Skocz do zawartości

[Wrocław] Planowanie mufy suportu


Sziva

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

na początku listopada chcę zmienić korbę z kwadratu na oś zintegrowaną. W związku z tym chciałabym oddać rower do serwisu, w którym planują mufy przed wkręceniem nowej korby. Mój rower to Giant Boulder Team z 2000 roku i mufa ma jeszcze lakier na krawędziach.

Gdzie we Wrocławiu znajdę serwis, w którym planują mufy i robią to dobrze? Ma ktoś jakieś doświadczenia w tej materii? 

Napisano

"Rowery Stylowe" teraz są w Sukiennicach.Wiem że znawcy mnie zakrzyczą ale przy takim rowerze lakier zdarł bym pilnikiem.Przecież plastkowe podkładki dopasują się do kształtu mufy.Albo mi się zdaje? :ermm:sam taki miałem w 2003 roku.

Napisano

 

 

jeżeli obie płaszczyzny mufy nie są ze sobą równoległe
tu bardziej winiłbym lakier ...a nie samą mufę. Z tego co mi się wydaję to ciężko wykonać mufę w procesie produkcyjnym aby gwint był nie osiowo ani też nierównoległe krawędzie czołowe. Chyba że mamy grubą warstwę lakieru lub sfatygowne krawędzie od stosowania nieprzyzwoitych narzędzi. Masz wątpliwości co do ich stanu daj splanować. 
Napisano

Spotkałem kilka przypadków gdzie gwint z jednej i drugiej str nie był w osi i jeszcze więcej takich gdzie krawędź mufy była mocno nadtopiona. Żeby takie coś splanować trzeba by zebrać że 4-5mm. Odnośnie braku osiowości to moim zdaniem jeśli mufa jest wstępnie obrobiona przed pospawaniem ramy a potem tylko gwintowana to może się nieco odkształcić podczas spawania. W przypadku sportu pakietowego jakoś to pracuje nawet bez oporów ale w przypadku ht2 jest problem z wsadzeniem osi.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...