montell81 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Chciałbym byście polecili mi dobrą, sprawdzoną pastę (żel) do montażu części karbonowych (przede wszystkim do montażu sztycy w ramie). W tym temacie jestem zupełnie zielony. Nie wiem czym różni się żel od pasty, nie wiem co jest najtrwalsze, najmocniejsze, najkorzystniejsze cenowo. Proszę o rady i sprawdzone przez Was konkretne produkty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GTZaskar1991 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Ja czytałem, że pasta do zębów daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Też o tym słyszałem, ale wolałbym coś dydykowanego i sprawdzonego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 http://allegro.pl/pasta-super-b-anti-slip-100ml-do-karbonu-aluminium-i6459634948.html http://allegro.pl/motorex-carbon-paste-100g-i6366971365.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregory34 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Mam i polecam ,używam do sztycy http://allegro.pl/finish-line-fiber-grip-smar-montazwy-carbon-50g-i6518231046.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Cena przyzwoita tego Finish Line. Na jak długo wystarczy? Nakłada sie raz i trzyma czy trzeba to po jakimś czasie ponawiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...