osis25 Napisano 13 Września 2016 Napisano 13 Września 2016 Witajcie Po weekendowym wypadzie w góry z moim nowym B8 doszedłem do wniosku ze DB3 nie hamują... Poważnie przy mojej wadze 100kg było ciężko... Ostało się troszkę wolnej gotówki więc chciałbym przymierzyć się do wymiany hamulców na znacznie skuteczniejsze. Jak nie w tym sezonie to na przyszły. Jakie hamulce polecacie ? Przypuszczam, że tarcze również będę musiał zmienić ? Jakieś propozycje w rozsądnych pieniążkach ? Na co warto zwrócić uwagę ?
osis25 Napisano 13 Września 2016 Autor Napisano 13 Września 2016 Właśnie nad tymi się zastanawiałem natomiast czy będzie jakaś znaczna różnica czy po zakupie okaże się, że różnica jest ledwo co wyczuwalna ?
dziksoltys Napisano 13 Września 2016 Napisano 13 Września 2016 jak będziesz zmieniał na M675 to z okładzinami metalicznymi . chyba że teraz kupisz sobie same okładziny metaliczne o porównasz. ja mam 115KG hamulce M675 metaliki tarcze clarks 180 i jest OK (na 160 też było dobrze).
osis25 Napisano 13 Września 2016 Autor Napisano 13 Września 2016 No to decyzja chyba już podjęta bo nad tymi się mocno zastanawiałem. Tylko pytanie teraz jakie tarcze.... 180/160 mam.
dziksoltys Napisano 13 Września 2016 Napisano 13 Września 2016 Ja miałem jakieś 160 i było dobrze tylko odtłuść je porządnie najlepiej środkiem do tarcz samochodowych (klocki też tym czyszczę). możesz pozostać przy swoich obecnych tarczach najwyżej później kupisz tarcze 180 XT i adapter.
osis25 Napisano 23 Września 2016 Autor Napisano 23 Września 2016 Dziś miałem okazję przejechać się na SLX z tarczą 203 i 180 bajka po prostu. Teraz pytanie jak w B8 ściągnąć tarcze? Dostęp do śrub utrudnia taki pierścień.... Nawet w serwisie krossa nie mają takiego klucza....
Piotrek383 Napisano 23 Września 2016 Napisano 23 Września 2016 Jeśli to tarcze centerlock to odkręcasz je kluczem tym samym co kasetę.
osis25 Napisano 23 Września 2016 Autor Napisano 23 Września 2016 Nie one są przykręcane na normalne śruby. U mnie jest takie ustrojstwo jak na zdjęciu, pierścień z napisem lock https://m.centrumrowerowe.pl/czesci/hamulce-rowerowe/adaptery/p,adapter-mocowania-tarczy-hamulcowej-na-6-srub-do-piasty-centerlock-os-15-20mm-shimano,97918.html
pawel2208 Napisano 23 Września 2016 Napisano 23 Września 2016 Jeśli to tarcze centerlock to odkręcasz je kluczem tym samym co kasetę. Jeżeli są sztywne osie to takim kluczem nie odkręci. Klucz do suportów HT II jak już kolega wcześniej wspomniał.
modrzew Napisano 24 Września 2016 Napisano 24 Września 2016 Jeśli tarcze nie są zużyte, to nie trzeba ich wymieniać.
cervandes Napisano 25 Września 2016 Napisano 25 Września 2016 Ciekawe co to za serwis, że klucza HTII nie mają
nemo2009 Napisano 25 Września 2016 Napisano 25 Września 2016 co to za serwis, że klucza HTII nie mają Takie serwisy ciągle prosperują.Na hasło,odpowietrzanie hamulców hydraulicznych,wielkie gały robią. O serwisie widelców amortyzowanych,to można pomarzyć i to w dużym mieście.
Vendeur Napisano 28 Września 2016 Napisano 28 Września 2016 Amortyzatory można serwisować we Wrocławiu, kolega się wyłącznie tym zajmuje i ma tylu klientów, że nie wyrabia. Jeden z najlepszych w Polsce. Uzdrowił moją Rebę w moment, niskim kosztem. Od 2 lat amor działa jak bajka.https://www.facebook.com/[reklama-bez-zgody]/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.