Alpina Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Witam, Kupiłem używany amortyzator SID 2012 Dual Air z tłumikiem MC DNA. Problemem przed jak i po serwisie było dość małe tłumienie przy dokręconej regulacji na najwolniejszy powrót. Olej którym zalałem tłumik to Castrol Fork Oil 10W. Tak ma być, czy może coś jest nie tak? W Fox-ie miałem o wiele większe tłumienie oraz zakres jej regulacji pomimo iż było o połowe mniej stopni w regulacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Nie ma potrzeby tak szerokiej regulacji jak w foxie ponieważ skrajne pozycje i tak nigdy nie są wykorzystywane, ten szeroki zakres to chyba tylko po to żeby mieć się czym bawić . Jak amor za szybko odbija to zmień olej na bardziej lepki bo ten castrol jest nawet minimalnie mniej lepki niż oryginalny RS 5W. Trochę bardziej lepki będzie np. Agip 5W, Motorex 5W, Motul 5W, Bel Ray HVI 5W, Silkolene Pro RS 5W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpina Napisano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2016 Nie ma potrzeby tak szerokiej regulacji jak w foxie ponieważ skrajne pozycje i tak nigdy nie są wykorzystywane, ten szeroki zakres to chyba tylko po to żeby mieć się czym bawić . Jak amor za szybko odbija to zmień olej na bardziej lepki bo ten castrol jest nawet minimalnie mniej lepki niż oryginalny RS 5W. Trochę bardziej lepki będzie np. Agip 5W, Motorex 5W, Motul 5W, Bel Ray HVI 5W, Silkolene Pro RS 5W. Ok dzięki, tłumienie jest naprawdę na poziomie minimum. Tak myślałem, że coś z olejem jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.