Michulo Napisano 2 Stycznia 2017 Napisano 2 Stycznia 2017 Jeśli można wiedzieć,to jaki jest rozmiar ramy ,oraz Twój wzrost ? Cytuj
MikeSkywalker Napisano 2 Stycznia 2017 Napisano 2 Stycznia 2017 Baranek nie jest lekarstwem na wszystko, wręcz przeciwnie (zaraz będą mnie hejtować). Z całym szacunkiem do mojego gravela to na retro MTB bawię się dużo lepiej i czuję dużo pewniej. Prosta kierownica, twarde chwyty, brak rękawiczek. Podejrzewam że przyzwyczajenie robi swoje. Cytuj
Jurcyk Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Napisano 2 Stycznia 2017 Mam 180 cm i długość nogi 83 cm , chłopaki z Kony zarekomendowali mi rozmiar M/L czyli 55. To typowa hybryda, pozycja za kierownicą jest daleka od zrelaksowanej ale zgodnie z radami formułowiczów wstrzymam się przed zmianami kokpitu póki nie poćwiczę i nie zrobię wielu próbnych jazd w zmiennych warunkach i w zmiennym terenie. Cytuj
Michulo Napisano 2 Stycznia 2017 Napisano 2 Stycznia 2017 Fajną akcję rozpoczął kolega IvanMTB http://www.forumrowerowe.org/topic/212388-akcja-genetyk-wsrod-ludzi-czyli-wyprobuj-sobie-dirt-drop-bara/?do=findComment&comment=1931261.Może się skusisz. Cytuj
Jurcyk Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Napisano 2 Stycznia 2017 Jeśli miałbym zmienić kierę to raczej na Jones H-bar Loop lub Surly Open Bar .Ta ostatnia wymagałaby korekcji bo ma 25,4 mm ale jest z cromo i to też jest kuszące. Cytuj
MikeSkywalker Napisano 2 Stycznia 2017 Napisano 2 Stycznia 2017 To nie jest geometria pod baranka, o czym sam autor tematu wspomina. Cytuj
Michulo Napisano 2 Stycznia 2017 Napisano 2 Stycznia 2017 wstrzymam się przed zmianami kokpitu póki nie poćwiczę Tym sie zasugerowałem.A że głodnemu zawsze chleb na myśli Cytuj
Jurcyk Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Napisano 2 Stycznia 2017 Nie mam dobrych wieści dla potencjalnych kupców Sequoi , to co "rzucili " przed końcem roku powinno wystarczyć na 2017 , bo nowych dostaw już nie będzie. Mi osobiście ten rower też się podobał. Cytuj
karolg Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 Piękna jest ta kona! Dla mnie ideał geometrii (i wyglądu) na takie asfaltowo-szutrowo-leśne jazdy. Niech służy! Cytuj
woojj Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 Kupiłem wreszcie rower , nie zaszalałem , raczej budżetowo ale stalowo: brawo- następny świadomy stalowiec w rodzinie ;-)))Wbijaj na wątek stalowy...a tu opisz wrażenia z jazdy, konfiguracji no i fotki!!!! Następny na stalowe zloty . Cytuj
porcelanowy Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 Powitoł Kupiłem wreszcie rower , nie zaszalałem , raczej budżetowo ale stalowo:Co te narciarze robią w twoim poście? Ładny, zgrabny, stalowa strona mocy Oponki wyglądają ciekawie. Co to? Cytuj
Jurcyk Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Napisano 3 Stycznia 2017 Te narciarze to stok w Rzeczce a w dali widok na słynny podjazd do schroniska Orzeł , gdzie odbyła się Stalowa Sowa. Dla mnie ideałem byłaby raczej Kona Sutra LTD, ale ta moja ma taki sam wideł i bodajże geo przodu.Oponki to Schwalbe Big Apple.Karolg, dla mnie geometria nie jest pod długie przejazdy, TT ma 590 mm, a mostek 90 mm, to raczej geo fitnessowe, ale baza kół jest duża 1090 mm , co przy modyfikacji kokpitu dałoby wyprawówkę. Cytuj
dankams2 Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 Jeśli miałbym zmienić kierę to raczej na Jones H-bar Loop lub Surly Open Bar .Ta ostatnia wymagałaby korekcji bo ma 25,4 mm ale jest z cromo i to też jest kuszące. Jak już dojrzejesz do eksperymentów to mam On-One Mary odezwij się to się dogadamy. Ja na w pełni sztywnym Marin Pine Mountain z gripami ESI Extra Chunky i oponami 2,25 nie narzekałem w żaden sposób na ból rąk wręcz było komfortowo Cytuj
karolg Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 Karolg, dla mnie geometria nie jest pod długie przejazdy, TT ma 590 mm, a mostek 90 mm Przy prostej kierze pewnie tak. Przy mocno wygiętej - coś a la jones, albo choćby miejskie jaskółkowate (ciągle szukam fajnego i taniego zamiennika jonesów..) - można chwycić węziej i wyciągnąć się mocniej. Albo szeroko i bliżej dla pewności w terenie lub komfortu. Tak to widzę, moje prywatne widzimisie. Ale ja już nie potrafię jeździć z prostą kierą co ma mniej niż 20 stopni backsweepu.. Cytuj
dankams2 Napisano 4 Stycznia 2017 Napisano 4 Stycznia 2017 Wystarczy raz konkretnie spróbować ergonomicznie giętej kiery i faktycznie trudno wrócić do prostej. Mówię cały czas o cywilnej jeździe a nie zawodniczych wyczynach. Cytuj
danielson Napisano 4 Stycznia 2017 Napisano 4 Stycznia 2017 Jurcyk, tak jak koledzy tu sugerują - raczej poszukaj podgiętej kierownicy niż baranka. Big Rove ma duży reach i jeśli będziesz chciał jeździć głownie w pozycji na klamkach, to nawet przy super krótkim mostku, będziesz miał do nich bardzo daleko. Cytuj
Gość Napisano 25 Lipca 2018 Napisano 25 Lipca 2018 W dniu 16.09.2016 o 17:58, artoor napisał: Ritchey Outback Odgrzeje kotleciora, ktos widział gdzies w PL tego frameseta ? Idzie to kupic w jakiś przyzwoitych pieniadzach ? Frameset SwissCross jest dostepny za 3,5k PLNów, ale rozmiary dla skrzatów i średnich. jakby tak znalazla sie w tych pieniadzach jakas XLka. Cytuj
Jurcyk Napisano 21 Sierpnia 2018 Autor Napisano 21 Sierpnia 2018 A mi bardzo podoba się nowa kona Rove na kołach 650 : https://www.cyclestore.com.pl/kona_rove_st_all_road_bike_2019-ID_75679?c=PLN&gclid=CjwKCAjwzenbBRB3EiwAItS-u42o7-I7EhHayf5gQBHn7mTid3fOckDQa5Bbh1bNbPYH6OtEsZkIxRoCuioQAvD_BwE Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.