JPK Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Witam. Mam pytanie czy można w miejsce cantileverów założyć vbraki? Zakładał również wymiane klamek. Wydaje mi się że nie powinno być problemu ale wole dopytać. Dzięki i pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2016 vki+klamki dedykowane + linki + pancerze= hamowanie ;-)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2016 BOOSTER! Bez tego nie będzie hamowania fajnego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JPK Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 I tak też zrobię- po prostu wymienię na vki. Co do boostera nie wiem czy będzie konieczny, ale kwestia do przemyślenia. Dzięki za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Jeszcze rzutem na taśmę tylko dodam, dobrze wyregulowane canti z grup Mtb z dobrymi sztywnymi dźwigniami, plus sprawny zestaw linki pancerze i sensowne klocki - to działa! Moje ulubione to przełom wieku, grupa chyba alivio z tektro klamkami szosowymi i przełajowymi tektro po drodze. hamulce ładniejsze bardziej przypominające zabie udka były dużo słabsze. Ostatnio zabawa z v brakami tektro i accent dkprowadziła mnie do furii i jeśli zmienać na v braki to naprawdę dobrej jakości, nie najtańsze. Dużo zależy od klocka, trzeba uważać na zbyt sprężyste, albp rozpuszczające się w wodzie ! do v braków polecam klamkę avid fr 5 do cantileverow shimano, całe srebrne z literką "A" albo nwspomniane dzisiejsze tektro i śmieszna rzecz, miałem rower retro makro kesz w którym nie dało się pogodzić szerszej opony 2,2 albo 2,4 z cantilewerami , wieszakiem i razsądna modulacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Przemyśl , poddaje się najmniej sztywny element. Czyli rama, bo skoro masz canti to też wiekowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Rama, ramie nierówna ... Mam 2 ramy w których fabrycznie były Cantilever z połowy lat 90`tych ... W Giancie górne rurki pod V`kami żyły własnym życiem i nawet "booster" zbyt wiele nie pomagał. W GT jest nadzwyczaj sztywnie ... ale to po części zasługa 3 trójkątów . Tylko jest też jeden istotny element tej układanki ... Nawet na wiotkiej ramie przy prawidłowym hamowaniu tył bez problemu będzie zrywał przyczepność pod V`kami. Wszak nie od dzisiaj wiadomo że ponad 2/3 całej siły hamowania pojazdu dwukołowego przypada na przednie koło, tam jest zawsze sztywno. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JPK Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Fakt- dobre hamulce to podstawa. Cały czas zastanawiam się nad boosterami, jednak z dostępnością widzę że nie jest tak łatwo. A rowerek to: Niby nic szczególnego, ale zonie bardzo dobrze sie na nim jeździ. Czy możecie w takim razie polecić jakieś konkretne hamulce, ewentualnie jakiegoś producenta? Ewentualnie jak jest to zestaw z boosterami. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.