Skocz do zawartości

[Mech. korbowy] ZZR HURAGAN


Nepalczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

 piszę posta w imieniu mego ojczulka. Gość jeździ cały rok do pracy na rowerze po 30 km na dwóch kolarkach z dawnych lat ZZR Huragan/Jaguar. Był  zapobiegawczy i zgromadził dość sporą bazę części zamiennych i to pozwoliło na dość długą eksploatację na org częściach. 
  Problem tkwi w korbie. Dość nietypowa zestawienie zębów 52-46  50-46  51-47, tył to wolnobieg 6rz, zmieniarki epokowe favorita. 
  I teraz co zrobić, żeby przedłużyć życie rowerów w jak najbardziej nie zmienionym stanie. 
 Ojciec chce pozostać przy zestawieniu tarcz 50(52) KONIECZNIE 46 nie żadne tam 34/36/czy 39, wolnobieg by musiał zostać no i zmieniarki też muszą zostać. 
   Co polecacie zrobić, wiem że na allegro jest mnóstwo rodzai korb, różne rozstawy itp.? 
    Czy przeszłoby przykładowo zakup Korby Claris i podmiana tarczy 34 na 46? Czy to zagra? Obawiam się że sanki z przodu nie ogarną obecnych różnic między tarczami rzędu 11-16 zębów.  
    Czy wziąć tę http://allegro.pl/korba-shimano-600-fc-6400-175-mm-biopace-stan-bdb-i6543712998.html  i zobaczyć jak to zagra. 

  Ogólnie było już kilka pomysłów, z tego względu, że jest z wykształcenia tokarze/ślusarzem i ma dostęp do maszyn czy materiałów różnego rodzaju, myślał o zrobieniu adapteru pod obecne rozstawy śrub,żeby móc korzystać z obecnej korby. 

  Chciałbym się dowiedzieć co waszym zdaniem jest lepsze i czy ktoś coś takiego próbował robić? 
 
  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...