Eldo Napisano 12 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2016 (edytowane) Witam, Zacznę może od tego że nie mam udokumentowanej (dla tego nie pamiętam) wagi każdej śrubki itp po prostu waga najważniejszych podzespołów oraz całego projektu. Całość budowana w oparciu o ramę karbonową Kellys HACKER iCAD. Dla czego akurat taka nie inna, z kilku powodów. Geometria ramy która mi bardzo podeszła, wygląd ogólny oraz kolorystyka. Kupiłem sporadycznie używaną na gwarancji z pełną dokumentacją. Projekt od samego początku miał być na grupie XT i tak starałem się dobierać stopniowo poszczególne części. W miedzy czasie pojawiła się na rynku M8000 i "moda" na 1x11 więc trzeba było zrobić mały upgrade. Części gromadziłem Witam. Rower budowany w oparciu o ramę karbonową Kellys HACKER iCAD. Dla czego akurat taka nie inna, z kilku powodów. Geometria ramy która mi bardzo podeszła, wygląd ogólny oraz kolorystyka i naturalnie waga. Kupiłem używaną na gwarancji z pełną dokumentacją w stanie idealnym, reszta części nowa. Projekt od samego początku miał być na grupie XT i tak starałem się dobierać stopniowo poszczególne części. W miedzy czasie pojawiła się na rynku M8000 i "moda" na 1x11 więc trzeba było zrobić mały upgrade. Tak więc docelowo projekt wygląda tak (+ ew. drobne zmiany regulacyjne na bieżąco) : Kilka zdjęć z wagi : Na chwilę obecną podaję dane które mam w archiwum: -Bar Ends: (Rogi) BRAK -Bar Plugs: (Korki do kierownicy) ESI -Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Topeak -Brake (Front): (Hamulec przedni) Tarczowy XT M8000 -Brake (Rear): (Hamulec tylny) Tarczowy XT M8000 -Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) XT M8000 -Cables: (Pancerze i linki) XTR -Cassette: (Kaseta) XT M8000 11-40 (410g) -Chain: (łanńuch) HG701 11rz. (249g) -Crankset: (Korby) Deore XT (609g) -Derlr (Front): (Przerzutka przednia) BRAK -Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) XT M8000 (271g) -Fork: (Widelec) Rock Shock REBA (1451g) -Rear Shock: (Damper) -Frame: (Rama) Kellys iCAD CARBON (waga z hakiem 1230g) -Grips: (Gripy) ESI (50g) -Handlebar: (Kierownica) FSA K-Force CARBON 680mm (132g) -Handlebar Tape: (Owijka) BRAK -Headset: (Stery) Cane Creek 40-series Tapered (92g) -Pedals: (Pedały) Shimano M-530 (455g) -Seat: (Siodło) KLS Apex (325g) -Seatpost: (Sztyca) FSA K-Force CARBON (265g) -Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) FSA -Shifters: (Manetki) XT M8000 i-spec II -Skewers: (Zaciski koł) Deore XT -Spacers: (Podkładki pod mostek) FSA -Starnut: (Gwiazdka) -Stem: (Mostek) KLS 110mm -Tire (Front): (Opona przednia) Continental Race King 26x2,2 UST (695g) -Tire (Rear): (Opona tylna) Continental Race King 26x2,2 UST (695g) -Top Cap: (Top cap) Cane Creek -Tubes: (Dętki) BRAK -Wheel Front: (Koło przednie) Deore XT M-775 UST (całe koło b/opony 761g) -Hub: (Piasta) Deore XT M-775 -Rim: (Obręcz) Deore XT UST -Spokes: (Szprychy) Deore XT -Nipples: (Nyple) Deore XT -Rim tape: (Opaska) BRAK -Wheel Rear: (Koło tylne) Deore XT M-775 UST (całe koło b/opony 934g) -Hub: (Piasta) Deore XT M-775 -Rim: (Obręcz) Deore XT UST -Spokes: (Szprychy) Deore XT -Nipples: (Nyple) Deore XT -Rim tape: (Opaska) BRAK -Misc : (Inne) Wkład suportu XTR Waga: 9750g Pozdrawiam... Edytowane 19 Listopada 2016 przez 1415chris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2016 (edytowane) Mały upgrade, nowa tym razem prosta kierownica oraz mostek KLS Master w celach regulacyjnych dla tego waga pozostaje bez zmian Był też epizod z oponami AKA Pluma (295g + dętka 95g) więc waga spadła dosyć sporo bo ok 600g ale wróciłem do RK UST. Edytowane 20 Listopada 2016 przez Eldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 25 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2016 R E W E L A C Y J N Y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 25 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2016 (edytowane) Ajjjj podoba mi sie -kurde,az chyba pokusze sie o moja nowa rozpiske,bo tez moj spadl gdzie o 300g ale mam za duzego lenia by to udokumentowac fajny bajk ps.widze ze tez poszedles w przerobiona korbe XT - najlepsze jest to ze wagowo wychodzi nie wiele wiecej niz oryginalne jednoblatowe nowe XTR Edytowane 25 Listopada 2016 przez mrovka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 25 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2016 Dzięki :-) Tak to przerobiona korba XT a dokładnie nowa korba XT zakupiona "goła" bez blatów oraz nowa zębatka narrow wide. Ogólnie jestem bardzo zadowolony jak to pracuje i wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nastar Napisano 26 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 (edytowane) Kierownica o wadze 132g ? To jakiś chińczyk z Ali ? Gdzie kupiłeś same ramiona korby XT ? Edytowane 26 Listopada 2016 przez Nastar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 26 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 (edytowane) Kierownice i korby kupilem na allegro (kup teraz). Kierowca jest wizualnie przerobiona tzn kupilem nowa ale nie pasowal mi polysk i grafika do reszty projektu wiec zrobilem czysty karbon w macie. Odkopie gdzieś foto oryginału to wkleje. Nie pamietam dokładnie ale za nowe korby dałem ok 400pln (bez aluminiowych srubek, te kupiłem osobno) za nowa kierownice ok 350 jakos tak. Na chwilę obecną mam załozoną prostą kierownicę (szukam najlepszych ustawień) Edytowane 26 Listopada 2016 przez Eldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nastar Napisano 26 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 To ja musiałem kupić jakiegoś kloca bo mam oryginalnego Ritchey'a o wadze 220g... