Sarbis1990 Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Witam. szukam jakiegos dobrego amortyzatora przod pod kolo 28'' aktualnie mam zalozony SR SUNTOUR NCX-D LO 700C. Moze polecili byscie cos dobrego do 1000zl szukam tylko powitrznego. Z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Polecam ci NRX S-RLR. Parametry Sterowka aluminiowa Korona aluminiowa Rury goleniowe aluminiowe anadowane (tłoczek pracuje bezpośrednio na rurze goleniowej co daje lepsze efekty niż NRX D-RL że stalowymi rurami goleniowymi) Kartridz aluminiowy rozbieralny w którym można sobie olej wymieniać Regulacja tlumienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarbis1990 Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Lepszy od rock shox paragon? Jaka cena by była za ten anoreksja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Sztywność i masa porównywalne z Paragonem Gold SA. Jeśli chodzi o zasadnicze różnice to paragony nie mają zewnętrznej regulacji tłumienia odbicia. Sprężyna negatywna w paragonach (jak we wszystkich solo air) jest powietrzna przez co siła z jaką działa jest dostosowana do pozytywnej. W NRX negatywna jest stalowa - ew. problemy z czułością rozwiązywalne poprzez dobranie odpowiedniej sprężyny. Niektórzy twierdzą, że negatywna ma mniejsze znaczenie niż pozytywna i jej siła nie musi być dostrajana pod jeźdźca. Inni wręcz przeciwnie - że to właśnie ona odpowiada za pracę na niewielkich nierównościach. Paragon występuje tylko ze skokiem 50 i 65 a NRX do 75mm. Paragon jest fabrycznie zalewany olejem (lagi pracują w otwartej kąpieli olejowej) w NRX smar stały (można próbować zalać olejem bo tłumik w tym przypadku (NRX-S) nie będzie sprawiał problemów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 http://velo.pl/czesci/widelce/rst/vogue-air też nieźle działa.... reguluje się wszystko: dobicie, odbicie, sprężynę powietrzną ;-)) daje radę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarbis1990 Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 dzieki za szybkie i fachowe odpowiedzi. A co bysci polecili z wlasnego doswiadczenia? vogue, rock shox czy nrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Vogue z tego co pamiętam ma rury goleniowe 28mm zaś NRX ma 30mm. No chyba że coś się zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Ja wybierałbym pomiędzy Paragonem i NRX-S wybierając to co tańsze. Ja sobie poradzę z serwisem jednego i drugiego ale jak nie chcesz sam się w to bawić to weź pod uwagę, że Suntour będzie miał sprawniejszy serwis gwarancyjny u naszego forumowego dystrybutora tej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 11 Października 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Sarbis1990 - polska mowa trudna mowa? Zacznij stosować polskie znaki diakrytyczne bo na forum mamy alergię na lenistwo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Mam nrx'a w wersji E-RLR. Nie wiem na ile sama praca różni od wersji S, ale generalnie doopy ten amorek nie urywa. Chyba najgorzej zainwestowane pieniądze w mojego crossa i to nie małe. Praca mocno "tępa". Na ciut większych dziurach w terenie trochę lepiej czuć różnicę w porównaniu ze starym kiepskim uginaczem, ale ciągle ta cena jest nieadekwatna do efektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Mam nrx'a w wersji E-RLR. Nie wiem na ile sama praca różni od wersji S, ale generalnie doopy ten amorek nie urywa. Chyba najgorzej zainwestowane pieniądze w mojego crossa i to nie małe. Praca mocno "tępa". Na ciut większych dziurach w terenie trochę lepiej czuć różnicę w porównaniu ze starym kiepskim uginaczem, ale ciągle ta cena jest nieadekwatna do efektów. W wersji E jest taki sam kartridz co w wersji D czyli nie rozbieralny. Przez co od razu bardziej polecam komukolwiek wersje S niz E bo warto dopłacić z tego względu że w wersji S można zmienić sobie olej o odpowiedniej gęstości co bardzo pomaga przy pracy amortyzatora. Ponadto z tego co się dowiedziałem to w wersji z zamkniętym kartridzem jest zalewany olej o gęstości ok 15W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Z serwisem rst w Polsce problemów nie ma wielkich. Dostępność części jest na dobrym poziomie. A praca Vogua jest dobra, jest to górna półka uginaczy do crossa/trekinga. Golenie 28,6 w takim zastosowaniu i tak małym skoku nie są problemem. Filigranowy wygląd vogua wpisuje się w charakter roweru crossowego. Trochę authorów z tymi amortyzatorami śmiga i jest OK. Zawsze można pójść na całość i wpakować amor od 29 ;-)) ale to może nieco popsuć geometrię naszego roweru. Dobrze aby wypowiedział się ktoś z użytkowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Nie ma się co oszukiwać, te amory do crossów tyłka nie urywają ale nie kosztują też 4k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudeusz09 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 @ACTIVIA, gdybym o tym wiedział przed zakupem to może bym dołożył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarbis1990 Napisano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Myślałem tez o tym żeby założyć taki pod kolo29" ale nie wiem czy to komicznie nie będzie wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Z serwisem rst w Polsce problemów nie ma wielkich. Dostępność części jest na dobrym poziomie. A praca Vogua jest dobra, jest to górna półka uginaczy do crossa/trekinga. Golenie 28,6 w takim zastosowaniu i tak małym skoku nie są problemem. Filigranowy wygląd vogua wpisuje się w charakter roweru crossowego. Trochę authorów z tymi amortyzatorami śmiga i jest OK. Zawsze można pójść na całość i wpakować amor od 29 ;-)) ale to może nieco popsuć geometrię naszego roweru. Dobrze aby wypowiedział się ktoś z użytkowników. Akurat mieszkam ok 7km od VELO i znam bdb ich. Nie raz starałem się dobrze współpracować z nimi i gdybyś był jako osoba która prowadzi sprzedaż i serwis amorków to wtedy inaczej bys powiedział o RST. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Tak, można wsadzić wideł MTB do crossa, bardziej niż 29 raczej 27,5. Trzeba tylko brać pod uwagę, że te widelce nie mają piwotów do vbrake (jak masz tarczowe hample to bez znaczenia) oraz przede wszystkim to że w tej kategorii cenowej wideł mtb nie zaoferuje nic więcej jeśli chodzi o "lepszą pracę". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Akurat mieszkam ok 7km od VELO i znam bdb ich. Nie raz starałem się dobrze współpracować z nimi i gdybyś był jako osoba która prowadzi sprzedaż i serwis amorków to wtedy inaczej bys powiedział o RST. No my z nimi współpracujemy jakieś 25 lat.... Jasne że zawsze może być lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fw66 Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Dokładnie: jak już to 27.5, a i w większości 26 mieści się koło 28". W moim garażu jest zdjęcie crossa z foxem 29". Źle to wyglądało Później jeździłem na 26" R7 i sprawdził się bdb. Także opcji masz sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Najpierw miałem NRX S a teraz mam Vogue i do tego pierwszego nigdy już nie wrócę. Vogue zdecydowanie lepsza praca, bardziej czuły. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klark Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Ja u siebie wsadzilem Raidona 29cali do kół 28. Wygląda normalnie, oczywiście musiałem trochę podregulowac kierownicę (mam mostek regulowany) i siodełko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Raidon nie wnosi wartości dodanej względem nrx-s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klark Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Chodziło mi o to, że bez problemu jeżdżę z amorem 29 zamiast 28. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoon666 Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Polecam amorki amerykańskiej firmy Manitou. Praktycznie bezobsługowe. Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 I teraz autor tematu ma problem z wyborem. Każdy widzę innego poleca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.