maciej83 Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 Bardzo ciekawa marka miałem okazję widzieć rower szlakowy na targach wykonanie miód i orzeszki. W sklepie w Gdańsku zas widziałem rower krosowy i był to chyba pierwszy tego typu o którym pomyślałem że mólbym taki mieć. w ofercie na rok 2017 też jest ciekawie. Sa Sprawdzone rowery Enduro i Trail. Ale znalazłem też ciekawego sztywniaka. z ciekawą geometrią, kąt główki 66,5 stopnia. Cytuj
fundil Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 No nie wiem. Spory offset + kąt = nie przewidywalny. Cytuj
Tomek21001 Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 Sorry,nie traktuj tego osobiście.......ale pojeżdzij trochę na innych kątach niż xc i potem pisz. Cytuj
fundil Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 No właśnie mam taki wynalazek i dlatego pisze. Co prawda żona sobie chwali ale ja jak siądę na niego czyje się nie pewnie. Jak się jedzie powoli ma ochotę do skręcania Cytuj
Tomek21001 Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 Wreszcie.......po latach narzekania na zwrotność 29erów.......skręcają ........ ( w dodatku same z siebie sic ! ) Cytuj
fundil Napisano 18 Października 2016 Napisano 18 Października 2016 Wreszcie.......po latach narzekania na zwrotność 29erów.......skręcają ........ ( w dodatku same z siebie sic ! ) Hahaha. Zwrotność jest taka jak ma wóz strażacki. Ale fakt troszkę inaczej się go trzyma jak zwykłego XC. Można go porównać do DH. Co prawda jest to kwestia przyzwyczajenia. Osobiście po kilu dniach jazdy już się przyzwyczaiłem. Mój rumak czekał na części i byłem zmuszony na żonkowym śmigać Cytuj
maciej83 Napisano 19 Października 2016 Autor Napisano 19 Października 2016 Gravel na 2017 tez wygląda świetnie, nie wiem tylko jak sprawuje się napęd 1x11 w rowerze tego typu, w ogóle duża część ich sprzętu jeździ na jednej zębatce z przodu Cytuj
NajaraNy Napisano 20 Października 2016 Napisano 20 Października 2016 rowery Whyte są wypaśne. Widziałem ich wiele rożnych modeli na targach i każdy robi wrażenie. Doskonała jakość wykonania i dbałość o szczegóły, projektowane z głową. Jedyny minus to ich dość wygórowana cena ale wiadomo za porządny produkt trzeba zapłacić. Cytuj
maciej83 Napisano 21 Października 2016 Autor Napisano 21 Października 2016 http://www.1enduro.pl/bikeporn-whyte-g-160-rs-2017/ kolega Wooyek zmienił wózek na ten sezon T 160 rs maszyna marzenie Cytuj
tobo Napisano 21 Października 2016 Napisano 21 Października 2016 Czyje logo jest na osłonach łożysk? Cytuj
DrOetker Napisano 21 Października 2016 Napisano 21 Października 2016 Wygląda jak trzy małe logo Whyte Cytuj
woojj Napisano 21 Października 2016 Napisano 21 Października 2016 one też jest na mostku PROMAXA ;-))) Cytuj
MD11 Napisano 21 Października 2016 Napisano 21 Października 2016 http://www.1enduro.pl/bikeporn-whyte-g-160-rs-2017/ Wybaczcie pytanie od laika w temacie tylnego zawieszenia, ale obejrzałem z ciekawości zdjęcia i chciałbym zapytać dlaczego ten rower jest taki krzywy? Rura podsiodłowa jest chyba przyspawana pod kątem i nie jest w jednej linii z dolną rurą. Czy wszystkie rowery enduro tak mają? Dlaczego tak jest? Czy nie przeszkadza to w niczym, np. roweru nie znosi trochę na jedną stronę? Cytuj
marcinusz Napisano 21 Października 2016 Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Tak, to jak motocykle żużlowe. Zawsze jadą trochę w lewo. Edytowane 21 Października 2016 przez marcinusz Cytuj
hi_all Napisano 21 Października 2016 Napisano 21 Października 2016 (edytowane) A mi się wydaje, że ta "krzywizna" to tylko złudzenie. Zdjęcie zrobione pod kątem? Edytowane 21 Października 2016 przez hi_all Cytuj
erzurum Napisano 22 Października 2016 Napisano 22 Października 2016 Bardzo wiele konstrukcji full tak ma. No i oczywiście jest jak @marcinusz pisze znosi rower w jedną stronę Cytuj
MD11 Napisano 22 Października 2016 Napisano 22 Października 2016 Wyczuwam, że robicie sobie ze mnie jaja. W wątku o krzywej ramie Krossa była mowa o tym, że po puszczeniu kierownicy rower ma tendencję do skręcania. Wiem, że tam chodziło o krzywe widełki, a tutaj rama specjalnie jest tak skonstruowana, ale pytając miałem na myśli ewentualne delikatne znoszenie na równej drodze. Ok, skoro tak mają to tak musi być widocznie. Niektóre rowery mają asymetryczną budowę tylnego zawieszenia, np. Kross Soil, ale ten Whyte z lewej wygląda tak samo jak z prawej, dlatego mnie to zdziwiło. Cytuj
modrzew Napisano 22 Października 2016 Napisano 22 Października 2016 Wygląda, bo ma symetryczny wahacz, co zresztą opisał Wooyek. Za to przez to nie ma możliwości montażu korby z więcej niż jednym blatem i przerzutki. Cytuj
beskid Napisano 22 Października 2016 Napisano 22 Października 2016 Pewne rozwiązania w segmencie AM/enduro bardzo mi się podobają ale jest drogo a nawet cholernie drogo. Waga to już całkiem porażka. Seria T-130 chyba najlepsza na "naszą" kieszeń i zastosowanie. Cytuj
MartinH Napisano 22 Października 2016 Napisano 22 Października 2016 Jak nic mi się nie zmieni to T-130S będziesz miał okazję zobaczyć na żywo w przyszłym roku Cytuj
erzurum Napisano 22 Października 2016 Napisano 22 Października 2016 (edytowane) zobaczyć? karnąć się nie dasz? ile ten T-130 waży? Edytowane 22 Października 2016 przez erzurum Cytuj
MartinH Napisano 22 Października 2016 Napisano 22 Października 2016 Dużo, bo ponad 14 kg, ale jest ciężki Yari, ciężkie obręcze (29 mm wewnątrz) i opony WTB też nie są najlżejsze, ale rama jest genialna. I tak będzie dużo lepiej niż teraz na XTC, może i szybciej Cytuj
szkoder Napisano 24 Października 2016 Napisano 24 Października 2016 T-130 wygląda bardzo fajnie:D Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.