osis25 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Witajcie Po weekendowym wypadzie w góry z moim nowym B8 doszedłem do wniosku ze DB3 nie hamują... Poważnie przy mojej wadze 100kg było ciężko... Ostało się troszkę wolnej gotówki więc chciałbym przymierzyć się do wymiany hamulców na znacznie skuteczniejsze. Jak nie w tym sezonie to na przyszły. Jakie hamulce polecacie ? Przypuszczam, że tarcze również będę musiał zmienić ? Jakieś propozycje w rozsądnych pieniążkach ? Na co warto zwrócić uwagę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Najlepszy stosunek jakość/cena to SLX M675 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osis25 Napisano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Właśnie nad tymi się zastanawiałem natomiast czy będzie jakaś znaczna różnica czy po zakupie okaże się, że różnica jest ledwo co wyczuwalna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziksoltys Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 jak będziesz zmieniał na M675 to z okładzinami metalicznymi . chyba że teraz kupisz sobie same okładziny metaliczne o porównasz. ja mam 115KG hamulce M675 metaliki tarcze clarks 180 i jest OK (na 160 też było dobrze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osis25 Napisano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2016 No to decyzja chyba już podjęta bo nad tymi się mocno zastanawiałem. Tylko pytanie teraz jakie tarcze.... 180/160 mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dziksoltys Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Ja miałem jakieś 160 i było dobrze tylko odtłuść je porządnie najlepiej środkiem do tarcz samochodowych (klocki też tym czyszczę). możesz pozostać przy swoich obecnych tarczach najwyżej później kupisz tarcze 180 XT i adapter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osis25 Napisano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Dziś miałem okazję przejechać się na SLX z tarczą 203 i 180 bajka po prostu. Teraz pytanie jak w B8 ściągnąć tarcze? Dostęp do śrub utrudnia taki pierścień.... Nawet w serwisie krossa nie mają takiego klucza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek383 Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Jeśli to tarcze centerlock to odkręcasz je kluczem tym samym co kasetę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osis25 Napisano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Nie one są przykręcane na normalne śruby. U mnie jest takie ustrojstwo jak na zdjęciu, pierścień z napisem lock https://m.centrumrowerowe.pl/czesci/hamulce-rowerowe/adaptery/p,adapter-mocowania-tarczy-hamulcowej-na-6-srub-do-piasty-centerlock-os-15-20mm-shimano,97918.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Klucz do suportu HT II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel2208 Napisano 23 Września 2016 Udostępnij Napisano 23 Września 2016 Jeśli to tarcze centerlock to odkręcasz je kluczem tym samym co kasetę. Jeżeli są sztywne osie to takim kluczem nie odkręci. Klucz do suportów HT II jak już kolega wcześniej wspomniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osis25 Napisano 24 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2016 Dokładnie u mnie są sztywne osie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 24 Września 2016 Udostępnij Napisano 24 Września 2016 Jeśli tarcze nie są zużyte, to nie trzeba ich wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Ciekawe co to za serwis, że klucza HTII nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nemo2009 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 co to za serwis, że klucza HTII nie mają Takie serwisy ciągle prosperują.Na hasło,odpowietrzanie hamulców hydraulicznych,wielkie gały robią. O serwisie widelców amortyzowanych,to można pomarzyć i to w dużym mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vendeur Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 Amortyzatory można serwisować we Wrocławiu, kolega się wyłącznie tym zajmuje i ma tylu klientów, że nie wyrabia. Jeden z najlepszych w Polsce. Uzdrowił moją Rebę w moment, niskim kosztem. Od 2 lat amor działa jak bajka.https://www.facebook.com/[reklama-bez-zgody]/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.