Piwko159 Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Witam poszukuje w miarę dobrych kół Piast szprych muszę złożyć jakieś sensowne koło do lekkiego enduro bez mega skoków. Myślę nad marka dartmoor żeby z tego dobrać wszystko. Pomożecie coś sklecić? Oczywiście cena jak najmniejsza ale żeby to miało ręce i nogi xD ok 800 zł? Oby miej
vdcmike Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Po taniości i dedykowane do enduro są DT 533d (22mm szerokość wewnętrzna).
seraph Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Sam mam DT 533D i mogę tylko chwalić, chociaż do enduro trochę mi daleko, ale Dartmoor Rocket ponoć w niczym jej nie ustępuje.
wojtas7 Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Jeśli chcesz coś "na czasie" to bierz szerokość wew. min 28-30mm.
Arni220 Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Jeśli chcesz coś "na czasie" to bierz szerokość wew. min 28-30mm. Dokładnie, 22mm to takie XC do wąskiej kiszki.
BulletTime Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Zatem polecam WTB ASYM I29 29ER. szerokosc wew 29 mm swietna obrecz. Do enduro musisz troche dolozyc do kompletu kol
phoe Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Novatec 771/772 + obręcze DT 533d. 32 szprychy, sztywna obręcz, piasta na maszynach, w tym budżecie naprawdę jedyny prawie że słuszny zestaw. Wąska jest to fakt, ale do opony 2.3 wystarczy w 100%. @BulleTiime Autor chce koła za 800zł, a ty dajesz obręcze po 300zł/szt.
Bejker Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Zamiast dt 533d wybierz raidery. Cale 2 mm szersze wewnatrz Wysłane z mojego G7-L01 przy użyciu Tapatalka
Arni220 Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Novatec 771/772 Przecież to nie jest piasta do enduro, to wylajtowana piasta XC, do enduro/DH/FR jest zestaw 881/882
Ziemko Napisano 16 Listopada 2016 Napisano 16 Listopada 2016 Dlaczego większość mówi o obręczach (pytam retorycznie) a autor pyta o piasty?
wojtas7 Napisano 17 Listopada 2016 Napisano 17 Listopada 2016 Przeczytaj tytuł i będziesz wiedział o co pyta. [Obręcz] Jaka dla kół 29 do enduro
Ziemko Napisano 17 Listopada 2016 Napisano 17 Listopada 2016 No właśnie mnie zbaniowało bo w samym poście pyta już o piastę. A od siebie podam WTB Frequency (te akurat mam). Koniecznie w jakimś szerszym wariancie. O Dartmoor Rocket też słyszałem dobre opinie ale na nich nie jeździłem.
porcelanowy Napisano 17 Listopada 2016 Napisano 17 Listopada 2016 Powitoł Komuś dane było dłużej jeździć na dt swiss e512? https://www.dtswiss.com/Components/Rims-MTB/E-512 Nie enduruje ale regularnie ósemkuję obecną tylną obręcz. Chcę czegoś z sensownym zapasem mocy i 22-25mm wewnętrznej szerokości. Wagę wolałbym mniejszą, ale szerokość kusi
phoe Napisano 17 Listopada 2016 Napisano 17 Listopada 2016 Ja mam M442, to jest to samo co E512 tylko jest węższa, były dropy, były góry parę razy i złego nic nie mogę o niej powiedzieć. Luźne latające kamienie przy zjazdach trochę ja masakrują jak chodzi o efekt wizualny, ale dużo trwalszy lakier niż w przypadku kół systemowych Giant'a i tak.
Bejker Napisano 17 Listopada 2016 Napisano 17 Listopada 2016 E512 podobnie jak ex471 maja problem z cięciem opon. Ale podejrzewam ze z cisnieniem nie bedziesz schodzil ponizej 1.5 bara więc brać Wysłane z mojego G7-L01 przy użyciu Tapatalka
porcelanowy Napisano 18 Listopada 2016 Napisano 18 Listopada 2016 Powitoł Dziękuję phoe i Bejker. Nad M442 też się zastanawiałem, ale tu mam tylko zysk na wadze (szerokość podobna) względem 533D za który nie dopłacę ponad drugie tyle Cięcie opon piszesz Bejker, hmmm... Poczytam o tym. Na dętce jeżdżę więc niżej 2bar na tyle schodził raczej nie będę, ale i tak niepokojąco to brzmi
woojj Napisano 18 Listopada 2016 Napisano 18 Listopada 2016 Poczytam o tym. Na dętce jeżdżę więc niżej 2bar na tyle schodził raczej nie będę, ale i tak niepokojąco to brzmi też tak myślałem.... teraz nie pompuję powyżej 2.... chyba że sie długie szutry zapowiadają. Używam dętek i obręczy 24 wewnętrznie.
Ziemko Napisano 18 Listopada 2016 Napisano 18 Listopada 2016 Ja się spytam przy okazji, jak z bezdętkowością obręczy DT? Kiedy szukałem dla siebie kilka osób stwierdziło że ciężko to uszczelnić.
dawid Napisano 18 Listopada 2016 Napisano 18 Listopada 2016 Obręcze E512, M442, XM401 bez problemu uszczelnisz Z obręczami 533d moze być trudniej
seraph Napisano 18 Listopada 2016 Napisano 18 Listopada 2016 Na 533D drutowane RocketRony uszczelniły mi się bez problemu i z przodu nadal siedzi. Wskoczyć musiała z kompresorem, ale trzyma się już 2 tysiąc km. Ze zwijaną WTB Nano był większy cyrk, bo ładnie wskakuje, ale jak chciałem dobić, żeby ładnie siadła to po przekroczeniu 3 barów wyskoczyła z hukiem i fontanną mleka Może to wina obręczy, może opony, ale normalnie nie przekraczam 2 barów i parę maratonów zaliczyłem bez problemów.
phoe Napisano 18 Listopada 2016 Napisano 18 Listopada 2016 Ja się spytam przy okazji, jak z bezdętkowością obręczy DT? Kiedy szukałem dla siebie kilka osób stwierdziło że ciężko to uszczelnić. Kupujesz taśmę Gorilla 25mm i po 5 min są uszczelnione. Do tego uszczelniacz/mleko + zawory rzecz jasna. 533d też się uszczelniają bez większego problemu.
maciejas Napisano 20 Listopada 2016 Napisano 20 Listopada 2016 E512 miałem w Kodeince i mam teraz w Riot'cie, z tylu. Jeżdżę z gracją worka kartofli, ale obręcz wytrzymała 2 sezony, w tym Czarną Górę, Srebrną, kamienistą Ślężę wielokrotnie, Żar, Bielsko i tego typu piękne miejsce. Uszczelnia się dobrze. Z tymże dzisiaj poszedłbym jednak w szerszą obręcz, żeby ewentualnie skorzystać z szerszych wersji opon, które się pojawiają.
vdcmike Napisano 20 Listopada 2016 Napisano 20 Listopada 2016 No ja miałem nieco przygód na 533d z założeniem zwijanych ikonów 29x2,35. 6bar i opony nie wskakiwały gdzie powinny pomimo zużycia sporej ilości szmponu samochodowego, mydła w płynie czy w końcu płynu do mycia naczyń. Męczyłem się z nimi ze 2h. W końcu zostawiłem na nockę na ciśnieniu 3bary a następnego dnia przy 5 wskocxzyly na swoje miejsce. Z uszczelnieniem natomiast najmniejszych problemów nie było.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.