Skocz do zawartości

[Obręcz] Jaka dla kół 29 do enduro


Piwko159

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam poszukuje w miarę dobrych kół Piast szprych muszę złożyć jakieś sensowne koło do lekkiego enduro bez mega skoków. Myślę nad marka dartmoor żeby z tego dobrać wszystko. Pomożecie coś sklecić? Oczywiście cena jak najmniejsza ale żeby to miało ręce i nogi xD ok 800 zł? Oby miej

Napisano

Novatec 771/772 + obręcze DT 533d.

32 szprychy, sztywna obręcz, piasta na maszynach, w tym budżecie naprawdę jedyny prawie że słuszny zestaw.

 

Wąska jest to fakt, ale do opony 2.3 wystarczy w 100%.

 

@BulleTiime

Autor chce koła za 800zł, a ty dajesz obręcze po 300zł/szt. ;)

Napisano

No właśnie mnie zbaniowało bo w samym poście pyta już o piastę.

 

A od siebie podam WTB Frequency (te akurat mam). Koniecznie w jakimś szerszym wariancie. O Dartmoor Rocket też słyszałem dobre opinie ale na nich nie jeździłem.

Napisano

Ja mam M442, to jest to samo co E512 tylko jest węższa, były dropy, były góry parę razy i złego nic nie mogę o niej powiedzieć.

 

Luźne latające kamienie przy zjazdach trochę ja masakrują jak chodzi o efekt wizualny, ale dużo trwalszy lakier niż w przypadku kół systemowych Giant'a i tak.

Napisano

E512 podobnie jak ex471 maja problem z cięciem opon. Ale podejrzewam ze z cisnieniem nie bedziesz schodzil ponizej 1.5 bara więc brać ;)

 

Wysłane z mojego G7-L01 przy użyciu Tapatalka

Napisano

Powitoł

Dziękuję phoe i Bejker.

Nad M442 też się zastanawiałem, ale tu mam tylko zysk na wadze (szerokość podobna) względem 533D za który nie dopłacę ponad drugie tyle :)

Cięcie opon piszesz Bejker, hmmm... Poczytam o tym. Na dętce jeżdżę więc niżej 2bar na tyle schodził raczej nie będę, ale i tak niepokojąco to brzmi :)

Napisano

 

 

Poczytam o tym. Na dętce jeżdżę więc niżej 2bar na tyle schodził raczej nie będę, ale i tak niepokojąco to brzmi
też tak myślałem.... teraz nie pompuję powyżej 2.... chyba że sie długie szutry zapowiadają. Używam dętek i obręczy 24 wewnętrznie.

 

Napisano

Na 533D drutowane RocketRony uszczelniły mi się bez problemu i z przodu nadal siedzi. Wskoczyć musiała z kompresorem, ale trzyma się już 2 tysiąc km.

 

Ze zwijaną WTB Nano był większy cyrk, bo ładnie wskakuje, ale jak chciałem dobić, żeby ładnie siadła to po przekroczeniu 3 barów wyskoczyła z hukiem i fontanną mleka :laugh: Może to wina obręczy, może opony, ale normalnie nie przekraczam 2 barów i parę maratonów zaliczyłem bez problemów.

Napisano

Ja się spytam przy okazji, jak z bezdętkowością obręczy DT? Kiedy szukałem dla siebie kilka osób stwierdziło że ciężko to uszczelnić.

Kupujesz taśmę Gorilla 25mm i po 5 min są uszczelnione.  ;)

 

Do tego uszczelniacz/mleko + zawory rzecz jasna.

 

533d też się uszczelniają bez większego problemu.

Napisano

E512 miałem w Kodeince i mam teraz w Riot'cie, z tylu. Jeżdżę z gracją worka kartofli, ale obręcz wytrzymała 2 sezony, w tym Czarną Górę, Srebrną, kamienistą Ślężę wielokrotnie, Żar, Bielsko i tego typu piękne miejsce.

 

Uszczelnia się dobrze.

 

Z tymże dzisiaj poszedłbym jednak w szerszą obręcz, żeby ewentualnie skorzystać z szerszych wersji opon, które się pojawiają.

Napisano

No ja miałem nieco przygód na 533d z założeniem zwijanych ikonów 29x2,35. 6bar i opony nie wskakiwały gdzie powinny pomimo zużycia sporej ilości szmponu samochodowego, mydła w płynie czy w końcu płynu do mycia naczyń. Męczyłem się z nimi ze 2h. W końcu zostawiłem na nockę na ciśnieniu 3bary a następnego dnia przy 5 wskocxzyly na swoje miejsce. Z uszczelnieniem natomiast najmniejszych problemów nie było.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...