Kaloteck Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 (edytowane) Panie i Panowie, Czy to jest jakiś dawny Romet? Lata '60 czy '70 ? Ile może być wart? Ewentualnie może ktoś wie jaki byłby koszt jego renowacji...? Edytowane 10 Października 2016 przez Kaloteck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 10 Października 2016 Udostępnij Napisano 10 Października 2016 Na główce lub na mufie suportu powinien być nr. To sa kola 27"? Renowacja to zależy. Podejrzewam że fabrycznie miał przerzutki wiec trzaba by było wszystko dokupić. Nie wiadomo w jakim stanie są koła, łożyska i lakier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 odbudowa takiego roweru to około 1000 zł ;-) nie wiem co planujesz i jakie masz wizje na ten rower. Nie wiem czy nie poszukać jakiejś włosko/holenderskiej/belgijskiej.... klasycznej kompletnej szosówki za około 650-1000 zł. Jak masz to za gratis to można się pobawić... i odrestaurować, ale tanio nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_KJ Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Panie i Panowie, Czy to jest jakiś dawny Romet? Lata '60 czy '70 ? Ile może być wart? Ewentualnie może ktoś wie jaki byłby koszt jego renowacji...? Może to był Wagant Sport. Piaskowanie i malowanie - 120+120 (Wawa). Nowe pancerze i linki, klocki itp. drobiazgi - 100. Opony i dętki - 100-150. Powrót do przerzutki - 50-80. Owijka - 30-60. Siodełko - 50. łańcuch - 40. Repliki naklejek. I to wszystko zakładając że mechanicznie nie jest zajechany. Możesz tez budżetowo: rama - papier ścierny i lakier z puszki, umyć i przesmarować mechanikę ograniczając do minimum wymianę części ale i tak parę stów wyjdzie. Odbudowanie ma jakiś sens jak model ma nieco renomy/rozpoznawalności a egzemplarz jest kompletny i w dobrym stanie. Inaczej po podsumowaniu wydatków i przełknięciu tej gorzkiej pigułki znajdziesz na portalach ogłoszeniowych taki sam, zadbany i dopieszczony za połowę tego co wydałeś. :-) KJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 To jakiś pokombinowany wagant sport,bo normalnie miał przerzutki,miałem kiedyś takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloteck Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Jedyny numer jaki znalazłem na ramie to 66 08 1254, mówi Wam to coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_KJ Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Jedyny numer jaki znalazłem na ramie to 66 08 1254, mówi Wam to coś ? Zadzwoniłem, nikt nie odbiera ;-) Wpisz w google Wagant Sport, Grafika i zobaczysz swój rower w wielu egzemplarzach. KJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloteck Napisano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Hmmm, gdyby to był Wagant, to mialby to napisane chyba na ramie naklejke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quell Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Sąsiad ma rower,nie ma naklejki,ale jakimś szóstym zmysłem,wiem,że to wigry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 (edytowane) Czy to jest jakiś dawny Romet? Lata '60 czy '70 ? To jest ZZR Maraton (Zjednoczone Zakłady Rowerowe , od 1971 jako Romet) , niestety nie w oryginale. Wg nr ramy rocznik 1966. Edytowane 12 Października 2016 przez gtb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloteck Napisano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2016 No właśnie! Wiedziałem, że coś nie tak z tym Wigantem... tym bardziej, że jest naklejka ZZR... z tego co dowiedziałem się od właściciela, nigdy nie było przerzutek, kierownica jest oryginalna tylko przekręcona / odwrócona, Inne jest siodełko i nie ma błotników. Człowiek chce za to 2000 zł !!!! Problem polega na tym, że nie ma innych ofert ani na all... ani na innych i nie mam jak porównać. Jak z nim negocjować? Ale skubany lekki jest jak piórko... Aluminium w tamtych czasach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 12 Października 2016 Udostępnij Napisano 12 Października 2016 Tak to rocznik 66. 2000 zł? Nie negocjować, niech się puknie w dyńkę. Za tyle to można kupic odpicowanego i w oryginale Jaguara lub innego Sporta, może nawet na Columbusie coś by się znalazło... Tu z ceny wyjściowej musisz skasować jedno zero i całość podzielić na 2. I to nie jest maraton bo te miały 3 rzędowy wolnobieg. No chyba, że aktualny właściciel przerobił go na singla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloteck Napisano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Nic nie było przerabiane. Właściciel twierdzi, że to jest Huragan, właśnie dlatego że nie ma przerzutek z tyłu. Problem polega na tym, że nie ma żadnych naklejek (oprócz oczywiście ZRR z przodu), jest tylko numer 66 08 1254 na ramie Edytowane 13 Października 2016 przez Kaloteck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Gdyby to był rzeczywiście Huragan nie miałby uchwytu na pompkę i zupełnie inne mufy przy główce (bardziej finezyjne , a ten ma proste). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Akurat Huragan to typowa szosówka, podajże 4 rzędowe kasety miały. Na pewno nie singiel z błotnikami. Tam są koła 27? Znalazłem tylko jeden model, który by do tego pasował, prawdopodobnie nie miał nazwy potocznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloteck Napisano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Tam są koła 27? Nie, 28. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 13 Października 2016 Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Hmm.. to, to nie jest oryginał tylko jakiś składak albo nie wiem co. 28 miały "turystyczne", Popularny, Wars itp. ale one nie miały baranka. Biorąc pod uwagę, że ten ma nie szosowe klamki, można przypuszczać że kierownica jest nie oryginalna. O ile lubię ZZRy to uważam, że tym nie ma sensu sobie zawracać głowy, ani drążyć dalej tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaloteck Napisano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2016 Znalazłem tylko jeden model, który by do tego pasował, prawdopodobnie nie miał nazwy potocznej. Nie miał nazwy? Hmm, a cóż to takiego? Jakiś link coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markus34 Napisano 14 Października 2016 Udostępnij Napisano 14 Października 2016 A po co dobie tym tyłek zwracasz? Ani to fajnych mufą nie ma, ani oryginalności, geo jak stara kobyła. Interesu życia na tym nie zrobisz a ta gazela biznesu co chce Ci wcisnąć ten stuff pewnie go gdzieś jeszcze ukradła dziadkiwi że stodoły i nie ma czym bidny do sklepu po fajki jechać. Olej to dobrze Ci radzę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.