Skocz do zawartości

[kupię] rower jak nowy za 1500zł


Sathgart

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co znaczy niemal nowy? Osprzęt bardzo OK, warto spojrzeć czy amor nie jest zajechany.

 

Jeżeli rower jest w 100% w porządku to warto się zastanowić a pozostałą kasę wydać np na lepsze koła czy rurki które będą Ci bardziej pasowały.

Napisano

Napęd Deore, widelec RS, jeżeli rzeczywiście jest tak jak piszesz to myślę że warto. Natomiast nie wiem jak ma się sprawa jeżeli chodzi o ramy Rometa, musisz sobie sam poszukać.

 

 

Napisano

Pomyliło mi się, chcą 1700zł, ale różnica chyba nic nie zmienia? :) 

 

Wiesz co, ja jeżdżę długie dystanse, ale bez szaleństw, w miarę proste i równe leśne drogi :) Z tego co wyszukałem nie ma złych tematów o ramach Rometu.

Napisano

Najsłabsze elementy w tym modelu,to koła i hamulce.Z hamulcami,jeśli w chwili obecnej dobrze hamują,gwałtu nie ma.Z czasem za kołami trzeba się rozejrzeć .Za w miarę dobre koła,trzeba dać 600-800 zł.

Napisano

W obecnym rowerze mam koła na piastach shimano xt i obręcze shimano/dartmoor, ale... piasty nie mają mocowania na hamulce tarczowe  :w00t: Ewentualnie wymienię piasty i zamienię koła w rowerach.

Napisano

Lepiej kupić całe koła, na allegro jest tego sporo.

 

Ewentualnie jak masz zaufany serwis to możesz poprosić o złożenie.

Napisano

 

 

Ile serwis weźmie za wymianę piast?

To nie jest taka prosta sprawa ?

Koszt przeplecenia kola,plus nowe szprychy. Do tego nowe piasty. Nie warto,lepiej kupić gotowe koła.

Napisano

Zależy, czasami się opłaca, ale chyba na Twoim miejscu bym nie dekompletował kół żeby robić przekładkę. Ja u siebie wymieniałem piasty, szprychy itd zostały te same a mimo to nieźle odczułem to w portfelu. Teraz będę wymieniał obręcze i szprychy. Zabieg jest średnio opłacalny ale będę robił to w zaufanym sklepie gdzie w każdej chwili mogę podjechać jak coś będzie nie tak.

Napisano

Kołami zajmę się za jakiś czas. Kupiłem ten rower, udało się utargować 1500zł za niego :P Okazało się, że kupili go i tak w wyprzedaży za 2000zł. Póki co muszę zmienić kierownicę, bo ta fabrycznie zamontowana ma dziwne kąty tzn. nie opieram dłoni prosto tylko nadgarstki wyginają się lekko na zewnątrz przez co po krótkiej jeździe poczułem ból. Dodatkowo długość kierownicy jest za duża ;P Hamulce działają perfekcyjnie - mocno i zdecydowanie. 

Napisano

Ceny są różne, ja u siebie płacę 50 zł za sztukę

Napisano

Jednak jest problem z hamulcem tylnym :P Kiedy obrócę kołem to co jakiś czas słychać, że tarcza ociera o klocki. Ściągałem hamulce i była zupełna cisza, wiec to na pewno tarcza. Pytanie czy to tarcza jest krzywa? Bo nie ociera cały czas a jakby tylko w jednym miejscu. Śrubokrętem rozepchnąłem klocki i zauważyłem, że przy zdjętym hamulcu, kiedy zacisnę klamkę to tłoczki nie odskakują to pierwotnej pozycji a zostają zaciśnięte tak, że nie mogę włożyć koła a dopiero po rozepchaniu mogę umieścić koło na miejscu. Co to może być?

Napisano

Tak ma byc, dzieki temu nie musisz caly czas regulowac ukladu jak klocki sie zuzywaja. A krzywa tarcza to normalna sprawa, ustaw zeby ocieralo jak najmniej i jezdzij, z czasem sama sie lekko naprostuje

Napisano

Wiem, ale te nie są wcale zużyte ;) Dobra, dla pewności zmienię płyn hamulcowy. Zresztą nie mam wyjścia, bo myślałem, że kręcę śrubą do regulacji odległości klamki od kierownicy a tymczasem płyn wyciekł :D Póki co jeżdżę na jednym hamulcu - przednim.

Napisano

A to wtedy będzie z przodu ocierało? :) Wyregulować się nie udało tzn. robiłem takim sposobem, że luzowałem szczęki, zaciskałem kilka razy klamkę hamulca, a potem dokręcałem śrubki, trzymając zaciśniętą klamkę. Ba, ocierało jeszcze bardziej po tym zabiegu :D

Napisano

Nie mogłem odpowietrzyć tego hamulca, robiłem wszystko według instrukcji, używałem akcesoriów Shimano, ale na końcu zawsze klamka była luźna a hamulec nie działał. Może niezbyt dobrze zablokowałem klocki podczas odpowietrzania. W każdym razie zużyłem cały płyn 50ml a jako że w sklepie nie mieli to kupiłem hamulec shimano SLX i... Nie ma porównania. Jest o niebo lepszy niż to, co było fabrycznie zapakowane. Klamka ma dużo większy zakres pracy i hamuje pewniej. Udało się wyregulować za pierwszym razem i nic nie ociera. Tylko że kabel jest stanowczo za długi. Nie wiem, czy ma sens, żebym samodzielnie próbował to skracać, może oddam do serwisu :D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...