lichak Napisano 10 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2016 (edytowane) WitamPosiadam amortyzator Rock Shox Lyrik R Solo Air. Z rowerem Dartmoor Wish Pro 2013. Chciałbym w nim zmienić skok na 170mm, ale nie wiem jak to się odbywa w tym modelu, czy tylko podkładka czy tłumik, sprężyna itp Edytowane 10 Listopada 2016 przez lichak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekhs Napisano 12 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2016 W tym modelu zmieniasz element sprężyty powietrznej. Nr 11.4018.024.003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lichak Napisano 12 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2016 Już doszedłem z instrukcji, wystarczy podkladke wyjąć. Chciałbym zapytać was jeszcze, o zmnejszenie komory powietrznej, czy ktos z was to kiedyś robił może, albo macie jakiś pomysł na to? Bo jak dla mnie, to uważam, że jest za duża, zbyt łatwo sie ugina przy końcu skoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabiel17 Napisano 12 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2016 Wlej oleju, ja tak zrobilem i jest lepiej :-) Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lichak Napisano 12 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2016 Rozumiem od góry do komory powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabiel17 Napisano 13 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 Tak, tylko nie pamietam jaka lepkosc Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekhs Napisano 13 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 Już doszedłem z instrukcji, wystarczy podkladke wyjąć. Chciałbym zapytać was jeszcze, o zmnejszenie komory powietrznej, czy ktos z was to kiedyś robił może, albo macie jakiś pomysł na to? Bo jak dla mnie, to uważam, że jest za duża, zbyt łatwo sie ugina przy końcu skoku. W roczniku 2013 nie masz podkładki do wyjęcia. Jak wlejesz olej to przeleje ci się większość do komory negatywnej. Musisz zamontować coś w ladze lub od dołu korka powietrznego. Możesz np. kupić korek od Pike z tokenami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lichak Napisano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 nie mam na dole korka powietrznego o ile dobrze Cie rozumiem. Jak coś jestem trochę zielony z amortyzatorami na powietrze. Za tydzień zobaczę jak to dokładnie wygląda, wtedy będę miał czas i oleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arekhs Napisano 13 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 o górny korek chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lichak Napisano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 już sam nie wiem, jak będę robił to zobaczę i wymyśle coś. Dzięki za pomoc, jak nie będę czegoś wiedział to będę pytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lichak Napisano 19 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 a więc, faktycznie nie da się zmienić skoku, a po wlaniu oleju on nie ucieka nigdzie, aktualnie przejechałem po wlaniu około 10km po trudnym terenie i jest dobrze. olej wlałem w15 castrol fork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.