mally Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Obecnie mam 38/24 jako że wolę jeździć w wysoką kadencją chciałbym ją zmodyfikować do,,,,, i teraz pytanie 36/24 czy może ktoś już przerabiał na 34/24 , alternatywą choć nie ukrywam jest przejście na 1x11 korba 32z kaseta 11-46 ale to jest opcja brana na 20% ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Jest też zdaje się wersja 36/22 tej korby i w to bym poszedł zamiast robić sobie potencjalne problemy z płynnością zmiany przełożeń. Poszukaj kompletu tarcz do tej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Do 36/22 Musisz zmienić przerzutkę przednią bo chyba jest tylko jeden model Deore obsługujący a z wyższych grup już nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Ta sama różnica zębów co przy 38/24. Obstawiam, że wystarczy obniżyć obecną przerzutkę i będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mally Napisano 8 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Przerzutke mam SLX , no trudno zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 26er czy 29er ??? W 29 z korby m615 38/24 przesiadłem się na 36z 1x10 36x11-36 I mi to wystarcza na mazowsze/warmie. na 36x11 w 29er na sporej kadencji 53km/h na prostej. A tak to 40 spokojnie dalo się z większą kadencja lecieć dłuższy czas. 30-35 to normalna kadencja,raczej nie wysiłkowa,zalezy od wiatru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Jesteś pewien, że masz korbę 617? Raczej 615 masz. Nie ma możliwości zmiany blatu na inny, niż w specyfikacji. Korbę 615 może tylko instalować w blaty podane w specyfikacji i tylko w pasujące do siebie młynki. Blat 34 jest przewidziany do środkowego blatu, a nie skrajnego. Do korby 615 nie da się również założyć młynka 22. Wiem, bo próbowałem. Jedyna możliwa modyfikacja, to lżejsze i lepiej wykonane blaty od korby slx 2 rzędowej. Są w tej samej konfiguracji, co deore i zbliżonej cenie. Polecam. Jeśli lubisz jazdę z wysoką kadencją, to 1x11 Ci się nie spodoba. 32 z kasetą nawet 46 jest duuuuużo twardziej, niż z młynkiem 24 i kasetą 36. Lepiej poszukaj w necie jak śmiesznie wygląda kaseta shimano z zębatką 46Z. Jak stare mega range. Przeskok przy ostatniej zębatce jest ogromny. Żenada. Poza tym to nadal za twardo pod górę i zabraknie kadencji na płaskim. 1x11 jest dla koksów, którzy z blatu 38 wjadą wszystko albo dla niedzielnych warriorów, co i tak każdą górę podprowadzają. Pozostaje też kwestia ceny i duuuuużo niższej trwałości napędu i jak bębęnka, który od przekosów dostaje straszne baty. Napęd deore zmieniasz poniżej 300pln. Za tyle nie kupisz nawet kasety 11rz 46Z. Tyle w temacie. Płacisz duuużo więcej, za podobną masę, znaczne ograniczenie stopniowania, za twardsze przełożenia i brak prędkości max. Czyli płacisz więcej za mniej o 100g, mniej trwałości, wolniejszy rower, którym nie podjedziesz w górach tego, co byś podjechał na tym, co masz teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llancer Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 @UP M617 ma 36x22 a M615 ma 38x24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz30 Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 No i przeskok na blacie z 38Z na 34Z to jest różnica z tyłu 2 zębów. Nawet nie odczujesz realnie tej zmiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Root Admin Mieciu Napisano 8 Października 2016 Root Admin Udostępnij Napisano 8 Października 2016 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.