Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Bardzo ciekawa marka miałem okazję widzieć rower szlakowy na targach wykonanie miód i orzeszki.

 

W sklepie w Gdańsku zas widziałem rower krosowy i był to chyba pierwszy tego typu o którym pomyślałem że mólbym taki mieć.

 

w ofercie na rok 2017 też jest ciekawie. Sa Sprawdzone rowery Enduro i Trail.

 

Ale znalazłem też ciekawego sztywniaka.

 

b6f680_8921ccb1139d4566b3e3e333074c1742~

z ciekawą geometrią, kąt główki 66,5 stopnia.

 

 

 

 

Napisano

No właśnie mam taki wynalazek i dlatego pisze. Co prawda żona sobie chwali ale ja jak siądę na niego czyje się nie pewnie. Jak się jedzie powoli ma ochotę do skręcania   

Napisano

 

 

Wreszcie.......po latach narzekania na zwrotność 29erów.......skręcają ........ ( w dodatku same z siebie sic ! )
 

Hahaha. 
Zwrotność jest taka jak ma wóz strażacki. Ale fakt troszkę inaczej się go trzyma jak zwykłego XC. Można go porównać do DH. Co prawda jest to kwestia przyzwyczajenia. Osobiście po kilu dniach jazdy już się przyzwyczaiłem. Mój rumak czekał na części i byłem zmuszony na żonkowym śmigać    

Napisano

b6f680_0101481a787d476994248e82693e8d66~

Gravel na 2017 tez wygląda świetnie, nie wiem tylko jak sprawuje się napęd 1x11 w rowerze tego typu, w ogóle duża część ich sprzętu jeździ na jednej zębatce z przodu

Napisano

rowery Whyte są wypaśne. Widziałem ich wiele rożnych modeli na targach i każdy robi wrażenie. Doskonała jakość wykonania i dbałość o szczegóły, projektowane z głową.   Jedyny minus to ich dość wygórowana cena ale wiadomo za porządny produkt trzeba zapłacić.

Napisano

Wybaczcie pytanie od laika w temacie tylnego zawieszenia, ale obejrzałem z ciekawości zdjęcia i chciałbym zapytać dlaczego ten rower jest taki krzywy?  :)

Rura podsiodłowa jest chyba przyspawana pod kątem i nie jest w jednej linii z dolną rurą. Czy wszystkie rowery enduro tak mają? Dlaczego tak jest? Czy nie przeszkadza to w niczym, np. roweru nie znosi trochę na jedną stronę?

whyte-g-160-rs-31-800x531.jpg

Napisano

Wyczuwam, że robicie sobie ze mnie jaja. :) W wątku o krzywej ramie Krossa była mowa o tym, że po puszczeniu kierownicy rower ma tendencję do skręcania. Wiem, że tam chodziło o krzywe widełki, a tutaj rama specjalnie jest tak skonstruowana, ale pytając miałem na myśli ewentualne delikatne znoszenie na równej drodze.

Ok, skoro tak mają to tak musi być widocznie. Niektóre rowery mają asymetryczną budowę tylnego zawieszenia, np. Kross Soil, ale ten Whyte z lewej wygląda tak samo jak z prawej, dlatego mnie to zdziwiło.

Napisano

Pewne rozwiązania w segmencie AM/enduro bardzo mi się podobają ale jest drogo a nawet cholernie drogo. Waga to już całkiem porażka. Seria T-130 chyba najlepsza na "naszą" kieszeń i zastosowanie. 

Napisano

Dużo, bo ponad 14 kg, ale jest ciężki Yari, ciężkie obręcze (29 mm wewnątrz) i opony WTB też nie są najlżejsze, ale rama jest genialna. I tak będzie dużo lepiej niż teraz na XTC, może i szybciej ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...