mrovka Napisano 16 Września 2016 Napisano 16 Września 2016 W chwili obecnej mam naped 1x10 opatry na podzespolach: -kaseta XTR CS980 BK 11-36 -lancuch XTR CNHG M900 -przerzutke XT RD M781 -manetka SLX SL M670 Z racji uzycia pomyslalem ze wymienie to wszystko na taki zestaw: -kaseta XX Xg-1099 11-36 /10 biegowa/ -lancuch XTR CN HG900 -przerzutke XTR RD-M980 GS Shadow -manetke XTR SL M980 Teoretycznie sam naped powinnien dzialac. Ale takie glupie pytanie. Czy hak moze zostac na ramie ten co byl.Jezeli jest prosty i bez luzow ? ps po uzyskaniu odp temat pojdzie do usuniecia
gtb Napisano 16 Września 2016 Napisano 16 Września 2016 Hak w ramie wymieniasz tylko gdy ulegnie uszkodzeniu , skoro masz sprawny to nie ma potrzeby go zmieniać.
fundil Napisano 16 Września 2016 Napisano 16 Września 2016 Hak w ramie wymieniasz tylko gdy ulegnie uszkodzeniu , skoro masz sprawny to nie ma potrzeby go zmieniać. Potwierdzam. I dodam ze po to jest hak by on uległ uszkodzeni a nie korpus przerzutki
radziuGD Napisano 16 Września 2016 Napisano 16 Września 2016 Pytanie tylko, czy te 60 gramów kasety mniej jest warte dopłacania 500 do xx względem xtr
mrovka Napisano 16 Września 2016 Autor Napisano 16 Września 2016 Finansowo pewnie nie,ale uparlem sie ze ma byc lekko. Teren bardzo lagodny,angielski.A moja jazda,to codzienna jazda do pracy - choc,trzeba przyznac iz calosezonowa. Na 'planowane wypady' mam inny zestaw kol i napedu.Dlatego moze byc delikatne. Edit.pozatym dojdzie jeszcze na minus gdzies 70 gram na gripach - ktore dzisiaj zostaly wyslane
krzyszy691 Napisano 17 Września 2016 Napisano 17 Września 2016 Zawodowcy trenują na rowerach z grupą XT, a ścigają na rowerach wyposażonych w najnowsze XTR. Choć nie jest to regułą. Ale jak ktoś ma gest to dlaczego nie - można i do pracy.
rzezniol Napisano 17 Września 2016 Napisano 17 Września 2016 Ktoś ma tutaj chyba kaprys udowodnić ze da rade zejść do deklarowanej wagi przy pewnym zdjęciu w pewnym temacie . Zestaw na dojazdy do pracy jest totalnie bez sensu ... tym bardziej całoroczny. Hak wymieniamy tylko w przypadku jego uszkodzenia. Pozdrawiam
chudeusz09 Napisano 17 Września 2016 Napisano 17 Września 2016 Skoro kogoś stać to dlaczego nie? Dziwne komentarze.... To tak jakbym swojemu szefowi powiedział żeby zamiast swoją A8L 4,2l dojeżdżał do pracy peugeotem żony bo na dojazdy do pracy wystarczy .
Fenthin Napisano 17 Września 2016 Napisano 17 Września 2016 To jest raczej "Mam A8, ale zastanawiam się czy nie kupić na dojazdy do pracy R8. Jak sądzicie? A, jeszcze jedno. Mam taki breloczek z Zakopanego, mogę go sobie zostawić?"
rzezniol Napisano 17 Września 2016 Napisano 17 Września 2016 @@chudeusz09, nie do końca skumałeś chyba o co chodzi ... Niech szef sobie ma A8L bo jest szefem i ma firmę, z której był w stanie kupić taki wóz. W takim razie ten wóz jest mu potrzebny bo zapewne obraca się wśród podobnych sobie a tam sprawy prestiżowe mają znaczenie. Więc szefa stać, szef kupił samochód, który jest mu potrzebny na dojazdy do pracy czytaj na spotkania biznesowe z innymi szefami. Nie sądzisz chyba ze taki szejk z 20 polami naftowymi rozmawia z szefem stacji benzynowej tuż za rogiem ... Tutaj mamy XTR`ry z serii "race day only" które nigdy nie powąchają Ben-Gay`a na linii startu. Idąc analogią samochodową ... szaf kupił Zonde na dojazdy do pracy, która nigdy nie powącha zapachu gumy na asfalcie Nürburgring`u ... Szefa stać i na A8L i na Zonde tylko który ma tutaj większy sens w dojazdach do pracy ? Chce ktoś wydać kupę kasy i zrobić bezobsługowy rower na dojazdy do pracy to kupuje SpeedHub`a od Rohloffa i napędza go paskiem . Nie ważne ile wyda kasy i ile urwie wagi na XTR`ach i tak ze swojego Cubusia nie zrobi roweru poniżej 9 kg. Pozdrawiam
mrovka Napisano 17 Września 2016 Autor Napisano 17 Września 2016 Daj mi poeksperymentowac. Tak samo juz doswiadczam obreczy.Chociaz patrze gdzie jade i jak jade. Na wypady w teren zakladam inne klocki,inne kola i inny naped - co poszerzaja mi mozliwosci,bo moge bez wyrzutow zmieniac biegi pod obciazeniem i nie musze myslec o obreczach.Co do M980? Nie boje sie o manetke,a zmieniarce ufam ze nie rozpadnie sie w czasie sezonu.Wiem ze to sa bardzo delikatne komponenty, ale tez jestem gotowy na ewentualne wypadki losowe. Wiec do pracy,naprzeciw wszystkim i wszytkim trendom - lekko i przyjemnie po angielskich sciezkach. Tez masz duzo racji w przypuszczeniu, ze sa male szanse na to,ze pojedzie ze mna w gory.Malo jezdzilem po gorach jako xc.Przewaznie jak bylem to /z racji zamieszkania/ koncentrowalem sie na skrzycznym,szczyrku,zarze,blatnia i tym podobnych Bielskich okolicach. Poza tematem to napisze ze wstyd pisac,ale od kilku lat moj Scott FR jest juz tylko serwisowany edit: rzezniol,ale zejde ponizej 9,5 na aluminium.W mani lekkosci juz jest topik:P http://www.forumrowerowe.org/topic/209495-9826-cube-ltd-29er-aluminiowa-bura-suka-by-mrovka/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.