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 26 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 Obecnie mam testowo prostą kierownice aluminiową KLS Master i przy 680mm (docięta z 720) waży 275g Ale coraz bardziej zaczyna mi pasować ten układ i chyba zakupie prostą FSA K-force Carbon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nastar Napisano 26 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 Właśnie sprawdziłem wagę swojej korby SLX 2sp. - 596g ;-) Razem ze śrubami. Podoba mi się bardziej niż czarna XT. Zostaje :-) To zdjęcie kiery na wadze jest przed czy po modzie wizualnym ? To jest model gięty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 26 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2016 Po modzie, model giety. Została na srodku skala i oznaczenia pod gripami reszta to goły karbon pokryty bezbarwnym matem. Korba XT ma ramiona 175mm z tarcza Narrow Wide 34T i srubami (komplet) wazy 635g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrovka Napisano 27 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 ''...Ogólnie jestem bardzo zadowolony jak to pracuje i wygląda...'' Ja wiem ze sa gust i gusciki i na te tematy sie nie rozmawia...ale to XT wyglada moim zdaniem o wiele lepiej niz korby z tych nowych grup o nie symetrycznym bcd Nie wiem jak teraz..ale jak jeszcze dodac do tego ten graqfitowy kolor np XTR'a to.....leeee Mozesz napisac doklane oznaczenia tej korby? oraz to jakie ona ma bcd? -96mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 27 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2016 FC-M780/785 BCD104 175mm Tarcza Argon Components 36T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 28 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 Fajny rower i bardzo zacna waga Reby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly198101 Napisano 28 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 W rozpisce waga reby 50 gr mniej niż na wadze , a waga korby bez zębatki Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 (edytowane) Tak, bo waga amora prosto z pudełka. Obcieta rura sterowa, pancerz i linka przy montazu wiec ubyło z wagi. Podana waga korby bez zebatki bo akurat nie mialem narrow wide przy wazeniu. Edytowane 28 Listopada 2016 przez Eldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 (edytowane) Waga zębatki narrow wide, podawałem tez wczesniej. Nie ma opcji edycji pierwszego postu więc będzie tutaj :-) Cała korba (oba ramiona, śruby i blat) 658g Edytowane 29 Listopada 2016 przez Eldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
venom2000 Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Zamiast tej maciory koszyczka na bidon od Topeaka polecam ci ten wizualnie i kolorystycznie idealny będzie http://allegro.pl/koszyk-na-bidon-elite-cannibal-skin-czarno-czerwon-i5284405544.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Wow, to bardzo lekka ta Reba, praktycznie jak SID Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Wg producenta 1586g, moja prosto z pudełka 1491g (oś QR15 ważyłem z kołem) Była opcja założyć używanego SID-a ale padło na nową Rebę, i chyba dobrze... Zamiast tej maciory koszyczka na bidon od Topeaka polecam ci ten wizualnie i kolorystycznie idealny będzie http://allegro.pl/koszyk-na-bidon-elite-cannibal-skin-czarno-czerwon-i5284405544.html wszystko OK ale akurat ten Topeak jest regulowany i tylko dla tego siedzi w ramie. Mam też taki: ale co z tego jak wypada mi z niego połowa butelek z piciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Ubyło trochę gramów z projektu wiedzaktualizacja. W drodze kokpit z karbonu więc podsumowanie zrobie po zamianie alu na węgiel. Ubędzie tez troche wagi z kół :-) Na chwilę obecną tak sie prezentuje Edytowane 7 Grudnia 2016 przez Eldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nastar Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Zdejmij ten mini-błotniczek. Zawsze to parę gram...;-) Daje on coś tak poważnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Pewno ze daje, nie chlapie po oczach to raz a dwa lagi sie nie brudza! Swoja droga nie bylo to tanie wiedz te 5g akurat w tym przypadku działa ok :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eldo Napisano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 (edytowane) No wiec tak, nowy kokpit zamontowany. Ubyło sporo gramów co widac na foto. W zamian za komplet kls master nowy 3T karbon (mostek 110mm kierownica prosta 640mm). Tak sie prezentuje teraz :-) Jak przyjdą nowe opony (lzejsze i to sporo) mysle ze pojawi się 8 z przodu przy wadze całkowitej! Edytowane 8 Grudnia 2016 przez Eldo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 Nieźle ciśniesz z wagą Mostek bardzo dobrze się wpasował z tym czerwonym paskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.