bike5 Napisano 22 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2016 Posiadam nowe koło przednie ze sztywną oś i amortyzator Rock Shox pod sztywna oś....Próbuje to skręcić myslalem ze to banalnie proste ale gdy dokrecam do końca oś koło zaczyna sie bardzo ciezko krecic...jak za słabo dokrece to koło jest luźne pomiedzy widelcem...wiem ze dla niektorych to temat banalnie prosty i pewnie sie smieją wiec prosze o porade kogoś kto w szegołach wytłumaczy jak sie to dokręca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2016 No a może po prostu tarcza Ci się opiera o zacisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bike5 Napisano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2016 super sprawa tyle ze ja nie znam angielskiego ;-) nie wiem do jakiego momentu dokrecał oskie , jak ja dokrece oskie do konca to mam wrazenie ze te wystajace tulejki cos tam sciskają i kolo ledwo sie kręci.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2016 https://www.canyon.com/download/manuals/Canyon_MTB_PL.pdf Strona 29 Nie odpowiedziałeś na moje pytanie z hamulcem. Jakie to piasty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bike5 Napisano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2016 odpisalem na priv....dzieki za ta instrukcje pdf od canyona..wiele cennych wskazówek ;-) Super sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shiler Napisano 23 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2016 Może masz źle ustawiony zacisk hamulca i jak dokręcisz to tarcza ociera o klocki i dlatego koło się ciężko kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 24 Listopada 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Listopada 2016 Powodów ciężko obracającego się koła może być co najmniej 2 - dokręcenie oski powoduje przesuniecie tarczy i samo hamowanie - Tutaj wystarczy regulacja hamulca - brakuje tulejki w piaście lub czegoś innego i cała siła dokręcenia opiera się na łożyskach, które nie są podparte. Tutaj już jest problem, bo trzeba podeprzeć łożyska, Jednak często przednie piasty nie posiadają tulejek, a gniazda na łożyska, więc są już podparte, jeżeli ta piasta ma taką konstrukcje, powodem może być coś innego. Jeżeli inne koło inna piasta robi podobnie, możliwe ze golnie widelca są w jakiś sposób krzywe. Sam proces zakręcania ośki jest banalny: - wkładamy oś - dokręcamy, aż poczujemy spory opór, jednak nie za mocno - nie ma takiej potrzeby - blokujemy dźwignię. Jeżeli dźwignia blokuje się za lekko, imbusem bodajże 2.5 lub 3mm dokręcamy śrubę w dźwigni. Przesuwamy wtedy lekko punkt podparcia mimośrodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.