KonradCK Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 (edytowane) Cześć jak w temacie, znacie jakieś ramy enduro do koła 29" w cenie do 3000zł? Nie będzie to rower do ostrego katowania jak w filmach Red Bulla czy do uczestnictwa w zawodach tylko do "turystycznej" jazdy po górach. (Szlakach wyznaczonych a czasem też nie więc jakiś skok lekki czy drop też wpadnie;)) Nie musi to być rama za 3000 może być w okolicy 1000 czy 2000 byle była z gatunku "dobrych". Niestety nie mam doświadczenia w ramach amortyzowanych stąd pytanie. aha... i główka lepiej jakby nie była taperowana Edytowane 29 Października 2016 przez KonradCK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 http://velo.pl/czesci/ramy/dartmoor/bluebird ino trza trochę poczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Skoro to w sumie do turystycznej jazdy po górach bez zbytnich szaleństw, to co to ma wspólnego z ęduro? Dodatkowo chcesz koła 29” i stary standard główki? Może lepiej opisz konkretnie jak i gdzie masz zamiar jeździć zamiast rzucać modnymi nazwami, to się coś doradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 aha... i główka lepiej jakby nie była taperowana zakładasz inną miskę na widelec i nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...