Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Zakupiłem rowerek Kross Level  29ER  w promocyjnej cenie 1700 zł.

W sklepie w mojej miejscowości chcieli za niego 1750 + koszt przeglądu zerowego.

 

Zamówiłem więc w sieci. 

Rower ma porysowaną  górną ramę oraz kierownicę. Mógłbym na  to przymknąć oko  gdyby nie był kiepsko skręcony.

Przerzutki zle wyregulowane,  oprócz dzwięku zmiany czasami jest taki delikatny trzask przerzutki. Podczas pedałowania słychać też dzwięki ( ale to moze byc spowodowane sporą ilośćią piachu który przykleił się do nasmarowanego łancucha)

 

Z przedniej opony wystaję niedocięta guma. Dodatkowo było bardzo mało powietrza, a po odkręceniu wentyla  zleciało mi 2 razy całe powietrze

Dopiero w serwisie napompowali mi opone sprężarką i dokręcili  element który odkręcał się razem z  wentylem i spuszczał powietrze.

 

Czy przez to , że 2 razy zeszło powietrze z opony i rower stał na flaku coś mogło się uszkodzić ?

 

Sklep daje 100 dniowe prawo zwrotu jednak przesyłka  jest na mój koszt.

Czy przymknęlibyście na to oko, czy lepiej zwrócić rower ?

Ogólnie to zamiast cieszyć się rowerem to cały czas coś przy nim robie, czytam na forum itp

 

 

 

  • Mod Team
Napisano

 

 

Zakupiłem rowerek Kross Level 29ER w promocyjnej cenie 1700 zł. W sklepie w mojej miejscowości chcieli za niego 1750 + koszt przeglądu zerowego.

No to zaoszczędziłeś. :down:

Kupując na miejscu widzisz co bierzesz i ewentualne usterki nie wymagają kosztów wysyłki.

Oszczędności pomijalne efekt sam widzisz.

Napisano

Jak stał na "flaku" to nic złego się nie stało (ważne , że na takim nie jeździłeś).

Ze zwrotem teraz możesz mieć problemy , bo zwraca się nie uszkodzony a jak sam piszesz masz na ramie i kierownicy porysowania . Powinieneś to zgłosić zaraz po odebraniu , teraz sprzedawca może uznać to za uszkodzenie powstałe u ciebie.

A masz w ogóle podbity przegląd zerowy ?

Napisano (edytowane)

Wiem , nauczka  dla mnie. Ale nie mieli u mnie rozmiaru ramy L  dla tego modelu mieli dla modelu niższego , który miał  hamulce mechaniczne a nie hudrauliczne.

 

Odpowiedz ze sklepu : 

Witam, w ogólnie nie sprzedajemy rowerów powystawowych, każdy rower jest sprawdzany przed wysyłką pod względem technicznym więc musi być sprawny w 100%, proszę przesłać zdjęcia zarysowania spróbuję rozwiązać pozytywnie sprawę,

 

Tak mam podbity przegląd.  Autoryzowany dealer Krossa, oni mają swoje sklepy w kilku centrach handlowych w  Koszalinie. Więc to nie jest jakas firma krzak.

 

 

Ale są takie 2-3 kreski jakby śrubokrętem ktoś przejechał po ramie bardzo cieniutkie.

 

Za bardzo mi to nie przeszkadza bo porysowanie ramy w pozniejszym czasie to norma.

bardziej sie martwie o tą regulacje przerzutek :(

Edytowane przez Kamil3d
Napisano

Rower ma porysowaną  górną ramę oraz kierownicę.

Czyli mogłeś reklamować.

Przerzutki zle wyregulowane

To jest normalne. Powinieneś je sam lub w serwisie rowerowy przed pierwszą jazdą wyregulować.

oprócz dzwięku zmiany czasami jest taki delikatny trzask przerzutki. Podczas pedałowania słychać też dzwięki ( ale to moze byc spowodowane sporą ilośćią piachu który przykleił się do nasmarowanego łancucha)

To może być objaw złej regulacji.
  • Mod Team
Napisano

 

 

Powinieneś to zgłosić zaraz po odebraniu

Trzeba rozpakować przy kurierze a nie każdy się na to zgadza.

Spisać protokół i reklamować.


 

 

Odpowiedz ze sklepu : Witam, w ogólnie

Początek obiecujący.

Napisano (edytowane)

Nie na powystawowy nie wyglądał, opony bez  ślady użytkowania napęd też ,  tarcze i wszystko piękne.  Tylko ta rama, kurier wbiegł zostawił paczkę i pobiegł podpisał ktoś inny  bo paczka była zamówiona na firmę.

 

 

 

Edytowane przez Kamil3d
Napisano

 

 

Trzeba rozpakować przy kurierze a nie każdy się na to zgadza. Spisać protokół i reklamować.

