u-turnem a dokladniej z jego rozkrecaniem bedzie ciezko. W sensie skrecasz ze 140 na mniej i po skokach mozesz miec wiecej...., chyba ze dowalisz po sprezynce i kulce w kazdy otwor pod pokretlo. Kuleczki pasuja z lozysk a sprezynki z zaworkow Schradera, u kazdego wulkaniztora dostaniesz. 409 bodajze nie mial MC w odroznieniu od wyzszych modeli, a najwyzszy mial regulacje Gate'a pokretlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemko12 Napisano 3 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 @shotgun chodziło mi bardziej o to czy jak któregoś z tych trzech amorów będę mieć skręconego na 100mm i ustawionego idealnie pod siebie i nic nie będę zmieniać to czy ta regulacja u-turna może pójść i wybić amora na np. 140mm czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekhs Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Ja jeździłem na pikach w dirt/street kilka lat, nie miałem problemów z rokręcaniem u-turna. Tłumik za to padał momentalnie przy jeździe na włączonej blokadzie. Jak znajdziesz sprężynę X-firm do niego to może się będzie nadawał. 409 miał MC tak jak wyższe modele, tylko miał regulację gate imbusem. 426 i 454 miały alu sterówkę, 454 dodatkowo drążoną koronę. EDIT: Sorry 426 jeszcze miał jeszcze stalową sterówkę Edytowane 3 Grudnia 2016 przez arekhs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.