panchos Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 czesc ,mam amor Spinner,kupilem od goscia ,ktory go wygral,bialy ,26'',golen 32mm,czy ktos wie ile oleju trzeba wlac do poszczegolnych goleni przy serwisie.Nie wiem jak pokazac wam zdjecia,bo jestem tu nowy,moge wyslac na mail..prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Jaki model dokładnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panchos Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 niestety nic nie pisze na amorze poza spinner ,odkupilem od goscia ktory go wygral,podobno morze to byc 650b lub 300 przeslal bym ci zdjecie ale nie wiem jak to sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Wrzuć fotkę na forum, jest gdzieś tam dokładny opis jak wstawiać foty. Ewentualnie wpisz w google "Spinner fork" i szukaj w grafice tego który odpowiada Twojemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panchos Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 na google nie ma ,ale moge wyslac zdjecia na mail...czytalem jak tu wysylac pliki ale nie widze takiej opcji o ktorej tam pisza z tego co znalezlem ,wyglada jak moj to:spinner air suspension fork 650b-Model2013 Aeris 300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Z tego co pamiętam Aeris 300 ma olejowy kartridż w tłumiku. Wiec z olejem nie ma "problemu" ... Komorę powietrzną możesz podlać kilkoma cm3 jakiegoś gęstego oleju typu 15W ewentualnie posmarować smarem do amorków. Lagi smarujesz smarem stałym do amortyzatorów ... a już na 100% nie wlewasz oleju do goleni z tłumikiem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panchos Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Bardzo jestem ci wdzieczny za odpowiedz,czy wiesz ile tego oleju tam wlac,20/30ml?Czy wlewa sie go(lewa komora powietrza)od dolu po odkreceniu srubki i czy trzeba cos tam odchylac zeby zaczac wlewac olej.Czy kardridz olejowy to to samo co tlumik olejowy?...jeszcze raz bardzo dziekuje za wszelka pomoc...pozdrawiam.Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 16 Września 2016 Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Kartridż olejowy to tłumik z blokadą. Jak decydujesz się na olej w komorze powietrznej to wlewasz jakieś 2 - 4 ml od góry przy wykręconym korku.. Olej w dolnych goleniach ... Jak chcesz mieć olej w dolnych goleniach to bezpiecznie możesz go wlać tylko do goleni ze sprężyną powietrzna. Wlanie do goleni z tłumikiem może doprowadzić do jego uszkodzenia - znane przypadki z tłumikami HLO u Suntorua. Olej w dolnych goleniach podobnie jak do komory powietrznej 15W, kilkanaście do 20 ml. Wlewasz przez dolny otwór. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panchos Napisano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2016 Bardzo,bardzo dziekuje,jestem bardzo wdzieczny...pozdrawiam Jak w ogole znalazles te moje pytania,czy to pytanie jest na jakims czacie ogolnyn,czy idzie do wszystkich,ktorzy sa zalogowani na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.