Jeżeli opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów uszkodzenia to firmy kurierskie zawsze zwalają winę na nie właściwe zabezpieczenie towaru (przerabiam to na co dzień) , dla zadowolenia klienta takie kwiatki biorę zawsze na siebie bo od firmy kurierskiej odzyskujesz średnio co 5 szkodę a i to po ciężkich bojach.

Napisano

Na zdjęciu wygląda , że nowy . Porysowanie kierownicy i górnej rury zapewne jest wynikiem nie właściwego zabezpieczenia w kartonie tych elementów (kierownica ocierała o ramę i się nawzajem porysowały). Prześlij foty sprzedawcy , jeśli jest solidnym zaproponuje jakiś rabat (odsyłki i wymiany są kłopotliwe dla obu stron - sam tak rozwiązuje najczęściej tego typu problemy).

Napisano (edytowane)

Dziękuje :)

 

Rower był  zapakowany  tak  ( w kartonie po rowerze Krossa S)  

Z tym, że siodełko pedały  były rzucone luzem.

Kierownica nie była w ogóle zabezpieczona  była położona luzem pionowo obok przedniego amortyzatora.

 

 

3213213.jpg

Edytowane przez Kamil3d
Napisano

Siodełko to Ty ustaw po ludzku.

 

Gdzie te sławne rysy?

Napisano

Przerzutki zle wyregulowane,  oprócz dzwięku zmiany czasami jest taki delikatny trzask przerzutki. Podczas pedałowania słychać też dzwięki ( ale to moze byc spowodowane sporą ilośćią piachu który przykleił się do nasmarowanego łancucha)

Czyli B2 i przerzutka Alivio. To są dobre zmieniarki ale trzeba się nimi troszkę pobawić przy regulacji

Napisano (edytowane)

Zrobię fotki jak będe w domu.  

 

Przy okazji spytam o mostek,  śruby  dociskającą kapsel mostka dobrze, że przykręciłem  nie za mocno ale tak aby nie było wyczuwalnych luzów ?

Natomiast śruby mocujące  przykręciłem bardzo mocno, równie mocno przykręciłem kierownice do wspornika.

 

Czasami podczas skręcania w lewo i prawo  coś mi strzela w kierownicy, pancerze ?  

Te niedocięte gumy w oponie same się wyrobią czy je powycinać ?  ( wychodzą z samego środka przedniej opony i mają około 2cm długości ) kiepsko to wygląda podczas jazdy takie fałdki  :woot:

Dzięki jeszcze raz za pomoc

Edytowane przez Kamil3d
Napisano

Nie na powystawowy nie wyglądał, opony bez ślady użytkowania napęd też , tarcze i wszystko piękne. Tylko ta rama, kurier wbiegł zostawił paczkę i pobiegł podpisał ktoś inny bo paczka była zamówiona na firmę.

Wygląda na powystawowy. Opony bez śladu użytkowania - bo nie był rowerem testowym. Nie widać gdzie dokładnie są rysy ale normalnie rower "z pudełka" ma zabezpieczona ramę w miejscu gdzie przypieta jest fabrycznie kierownica. Jeśli ktoś nie zabezpieczyl tak jak fabryka to rama mogła się podrapac.

Nie wiem co znaczy bardzo mocno ale mostki przykreca się zdecydowanie z małą siłą 5/6 Nm a to bardzo niewiele. Nie sądzę że ktokolwiek dokręca na czuja bez przesady bo wydaje się że jest za słabo.

Nie wiem co ci wychodzi, gdybam że albo przycieta jest detka albo opaska na obręcz. Zrób z tym coś przed pierwszą jazdą bo grozi wybuchem dętki.

  • Mod Team
Napisano

Z opony ta wypływka sama zniknie w miarę upływu kilometrów.

Co do rys to jak dla mnie po herbacie.  Za późno zareagowałeś.

Chyba, że sklep się poczuwa i zostaniesz dopieszczony jakimś rabatem.

Napisano

Ale chyba nie ma az takiej tragedii nie ? :) Jedną już zakleiłem naklejką ;D   Rama i tak pewnie by sie porysowała od kamieni itp.

Napisano

Zakupić rower w necie o +/- 8 dych taniej niż w stacjonarnym sklepie na miejscu,nie rozumiem.Poza tym "rysy" większe niż w moim składanym z kilku.Walczył bym o rabat,właśnie o tę stówkę.

Napisano

Rysy nie są jakieś dramatycznie wielkie tym bardziej , że to połysk i za chwile będzie ich bez liku ale ciężko będzie ci teraz udowodnić , że to powstało w transporcie (mogłeś zrobić foty zanim złożyłeś całego do kupy).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...