Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Napisano

mozna skrocić damper poprzez wsadzenie grubego oringa do komory negatywnej, widziałem taką samoróbke w damperze x-fusion i działało to, tylko skrócisz jednocześnie i skok dampera i długość, w tym fusionie wyszło ok 190x51 z 200x57

Napisano

Mi chodzi chyba o cos innego

Chce, by koło nadal dochodziło do tego samego miejsca przy pełnym ugieciu zawieszenia, ale żeby od pełnego ugiecia, spadało o 1 cm niżej

Mysle ze wystarczy ze goleń z olejem bedzie sie mniej wysuwać o określoną wartość

Myslalem zeby włożyć podkładki do komory olejowej miedzy nakrętką komory olejowej a końcem sworznia przymocowanego do tej górnej czesci dampera z regulacjami, mocowaniem, zaworem itp

Napisano

Do komory negatywnej nie można nic wsadzać ponieważ damper przy powrocie nie wykorzystuje wtedy hamulca hydraulicznego co może skutkować jego uszkodzeniem.

Jedyne co można zrobić to zmniejszyć skok poprzez wsadzenie podkładki na tłoczysko w komorze powietrznej. Długość montażowa w takim przypadku pozostaje taka sama, tylko skok się zmniejsza (np. 200x57 na 200x51).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...