natalii343 Napisano 28 Września 2016 Napisano 28 Września 2016 Witam! jestem na kupnie roweru. Uparłam się na 2 firmy a mianowicie Meride i Krossa. Konkretnie chodzi mi o model http://www.rowmix.com.pl/sport/5241-matts-6-10-v-2015.html . Nie znam się na rodzajach sprzętu jakie przerzutki więc bardzo was proszę o poradę. Szukam roweru w przedziale 1000-1500 rama 18'' jeżeli nie ta merida to jaki inny proponujecie w tej kwocie. Bardzo proszę o pomoc z góry dziękuje.
Mod Team Puklus Napisano 28 Września 2016 Mod Team Napisano 28 Września 2016 Ta merida jest warta może z 700zł ... czemu się na meride uparłaś ? lepiej weź krossa już. Najlepiej wypadają rowey mniej znanym, czy też mnie "prestiżowych" marek, zwykle osprzęt w takich rowerach jest rzędu 2000 w np meridzie. Oczywiście wszystko zależy. I nie biały, ja mam biały, nie polecam.
natalii343 Napisano 29 Września 2016 Autor Napisano 29 Września 2016 Na meride uparłam się bo wcześniejszy mój rower to właśnie merida i byłam z niego meeeega zadowolona jeżeli chodzi o ramę to jest i to obojętne choć bardziej skłaniałabym się ku męskiej (bardziej i się podobają).Nie wyklucza innej marki po prostu nie zna się na tym i dla tego pisze na forum żebym nie kupiła bubla tylko coś w miarę w tych pieniądzach.Podpowiedzcie mi na co ma zwracać uwagę. Może macie jakieś konkretne modele . Pomocy!!
Tatanka Napisano 29 Września 2016 Napisano 29 Września 2016 Zwróć uwagę na napęd.3x8 to minimum,a lepiej 3x9
chudzinki Napisano 29 Września 2016 Napisano 29 Września 2016 Podpowiedzcie mi na co ma zwracać uwagę A na pewno potrzebujesz "MTB"? Może cross byłby lepszy? Po jakich gruntach jeździsz? Z crossa coś takiego, ale nie wiem jak z rozmiarem. Tak tylko głośno myślę . A jeżeli koniecznie MTB to może to?