Hotlar Napisano 5 Listopada 2016 Napisano 5 Listopada 2016 Kupiłem za śmieszna cenę hexagon v2 bowiem było to 30 zł. Jednak chciałbym wymienić przerzutki oraz amortyzatory, bo to chyba najsłabsze części tego roweru. Chciałbym się zamknąć w cenie 300 zł. Mogą być używane części. Liczę na propozycje z góry dziękuję za pomoc.
Tatanka Napisano 5 Listopada 2016 Napisano 5 Listopada 2016 Dodaj klamry bo temat zostanie usunięty.Ilu biegowy napę?Jaka rura sterowa 1 czy 1 1/8 cala?Jaki skok amortyzatora? Napęd na pewno nie kwalifikuje sie do wymiany?
Hotlar Napisano 5 Listopada 2016 Autor Napisano 5 Listopada 2016 Nie mam najmniejszego pojęcia, jestem kompletnie laikiem. Jak mogę to sprawdzić ?(jak się edytuje tutaj post?)
Tatanka Napisano 5 Listopada 2016 Napisano 5 Listopada 2016 Z edycją to nie wiem.Wrzuć fotki rowery,szczególnie aamortyzatora i kierownicy.Jest jakiś symbol na amortyzatorze?Ile zębatek jest z tyłu?
modrzew Napisano 5 Listopada 2016 Napisano 5 Listopada 2016 Ty lepiej idź z tym całym szpejem do kogoś kto wie o co chodzi zanim bez sensu wydasz te 300zł na „amortyzatory” i ”przerzutki”. Rower to nie tylko rama i 2 koła, choć oczywiście żadne rocket science to nie jest, tyle że nic z tego nie ogarniasz. Fajnie że kupiłeś go za flaszkę, napraw i wymień doraźnie to co potrzeba i jeździj, więcej nie warto tu robić. Prawdziwy, działający amortyzator to koszt od kilkuset złotych wzwyż, a wstawioną w ten rower atrapę udającą amortyzator zapewne wystarczy rozebrać, wyczyscić i nasmarować. Więcej niż ugięcia się po uwieszeniu na kierownicy i tak nie ma co wymagać od tego czegoś. Przerzutek też nie ma po co wymieniać o ile nie są w stanie agonalnym, za to pewnie łańcuch i wolnobieg już tak.
Root Admin Mieciu Napisano 9 Listopada 2016 Root Admin Napisano 9 Listopada 2016 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .