Tassajara21 Napisano 19 Września 2016 Udostępnij Napisano 19 Września 2016 Gary FisherModel: TassajaraRocznik: 2006Rower kupiłem jako używany i użytkowałem go przez rok. Przejechałem na nim 1700 km po asfaltach, szutrach i górach.W tym czasie przeszedł gruntowny serwis (po każdym wyjeździe obowiązkowe czyszczenie i smarowanie) i został mocno doinwestowany.W chwili obecnej nie wymaga żadnego wkładu finansowego.Amortyzator Manitou Elite Six jest świeżo po całościowym serwisie (czyszczenie, wymiana oleju, nowa uszczelka).Nic nie cieknie, szczelny, wspaniale wybiera wszelkie nierówności terenu.Geometria Genesis sprawia, że bardzo dobrze podjeżdża się tym rowerem pod wszelkie wzniesienia (krótki tylny trójkąt).Hamulce SLX to niezawodne hydrauliki kupione 8 miesięcy temu za 430 zł, świeżo po wymianie oleju i odpowietrzeniu.Z metalicznymi klockami i wentylowanymi tarczami ogarną każdą stromiznę z morderczą siłą i chirurgiczną precyzją.Linki przerzutek wymienione na nowe, wszystko przesmarowane i dociągnięte.Jedynym mankamentem tego roweru jest jego aspekt wizualny. Lakier jest w różnych miejscach porysowany i poobijany. Dla mnie jest to norma. Rower ma w końcu 10 lat i nie stał w garażu tylko jeździł.Jeżeli więc komuś nie przeszkadzają drobne, wizualne niedociągnięcia, to ma szansę na kupienie super hardtaila na lata!Jego największe zalety to niezawodność i niska masa.Polecam z całego serca, bo serce w niego włożyłem!!!Sprzedaję tylko z jednego powodu: przesiadka na fulla Santa Cruz Bullit! Yeah!Sprzedaję rower w całości (1300 zł), ale jak znajdzie się klient na ramę z amortyzatorem (700 zł), to resztę sprzedam w częściach wg. cennika szczegółowego.Specyfikacja technicznaRama:Seria: Silver, kolorystyka złoto-srebrno-czarnaRozmiar: 17,5" MD ( katalogowo na 183 cm wzrostu)Materiał: 7005 aluminiumGeometria: Genesis- kąt pochylenia główki ramy 71,5 stopnia- kąt pochylenia rury podsiodłowej 74 stopnie- rura górna 608 mm- rura podsiodłowa 446 mm- wysokość osi suportu 292 mmWaga: 12 kgZawieszenie:Amortyzator: Manitou Elite SixSkok: 100 mmŚrednica rury sterowej: 1 i 1/8" (28,6 mm) aheadDługość sterówki: 21 cm.Osprzęt:Kierownica: Bontrager Crowbar Sport 620 mm, wznios 25 mm, średnica 25,4 mmMostek: Bontrager 90 mm, wznios 15 stopni, 28,6 mm, mocowanie ahead 1 i 1/8"Stery: Accent półzintegrowane typu ahead 1 i 1/8", wysokość główki ramy 105 mmHamulce: hydrauliczne Shimano SLXTarcze: przód Accent 180 mm, tył Accent 160 mmKlocki: metaliczne (zużycie: przód 25%, tył 30%) Siodło: PRO Vulture Max, skórzane z piankąSztyca: Bontrager Sport 350 mm, średnica 31,6 mmPedały: platformowe WellgoNapęd: 3x8Manetki: Shimano AlivioPrzerzutka przednia: Shimano Deore, średnca obejmy 34,9 mmPrzerzutka tylna: Shimano Deore XT, wózek SGSKaseta: Shimano HG41, 8 rzędowa, 11-34 MegarangeŁańcuch: KMC 113 ogniw, zapinka ShimanoKorba: Void 175 mmKoronki: Shimano Hyperglide 42/32/22Suport: VP 110,5 mm, kwadrat, gwint angielskiKoła:Felgi: Vuelta VTS Tubeless Lite (przystosowane do opon bezdętkowych UST)Rozmiar: 26" x 21 mmPiasty: Shimano HB-M475 i Shimano FH-M475, oś 9 mmSzprychy: 24 przód Alpina Alloy CNC Silver, tył stalowe 2,3 mm (robione na zamówienie: 245 mm, nypel 4,5 mm)Opony: Kenda Nevergal 26" x 2.10"Wycena ogólna przy zakupie roweru w całości:Rama 400 złWidelec 200 złHamulce 300 złKoła 200 złReszta 200 złRazem: 1300 złWycena szczegółowa przy zakupie roweru w częściach:Rama ze sterami: 450 złAmortyzator: 250 złKierownica: 50 złMostek: 50 złHamulce: 300 złTarcze: 130 złKlocki: 20 złSiodło: 70 złSztyca: 50 złPedały: 40 złManetki: 40 złPrzerzutka przednia: 50 złPrzerzutka tylna: 70 złKaseta: 50 złŁańcuch: 20 złKorba: 80 złKoronki: 60 złSuport: 20 złKoła: 200 złOpony: 50 złRazem: 2050 zł http://www.olx.pl/oferta/gary-fisher-tassajara-2006-CID767-IDhF8sR.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Root Admin Mieciu Napisano 22 Września 2016 Root Admin Udostępnij Napisano 22 Września 2016 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.