piootrekk Napisano 3 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2016 Witam. Czy mógłbyś mi ktoś doradzić w kupnie roweru szosowego? A mianowicie za 6200 zł mogę kupić rower szosowy Felt AR6 2015. Link do strony producenta: http://2015.feltbicycles.com/International/2015/Bikes/TT-TRI/AR-Series/AR6.aspx Jest to nowy rower, karbonowy, aero na osprzęcie Tiagra. Wagi roweru producent nie podał. Na zagranicznych stronach sklepów pisza, że waży 8,67 kg (nie wiem jak rozmiar). Może to być prawdą, bo wyższy model AR5 na takiej samej ramie, osprzęcie 105, widelcu karbonowym (tu karbonowo-aluminiowy) i dalej podobnych podzespołach waży 8,08 kg. Ogólnie bardzo mi się podoba rama tego roweru oraz możliwość przerobienia go w przyszłości na "rower czasowy" przez obrócenie sztycy o 180 stopni (co zmienia kąt podsiodłowy z 74 do 78 stopni - to podaje producent na stronie internetowej) oraz oczywiście dokupienie lemondek. Po modernizacji rower wyglądałby mniej więcej tak (inny model, ale ta sama rama): Z innych rowerów szosowych podobają mi się jeszcze chociaż trochę mniej od Felta: Fuji Transonic 2.5 2016 (cena ok 6200 zł): http://www.fujibikes.com/eu/bike/details/transonic-252 Giant Propel Adwanced 2 2017 (cena ok 7000zł): https://www.giant-bicycles.com/pl/propel-advanced-2 Obecnie trenuję bieganie długodystansowe i często walczę z czasem. I również na nowym rowerze chciałbym trochę z nim porywalizować. Dlatego szukam roweru o bardziej agresywnej geometrii. Co sądzicie o Felt AR6, czy jest om wart swojej ceny? Czy jednak niżej wymienione rowery są lepszym wyborem? A może jakiś inny rower jest wart mojej uwagi? Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 3 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2016 Nie znam się na takich rowerach i chciałbym z ciekawości zapytać, czy dobrze mi się wydaje, że ten Felt tylny hamulec ma pod suportem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goTomek Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Chyba dobrze się wydaje hamulce direct mount, stosowane również np. w b'twinach ze średniej półki (Ultra 700 AF) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Nie znam się na takich rowerach i chciałbym z ciekawości zapytać, czy dobrze mi się wydaje, że ten Felt tylny hamulec ma pod suportem? Nie jest to żadna nowość , takie miejsce montażu hamulca występowało w ramach MTB z lat '80. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerry_1910 Napisano 4 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Jeśli ten transonic 2.5 rzeczywiście jest za 6200 to bym sie nie wahał. Felta masz na Tiagrze, a Fuji na ultegrze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piootrekk Napisano 4 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2016 Ale Fuji Transonic 2.5 mniej mi się podoba. Wiadomo osprzęd wyższej klasy - untegra. Ale jestem tego zdania, że części po czasie można wymienić zwłaszcza, że się zużywają. Rama jest jednak szkieletem całego roweru. Poza tym z Felta można w dość łatwy sposób zrobić "rower czasowy": Czy takie rozwiązanie ma jakiś sens? Oprócz budowy jaka jest różnica między widelcem karbonowym a karbonowo-aluminiowym? Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.