GTZaskar1991 Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Może kontre wystarczy poprawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Myślę, że jak nie nauczysz się stosować przecinków, to zbyt wiele nie pomożemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 zanieś ten rower do serwisu, niech ci to zobaczą....sprawdzą. Opis jest zbyt chaotyczny i niespójny by można było pomóc zdalnie. Jak koło ma luz na łożyskach to przy mocnym deptaniu w korby będzie ocierało o tarcze. Tylko dziwi mnie podobne zachowanie na kole kolegi ;-((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 20 Października 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Potrzebny jest ogarnięty lekarz pierwszego kontaktu, który pomaca i zdiagnozuje. Na forum to wróżenie z fusów przy tak specyficznym problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Mnie dziwi to, że na kole, poprzednim było to samo. Lekarstwo jedno serwis. I czekać co zrobią. Jak coś się wyjaśni,to uzupełnię wpis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Koła zapinasz z odpowiednią siłą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Wydaje mi się,że tak. Dokrecam tak żeby czuć duży opòr na zacisku przy domykaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 No to chyba musisz udać się serwisu, nic więcej mi do głowy nie przychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Teraz trafiłem na coś takiego: http://team29er.pl/artykuly/2030-sztywna-o-bez-sztywnej-osi-zaciski-ko-dt-swiss-rws Ale najpierw na serwis potem kombinacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Jeżeli mam być szczery to... niezłe pierdoły, naprawdę. Kup zaciski na Imbus, będziesz miał to samo za ułamek ceny i wagi. No chyba że naprawdę widzisz jakiś problem w posiadaniu zacisku na imbus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2016 na razie mam tylko jeden problem. A każde rozwiązanie, które przyniesie efekt przytule z rozkoszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Panowie/Panie. Ile może odchylać się tarcza tylnego hamulca przy ciągnięciu koła lewo prawo? Edytowane 21 Października 2016 przez Piotr85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Zależy od: rodzaju osi piasty, jakości piasty, siły w ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Tylne koło powinieneś mieć na tyle sztywne, żeby tarcza podczas jazdy nie ocierała o prawidłowo ustawiony hamulec, masz tarcze 160mm i nie ma prawa nic ocierać, bardzo sporadycznie coś tam może przydzwonić i to tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 X-cal 9 ma piastę na maszynówkach, całkiem niezłą, więc ocierania nie powinna generować (przynajmniej ja nie pamiętam takiego problemu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Kurczę ciągnąc rękoma wychyla mi się o 2mm, mam małe bicie na tarczy i chyba mam problem znaleziony. Tylko czemu to się odchyla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Nie no sam tylny trójkąt nie jest sztywny w 100%, jakiś tam ruch będzie, 2mm jak mocno koło wyginasz to jest ok, tarcza mająca minimalne bicie też jakiś mega oporów nie powinna generować. Zresztą... co za problem wyciągnąć klocki i się wtedy rowerem przejechać? Tylko bez klocków nie naciskaj hamulca!!! Edytowane 21 Października 2016 przez phoe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 (edytowane) No nie musiałem ciągnąć mocno, a problem występuje w sytuacjach z dużym obciążeniem na podjazdach i kiedy mocno przyspieszam. Jutro wyjmuje klocki i zobaczymy. Edytowane 21 Października 2016 przez Piotr85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_KJ Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 Wg mnie pod dużym obciążeniem oś tylnego koła od strony zębatki przesuwa się w haku.Podejrzane są: geometria tylnego trójkąta, hak, albo oś.KJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Na chwilę obecną został poprawiony naciąg szprych. I został zmieniony zacisk tylnego koła. Jak czas pozwoli to w tygodniu wybiorę się do lasu na sprawdzian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Pisałeś, że na innych kołach problem też występował więc co może dać Ci naciąg szprych? Miałeś przejechać się z wyciągniętymi klockami. Jak efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Naciąg szprychy pomoże w tym, że były bardzo luźne i trzeba było to poprawić. Nie jeździłem z wyjętymi klockami tylko z zaciskiem dokręconym na chama, i tu była poprawa. Teraz będzie inny zacisk i poprawione szprychy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 apropos zacisków.... sh*tmano robi najlepszejsze ;-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Piszesz tak chaotycznie, że nie wiadomo o co Ci chodzi. Dodatkowo olewasz nasze rady. Ja passuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr85 Napisano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Jestem chaotyczny to fakt ale nie olewam rad tylko, (znowu chaos) zadzwoniłem do znajomego serwisanta i powiedział mi co robić. Możliwe, że wina leży po stronie zacisku. Jak będzie chwilą wolnego to do lasu i wsystko stanie się jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi