LookMeAndDie Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Witam wszystkich! Zbliża się zima więc będę miał więcej wolnego czasu, dlatego postanowiłem że odnowie mój rower. Rower ma już swoje lata kupiłem go w 2009r. i przez te lata wiernie mi służył. Niestety kilka części wymaga wymiany. Jakoż, że jestem w tym temacie zielony zwracam się do was z prośbą o doradzenie co dokładnie mam kupić. Specyfikacja roweru: Widelec: BRAVO-375 Koła; 26 Kaseta: Wolnobieg Shimano MF-TZ21 Łańcuch: KMC Z50 Stery: Super Express H842EW Siodełko: Selle Royal PU 6482 Manetki: Shimano Revoshift SL-RS35 Do wymiany: -Opony -Łańcuch -Siodełko -Tylnia przerzutka -Amortyzator -Inne (Gripy, Kapsel) Nie jeżdżę za często dlatego części nie muszą być najlepsze. Chciałbym się zmieścić w 500zł jeżeli jest to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Rozumiem że napęd zostaje 3x7 ? Rura sterowa widelca to 1 cal czy 1 1/8 ? Ahead czy regulowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LookMeAndDie Napisano 4 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Napęd 3x7 jest dla mnie wystarczający. Rura sterowa to 1 cal typu Ahead. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Amortyzator 1 cal i ahead to teraz rzadkość.Może da się skrócić gwintowany do odpowiedniej długości.Jaka jest obecnie długość rury sterowej?Oraz odległość od osi koła do główki ramy?Ten wymiar jest potrzebny do ustalenia skoku amortyzatora.Jeśli chodzi o wolnobieg,to kup taki sam.Łańcuch coś z KMC dla napędów 7-8 rzędowych.Np.http://allegro.pl/kmc-z8-lancuch-6-7-8-rzedowy-116-ogniw-ze-spinka-i6525988238.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...