godzinilla Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 (edytowane) Poproszę o wycenę następującego zestawu: rama: 21/22 cale, rura górna 57 cm, rura podsiodłowa 54 cm, sterówka 1/1/8, mocowanie na v-brake i tarczę (IS), przewody prowadzone górą górnej ramy, oś 9 mm; kolor czarny mat, stan +db, drobne ślady użytkowania, obicia, przetarcia. Jest to prawdopodobnie rama z fabryki Easton, tak zasugerował jeden z użytkowników forum po obejrzeniu naklejki, która była na niej naklejona. Rower pochodzi ze Szwajcarii, z okolic Davos - miał naklejone emblematy tamtejszego kurortu. Naklejki zdjąłem, pozostały lekko widoczne ślady w postaci różnicy w kolorze. stery: Ritchey, pół-zintegrowane, lub zintegrowane - do oceny. Stery są raczej na kulkach. Nie wiem kiedy ktoś do nich zaglądał, ale działają cicho i gładko. amortyzator: Manitou Black Super Air TPC Lockout 100mm - rocznik 2004/2005. Skok 100 mm, komora powietrzna, tłumik z blokadą w manetce, regulacja szybkości odbicia, oś 9 mm, mocowanie hamulca tarczowego w standardzie PM (brak mocowania na v-brake!). Stan wizualny dobry, naklejka popękana od słońca i starości, trochę obić lakieru i przetarć. Golenie górne w mniej więcej jednolitym kolorze, bez przetarć i rys. Sterówka 1/1/8, dość długa. Nabita gwiazdka. Amortyzator po pełnym przeglądzie, w pełni sprawny, technicznie bez zarzutu. napęd: Deore LX FC-M582. W pełni sprawny, zębatki nie zużyte. Zębatka 32T była niedawno wymieniana, Deore. suport bodajże też grupowy, wygląda na Shimano, ale nie ma na nim oznaczenia modelu. pedały: Syncros Mental Alloy. kaseta i łańcuch: Sunrace CSM969AU, 11T-32T, 9 rzędów. Od nowości pracuje z łańcuchem KMC x9.73. Przebieg maksymalnie 500 km, raczej mniej. przerzutka tylna: Deore LX RD-M580. przerzutka przednia: Deore LX FD-M580. hamulce i tarcze: zaciski hydrauliczne Shimano Deore LX BR-M585, tarcze Shimano SM-RT52 160mm. koła: obręcze DT SWISS XR 4.1D, szprychy DT SWISS, piasta przód Deore LX HB-M585, piasta tył Deore LX FH-M585, bębenek oryginalny. Piasty i bębenek miały niedawno pełny przegląd, całkowicie rozebrane, wyczyszczone, założone nowe kulki wysokiej jakości, nasmarowane. Brak luzów, kręcą się długo i cicho. opony: Continental Race King 2.0, drutowane, względnie nowe - minimalne ślady zużycia. kokpit: mostem Ritchey Comp, 130 mm, kąt 6 stopni; kierownica Specialized XC 2014, 640 mm, gięta; manetki Shimano Deore LX ST-M580 Dual Control 3x9. Chwyty Ergon GA1 EVO, lub inne. sztyca i siodło: Ritchey Comp + Accent Derry. Waga powyższego zestawu: około 11,6 KG. To chyba tyle. Włożyłem w niego masę serca i pracy, poza kołami i tłumikiem wszystkie zrobiłem sam czerpiąc z tego masę satysfakcji i wkładając w to 100% dokładności. Co zostało zrobione od zakupu? - wymiana płynu hamulcowego na A2Z, - wymiana klocków: tył A2Z Gold metaliczne, przód Aligator półmetaliczne, - regulacja całości - działają jak żylety, - wymieniłem oryginalną kasetę CS-M580 na wymienionego wcześniej Sunrace'a, oraz łańcuch Shimano 93 na wspomniany KMC, - pełen przegląd amortyzatora (oringi, smary, oleje), - pełen przegląd piast. Myślę, że wiem ile mogę sobie za niego zażyczyć, ale chciałbym poznać Państwa opinie. Zdjęcia (wykonane w maju, zaraz po zakupie, czyli wszystkie dokonane zmiany nie są na nich ujęte): https://goo.gl/photos/Dd9kTeqB8wHinkky8 Edytowane 12 Września 2016 przez godzinilla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.