gilgamesz Napisano 6 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Prośba o pomoc w wycenie:Rower Giant Anthem X2 - stan bardzo dobry,od dwóch sezonów z powodu problemów z kolanem nie jeżdżony.Amortyzator przód- Fox F series RL32 100mm Amortyzator tył- Fox Float RP2 Korba Shimano XTR Kaseta shimano XTŁańcuch XTR Obręcze - Mavic 719 Disc Piasty - DT Swiss 240sSzprychy - DTOpony- Continental(P), Schwalbe RaRa (t) Przerzutki przód i tył- Shimano XT Hamulce tarczowe - Elixir CR Kierownica - Ritchey WCSSztyca- Thomson Elite(łamana)Klamki -Shimano XT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 6 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Ciekawe jaki wpływ na problemy z kolanem sprzedawcy miała źle dobrana - o wiele za mała - rama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilgamesz Napisano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Nie wiem skąd taki wniosek,że rama jest za mała. Rama jest w rozmiarze M. Przy moim wzroście 180 cm mogłaby by byc trochę większa,ale nie ma połowek . L-ka była za duża,jak bym spadł z siodełka na ramę to był by klops,a raczej jajecznica. W M-ce mogę podnieść przednie koło akurat tak ,żeby podejść pod krawężnik. Sztyca też nie jest wyciągnięta poza ograniczniki(jest jeszcze zapas). Może zdjęcie trochę przekłamuje perspektywę,ale siodełko nie jest wcale tak wysoko ponad kierę.Pozycja też była zawsze wygodna(nie zapominaj ,ze to full i pod ciężarem bikera ,siodło trochę opada. Noga w czasie kręcenia też na tyle wyprostowana ,co nakazuje teoria.Na pewno więc moje kłopoty z kolanem nie są związane z rozmiarem roweru. Bo po pierwsze zaczeły się wcześniej(poźno zacząłem jeździć),po drugie kiedy jeździłem to czułem się lepiej, po trzecie ten temat nie służy do roztrząsania przyczyn moich kłopotów zdrowotnych a do pomocy w wycenie roweru. Byłbym więc wdzięczny za merytoryczne wpisy, a nie o wypowiadanie się na temat spraw o których nie ma się pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeGie Napisano 6 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Na pinkbike nowszy model (2012) można znaleźć za 2200pln + przesyłka z UK. Na zdjęciach wygląda jak lekko używany. Z twoich zdjęć ani z opisu nie można wywnioskować nic poza osprzętem. Tak czy inaczej pewnie więcej niż 2k nie jest wart Wysłane za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilgamesz Napisano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Na pinkbike nowszy model (2012) można znaleźć za 2200pln + przesyłka z UK. Na zdjęciach wygląda jak lekko używany. Z twoich zdjęć ani z opisu nie można wywnioskować nic poza osprzętem. Tak czy inaczej pewnie więcej niż 2k nie jest wart Wysłane za pomocą Tapatalk Rozumiem,że chodzi o używany sprzęt. Możesz podesłać link? Z tymi 2 tysiącami to trochę przesadziłeś. Sama piasta tylna DT 240s kosztuje koło 1200 PLN. Nawet odliczając 30% za sprzet uzywany to daje 800 PLN za jedną piastę. Nie wiem czy przeczytałeś jaki osprzęt ma ten rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MokryxD Napisano 6 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Nawet uwzględniając takie rzeczy jak piasta czy korba XTR to za wiele za niego nie weźmiesz. To rower do ścigania, a ściganci dzisiaj wolą 650B lub 29er. Wiek robi swoje, to nie jest nowy sprzęt, z czasem geometria staja się mniej "na czasie" i cena spada. Koła są na wąskich obręczach Mavica, a dzisiaj wszędzie pożądane są szerokie. Skoro od 2 lat nieużywany to amortyzator i damper wymagają serwisu, to też generuje koszta. Myślę, że jak za jakieś 3 tyś pójdzie to i tak będzie sukces. Możesz go wystawić za jakieś większe pieniądze, ale będzie stał na tym ogłoszeniu i stał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 6 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Wstawiłeś za 5 i się nikt nie odezwał? Jak dla mnie to za max 3.5 pójdzie, i to raczej wiosną a nie teraz Wysłane z mojego Future przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilgamesz Napisano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 Jak to mówią,pożyjemy-zobaczymy. Ogłoszenie jest ledwo parę godzin i trudno oczekiwac by się rzucił tłum. Ale już jedna osoba zaproponowała 