Skocz do zawartości

[2017] Romet


c1ach

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Tyle, że w tym roku ostro popłynęli z tym marketingiem, a ludzie sobie narobili nadziei ...

Czyli mówisz, że mamy grupę "świadomych", zaawansowanych rowerzystów, napalonych na zakup roweru marki, która stara się walczyć z wizerunkiem producenta tanich i nijakich rowerów...

 

Jesteś pewien, że "popłynęli z marketingiem"? :D Bo moim zdaniem wręcz odwrotnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że w tym roku ostro popłynęli z tym marketingiem, a ludzie sobie narobili nadziei ...

 

Pora zrozumieć że Romet sprzedaje w proporcjach typu 5000 rowerów XYZ za 1200zł z marżą 150zł/sztuka = 750 tys. zł zysku, dzięki temu że w telewizji pokazali Toola, którego zamówili 20 sztuk i na którym wyszli na zero. I mają 5000 zadowolonych klientów i pięciu marudów z forum (nas).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega chciał dorwać Mustanga 3. Niestety jak inne rowery z "wyższej półki" jest niedostępny i nie będzie dostępny w 2017 roku (wg odpowiedzi ze sklepu firmowego w Dębicy). 

No cóż jak nie Romet to ... Kross :). Udało się kupić Level B8 Rio z poprzedniego roku za 4.100 zł... też dobrze :)

 

RG


Pora zrozumieć że Romet sprzedaje w proporcjach typu 5000 rowerów XYZ za 1200zł z marżą 150zł/sztuka = 750 tys. zł zysku, dzięki temu że w telewizji pokazali Toola, którego zamówili 20 sztuk i na którym wyszli na zero. I mają 5000 zadowolonych klientów i pięciu marudów z forum (nas).

 

Tak czy siak jest to oszustwo... i bardzo nieładnie, że dokonane przez polską markę, która mogła się stać znaczącym graczem na rynku rowerowym w Polsce.

 

RG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@wojtas7  ma całkowitą rację. Większość ich produkcji to rowery z najniższej półki, brandowana nazwami których nikt nigdy nie słyszał. 

Marke Romet kupili chyba tylko dla marketingowego wizerunku. Oni nie chcą robić tych rowerów  :icon_cool: Nie opłacalny biznes, nie ich target.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio na FB chwalili się gravelem na 2018 r. Co tam się działo w komentarzach :D

 Sam pytałem czy bedzie dostępny czy to tylko fotki :P a to wielka szkoda bo wzornictwo nowych modeli moim zdaniem jest bardzo atrakcyjne ale co z tego jak nie da się tego kupic :P

 

Edytowane przez maciej83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 20 lat? Jak dożyję to sam sobie kupię :) Nawet dzisiaj te 22-25kg wcale nie przeszkadza w jeździe. Pozostaje kwestia zasięgu, wystarczy mi 200km po górach. Przy średniej 25km/h to i tak 8 godzin jazdy, a ileż można. Jakby całą ramę wewnątrz zapełnić bateriami to może by to coś dało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, złota rada dla wszelkich marketerów walczących z niezadowolonymi klientami i próbujących odwrócić uwagę od niewygodnych tematów: rzuć hasło "e-bike", a dyskusja momentalnie potoczy się w nowym, lepszym kierunku! :D 

 

Jak widać na załączonym obrazku - nawet nie musi to być luźno powiązane z tematem początkowym :P

Edytowane przez Wooyek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu jest ich pytać o dostępność, na FB pewnie odpowiada jakiś ludziobot marketingowy, powie to co chcecie usłyszeć albo co wypada. Tak jak ludzie pytali o te ceny na 2017, czy realne, no kurde faja co oni wam tam mieli napisać, że nie?.

 

Czas mnie nie goni a podoba mi się ten boreas, zrobią to zrobią nie to nie, kupi się co innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i dorzucę swoje 3 grosze.

Dlaczego?

A dlatego, że od 3 tyg. jestem posiadaczem Huragana 3 2017.

Jak go kupiłem? Ano kilkudniowy reseach po internecie w celu szukania "najtańszej" katalogowej ceny a potem pytania o dostępność. Kilka sklepów potwierdziło potrzebny mi rozmiar. Finalnie kupiłem lokalnie w sklepie, sprzedawca tylko pośredniczył (sam nie wiele wiedział o atrakcyjności oferty Rometa). Zamówiłem go w czwartek po południu, a we wtorek już kręciłem nim pierwsze kilometry.

Przyznam - z rozmiarem kierowałem się przez pomiary w kalkulatora ( https://www.competitivecyclist.com/Store/catalog/fitCalculatorBike.jsp ), który jednoznacznie "wybrał"mi rozmiar, który okazał się idealny (a przyznam, że jest to moja pierwsza szosa).

 

I poza zachwytami nad ogólnym wrażeniem, kilka uwag:

- dostałem inne opony niż katalog (Schwalbe Durano -> Michelin Dynamic Sport)

- Inne piasty (oba Novatec, ale bardziej OEM-owe, choć dostępne w katalogu Novateca, są łącznie cięższe o 160g).

 

Po dość rozciągłej korespondencji z Rometem (sprzedawcy nie chciałem tu angażować, bo niczemu winny nie był), oczywiście mogłem zwrócić rower jako niezgodny z umową, ale za takie pieniądze jakie kupiłem - nic innego bym nie dostał to raz, a dwa wymieniony czy kupiony w innym sklepie byłby taki sam, z tymi samymi "nieoficjalnymi" zmianami.

Ostatecznie dostałem od Rometa na pociechę kilka gadżetów. Temat zamknąłem, bo z roweru jestem bardzo zadowolony.

Na drugiej jeździe przejechałem 120 km, a na czwartej, objechałem nim Tatry ( http://beskidtrail.pl/tatry-tour-czyli-spelniamy-marzenie/ ). I jest w stałym "użyciu". Także rower od razu był mocno testowany i póki co zdaje egzamin wzorowo :).

 

Szymon

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryki - to jest kwestia kilku lat maks i pojawią się rowery nie do odróżnienia czy ma baterie z silnikiem, czy nie. Wystarczy popatrzeć na telefony komórkowe sprzed 10 lat, a rozwój przyspiesza non stop.

 

A elektryk Rometa to taki sam jeden jedyny egzemplarz od targów do targów, od redakcji do redakcji, jak niebieski Fat - całkiem fajny rower, lekki, dobrze jeździł - ale też skończyło się na jednej sztuce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

to jest kwestia kilku lat maks i pojawią się rowery nie do odróżnienia czy ma baterie z silnikiem, czy nie. Wystarczy popatrzeć na telefony komórkowe sprzed 10 lat

 

Problem w tym, że w dziedzinie baterii/akumulatorów niewiele zmieniło się. Stosunek pojemności do objętości praktycznie stoi w miejscu, a to ściśle wiąże się z wagą i estetyką rowerów elektrycznych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...