Skocz do zawartości

[amortyzator] identyfikacja


Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak. Amortyzator dokładnie obejrzałem i chyba nie wygląda tak strasznie jak by się wydawało. Amortyzator reaguje prawidłowo na pompowanie powietrza. Najpierw spuściłem powietrze w celu sprawdzenia czy zawór dział. Po dopompowaniu ok 90psi  SAG wynosi ok 3 cm - ważę 90 kg. Regulacja tłumienia powrotu reaguje prawidłowo - po przekręceniu max w jedną stronę amor leniwie powraca, na max w drugą stronę dość szybko powraca. Blokada amortyzatora działa  ale niestety poprzedni właściciel zgubił białą plastikową zębatkę. Odkręciłem mechanizm i ręcznie za pomocą kombinerek przekręciłem bolec i blokada działa. Przy hamowaniu przednim hamulcem luzów brak. Golenie nie mają rys tylko trochę starta jest ta oksyda. 

Co do pomalowania to ktoś pomalował farbą młotkową amor ale ogólnie nie wygląda źle. Prawdopodobnie jeżeli wszystko jest sprawne oczyszczę go i pomaluję porządnie, już malowałem sam widelec karbonowy do szosy więc to nie problem  :thumbsup:

Może ktoś pomóc gdzie można dostać tą zębatkę - może z jakiegoś uszkodzonego amora??

 

Zdjęcie mechanizmu blokady 

maz7l4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...