_GoGoL_ Napisano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Dobra, ogarniete Sorry jesli zadaje głupie pytania, ale jak sie ma z czymś pierwszy raz styczność to nie zawsze musi sie to wydawac takie oczywiste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Uważaj tylko jak dokręcasz i odkręcasz oś, mocno w stronę koła dociskaj motylek, bo jak się ześlizgnie to jest buba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_GoGoL_ Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Od 3:00 Tak to wygląda Co o tym sadzicie ? Scentrowana tarcza/koło, jedno i drugie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Patrząc na zacisk to tarcza krzywa.(ale w sumie za dużo to z tego filmiku nie widać) Scentrowane koło nie robi bicia na tarczy, bo masz tarcze przecież do piasty przykręcona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_GoGoL_ Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Tez tak wlasnie teraz mysle. Przeciez tarcza jest mocowana do piasty, wiec scentrowane koło nie ma tu nic do rzeczy. Widac jak na dłoni w końcówce filmiku ze tarcza bije na lewo. Nowy rower i co zrobic ;/ Masakra Czyli chyba powinienem odkrecic tarcz,e odesłac do sprzedawcy i albo niech naprostuje albo niech nową, sprawną (prostą) wyśle. A tak mi teraz przyszło do głowy cos jeszcze. Czy mozliwe jest ze to bicie jest spowodowane złym dokreceniem tarczy do piasty ? Tzn gdzies za lekko, gdzies za mocno czy jakoś tak. Na chwile obecna nie posiadam klucza torx-t25 zeby to sprawdzic, ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 Jak tarcza się trzyma sztywno piasty to jest dokręcona, no krzywa jest i tyle, zdarza się w nowych tarczach nawet. Tanie tarcze jak je klockami metalicznymi w górach dobrze rozgrzejesz to też się wykrzywiają, ale ty masz XT i one już jakiś poziom trzymają, tym bardziej od nowej należy wymagać tego, aby nie miała bicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 Moje XT ICE też maja minimalne bicie. Spróbuj wyregulować mocowanie przy widelcu (odkręcasz dwie śruby, naciskasz klamke hamulca i dokręcasz zacisk.) Ewentualnie potem tylko jedną śrubę i minimalne przesuwasz. Generalnie robiąc regulacje samemu masz pewność co do poprawności wykonania. Ja dawno już nie daje roweru do serwisów tylko samemu robię serwis, bo mało który daje 100% profesjonalizmu. Co do regulacji roweru z pudełka to zakupując rower z net właśnie tak jest. Jakbyś zakupił w sklepie to by go porządnie przygotowali :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_GoGoL_ Napisano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2016 Dla jednej minimalne bedzie zauwazalne, dla drugiej osoby bedzie nie do spostrzeżenia. Nie wiem jak to wyglada u Ciebie, tzn jak ja bym to ocenił, ale "moje" bicie jest na tyle duze ze powoduje ocieranie o klocki hamulcowe tarczy i nie jest to mozliwe w zaden sposób do wyregulowania poza gieciem/prostowaniem tarczy lub jej wymianą. Próbowałem tego sposobu, który opisałes. To pierwsze co wszyscy radzą w poradnikach na youtubie. Luzuje sie te 2 sruby, sciska mocno klamke, przykreca sie sruby. U mnie to nie miało wplywu na nic, gdyz tarcza jest po prostu krzywa. Zwiekszyc przeswit miedzy klockami tez sie nie da. Szukałem odpowiedzi na to czy sie da czy nie i wychodzi na to ze nie. A nawet jakby sie dało to byłby to tylko półśrodek, gdyż wtedy spadła by siła hamowania kosztem "ciszy". Jakimś cudem z tyłu jest wręcz idealnie, a z przodu...cóż. Napisałem do sprzedawcy jakie rozwiązanie proponuje, czekam na odp. Co do regulacji roweru z "pudełka" otrzymałem zapewnienie od sprzedawcy, że w rowerze bede musiał tylko naprostować kierownice i dokrecic/dokupić pedały. Okazało sie, ze było tego znacznie wiecej. Łancuch był źle zalozony, kierownica przekrecony do "góry nogami" klamki do zmieniarki przerzutek były na górze a nie na dole...hahaha jak mozna odwalić taką fuszerkę. To nie widać na pierwszy rzut oka ze cos jest nie tak ? Sporo tego było... To wszystko świadczy o sklepie, który rower sprzedaje online. Brak dokładności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.