rObO87 Napisano 21 Września 2006 Udostępnij Napisano 21 Września 2006 Podczas dokręcania kapsla w sterze uszkodziłem śrubkę, która go mocuje i ciężko jest nią kręcić. Na sterze jest minimalny luz, ale nie będe jej dorkęcał, bo potem nie będe w stanie jej odkręcić. Gdzie mógłbym dostać taką śrubę? Może ktoś z Was ma na zbyciu? BTW Ile bezpiecznie km ster wytrzyma taki minimalny luz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralf Napisano 21 Września 2006 Udostępnij Napisano 21 Września 2006 przejedź sie do jakiegos sklepy rowerowego, moze beda mieć jakies uzywane takie śrubki. ja bym tam, z luzami wolał nie jeździć zbytnio duzo, a jak juz musisz to chyba lepiej bez szaleństw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2006 Nic się nie stanie jeśli będe jeździł jakieś 2 godziny po samym asfalcie? Pytanko zapobiegawcze. Co zrobić gdyby się okazało, że podczas wymiany feralnej śrubki nie będe jej mógł imbusem odkręcić? :035: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal119 Napisano 21 Września 2006 Udostępnij Napisano 21 Września 2006 Po asfalcie może nic się nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rObO87 Napisano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2006 Czy śrubka która trzyma kapsel pasuje do wszystkich sterów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exar Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 Pasuje, w rowerowych sklepach raczej ciężko dostać, zajdź do sklepu z gwoździami , wkrętami etc. na pewno beda mieli. Najlepiej kup śrube o wytrzymałości 8.8 lub wiekszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Napatos Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 Śrubę wyciągnij i idź z nią do sklepu rowerowego a potem do "gwoździowego" Śruby w różnych modelach sterów nie zawsze są takie same. Zwróć uwage na skok gwintu (prawdopodobnie gwint drobnozwojowy). Mocna śruba jest zupełnie zbędna w tym miejscu. Co innego śruby mocujące kierę do mostka lub mostek do sterówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.