3K,jednak za tyle nie sprzedam. Wiem ile władowałem w ten rower kasy. Nie oczekuję ,że mi się to zwróci,ale za darmo nie oddam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 Mało, kto teraz chce wydać tyle siana na 26er. Ja na Twoi miejscu bym go rozebrał i sprzedał na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeGie Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 7 lat ma rower obecnie - 8 będzie miał w momencie rozpoczęcia nowego sezonu, -2 lata stania = 5 lat jazdy W tym czasie miały miejsce 3 zmiany modelu (ramy, nie malowań) brak informacji o serwisie, czyli trzeba założyć serwis fox'ów, łożysk w ramie, reszty szpeju. na allegro masz kompletne koła na 240s za 1000pln tam również znajdziesz komplet elixirów CR za 199pln śmiało popatrz sobie na ceny rowerów tutaj - http://www.pinkbike.com/buysell/ i popatrz po ile chodzą stare anthemy. Przykro mi, ale włożonej kasy, nie odzyskasz. Jedyne co możesz zrobić to tak jak napisał @siimon - rozebrać i bawić się z każdą częścią osobno, a i wtedy znajdą się ludzie którzy powiedzą że kaseta wygląda jakby miała najechane 10000km i kupią ją za 30pln. Zwłaszcza przy takiej jakości zdjęć jaką zaprezentowałeś tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilgamesz Napisano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 Ja tam widzę na allegro za komplet nowych piast 240s chca prawie 1900 pln. Odliczając nawet 800 to za same piasty mozna wziąć 1000-1100 pln. Nie wiem jakie kompletne koła na 240 -tkach znalazłeś(bo ja nie mogę). Ale obręcze,obręczom nierówne . 719 kosztują koło 250 pln sztuka. Niech będzie 300 za obie obręcze. Do tego dochodzą 64 czarne szprychy DT. Myślę więc,że rozsądna cena za zestaw kól to 1400-1500 PLn. Czyli z Eliksirami( według Twojej wyceny) daje to kwotę 1700 PLN. Czyli reszta ,że wypiszę tylko te najważniejsze częsci: rama,dwa świetne amortyzatory FOX-a,korba xtr,kaseta xt,przerzutki xt,klamki xt,topowa sztyca,bardzo dobra kiera nie sa warte tych 3K ?ja wiem,że nie odzyskam kasy bo to są juz używane części. Dlatego cenię je co najmniej 30% mniej niż nowe.Co do przegladu amorków, to był 3 lata temu. Jeździłem jeszcze jeden sezon i potem niestety rower stał. Zresztą wcześnie z braku czasu i różnymi innymi zajęciami(strzelałem wyczynowo z wiatrówek i z łuku bloczkowego),nie jeździłem za wiele. I była to jazda typowo rekreacyjna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 I tu wychodzi właśnie problem posiadaczy 26 na wypaśnym osprzęcie .... Masz 240 , owszem. Z tym że na miękkie ośki, ani tu 15 mm ani 12x142 nie ma . Dwa bardzo dobre amortyzatory foxa : masz tapera i oś 15 mm ? Wchodzi koło 27,5 ? Napęd 9 sp do tego. Naprawdę nie chcę być złośliwy czy coś , ale takie są po prostu realia na chwilę obecną . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 Ja na Twoi miejscu bym go rozebrał i sprzedał na części. To dobry pomysł .Zainteresowanie częściami pewnie będzie większe niż całym rowerem za taką cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PeGie Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 Nie wiem jak szukasz ale proszę bardzo 950 kup teraz http://allegro.pl/kola-dt-swiss-xr1450-dt-240s-aerolite-1450g-i6595216855.html zmień koła na coś taniego i napęd na dwie trzy klasy niższy, oczywiście używki. Pójdzie za te same pieniądze co z xtr'em i 240kami Wysłane za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiater Napisano 8 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2016 Moim zdaniem więcej niż 3k za niego nie weźmiesz i to nie dlatego że nie jest tyle wart tylko po prostu nie będzie chętnych na zakup... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregorek Napisano 16 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2016 tak jak poprzednicy mówią. Sprzedając na części szybko Ci większość rozejdzie. Chociaż jak ktoś Ci proponuje 3k to bym się nie zastanawiał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilgamesz Napisano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Rower sprzedany, a mi niestety zostaje już tylko kupno elektryka. Edytowane 8 Grudnia 2016 przez gilgamesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.