Skocz do zawartości

[przerzutka]przód


MarcinKowalczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Życie mojej starej przerzutki skończyło się juz dawno temu. Teraz uzbierałem na nią kasę. Mam około 110zł. Zastanawiam się, czy w tym przedziale cenowym kupić srama x-gen, czy może deore xt. A może polecicie coś innego? I jeszcze jedno pytanie. Czy jeżeli na największym blacie korby mam 42z, to czy będzie mi sprawnie działała z nią przerzutka pod 44z?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu sram X-7, Triggery sram x-7, lańcuch lx, korby shimano c201...cos jeszcze?

Bierz srakę jak lubisz jednolity osprzęt. Xgen jest ograniczony ilością zębów, max 44 zęby, więc jeśli pomyślisz kiedyś o wymianie korby na większą, będziesz zmuszony do zakupu nowej przerzutki.

Jak masz w nosie jednolity sprzęt to bierz deore, poziom tego x7 co masz obecnie, a tańszy od x-gena i potrafi obsłużyć 48 zębów, ze 60 zł niecałe kosztuje wersja 2006.

 

to znaczy w prostym przełożeniu, że daje Ci pewną swobodę w wyborze suportu i korby. poszukaj na forum troszkę :D

No... zwłaszcza przy wybrze korby z blatem 48 zębów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz srakę jak lubisz jednolity osprzęt. Xgen jest ograniczony ilością zębów, max 44 zęby, więc jeśli pomyślisz kiedyś o wymianie korby na większą, będziesz zmuszony do zakupu nowej przerzutki.

Jak masz w nosie jednolity sprzęt to bierz deore, poziom tego x7 co masz obecnie, a tańszy od x-gena i potrafi obsłużyć 48 zębów, ze 60 zł niecałe kosztuje wersja 2006.

No... zwłaszcza przy wybrze korby z blatem 48 zębów.

 

 

No w mtb raczej sie więcej niż 44z nie używa. A przynajmniej ja nie planuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja właśnie wymieniłem XT (FD-M760) na x-gena , w XT po 5 miesiącach urwała sie sróba mocujaca linkę i byłem zmuszony do zmiany. x-gen o niebo lepszy nic nie trze leciutko chodzi poezja , xt uratowałem i dam go do zimówki . Ale jeśli chodzi o kulture pracy to sram x-gen jest doskonały i w mojej ocenie lepszy od sh alivio, lx i xt a takie dotychczas miałem u siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do uzytkownikow x-gena:

widze ze przerzutka jest takiego kształtu jak shimanowski typ standard.

czy obejma mocujaca przerzutki jest w stostunku do wozka przerzutki na tej samej wysokosci? moze wyzej albo nizej? typ standard nie wchodzi po prostu u mnie bo w miejscu zamocowania obejmy od przerzutki znajduje sie juz zagiecie ramy - mam fulla o takim ksztalcie ramy. obejma musialaby byc nizej niz w shimano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradźcie. składam napęd,

mam korbę - deore LX 48/36/26,

przerzutkę przód - deore XT,

kasete deore XT 9-cio rzędową,

i zastanawiam się nad przerzutką na tył...

planowałem deore XT ale słyszałem że sram X jest precyzyjniejszy i po prostu lepszy.

1- czy sram będzie działał z moimi podzespołami?

2- czy pomiędzy X-7 a X-9 jest duża różnica?

3- i dlaczego X-9 jest droższy o ok. 100 zł od XT?

 

a właściwie podstawowe pytanie czy sram obsługuje korbe 48T ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradźcie. składam napęd,

mam korbę - deore LX 48/36/26,

przerzutkę przód - deore XT,

kasete deore XT 9-cio rzędową,

i zastanawiam się nad przerzutką na tył...

planowałem deore XT ale słyszałem że sram X jest precyzyjniejszy i po prostu lepszy.

1- czy sram będzie działał z moimi podzespołami?

2- czy pomiędzy X-7 a X-9 jest duża różnica?

3- i dlaczego X-9 jest droższy o ok. 100 zł od XT?

 

3- różnica cenowa pomiędzy X-9 a Xt jest mniejsza. XT - 130-150 zł (179 za model 2007), X-9 - 205 zł

 

Pamiętaj, że zmiana systemu wiąże się z nieodwracalną zmianą manetek. A to już kwestia gustu i stylu jazdy który preferujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...