Evanios Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Hej! Jestem nowicjuszem i chciałbym się dowiedzieć, czy czas 47 minut na 20km to dobry czas? Średnią prędkość miałem 25km... mam 15 lat i jest to rower MTB . Za problemy przepraszam. Mile widziane jakieś rady... link do endomondo: https://www.endomondo.com/users/22746656/workouts/804214588 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fundil Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 A to zależy gdzie jeździłeś. Czy to był zwykły tlen czy typowe podjazdy itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evanios Napisano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Głównie szosa, lecz pełna dziur ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fundil Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Skoro to są Twoje początki to się nie martw. To jest słabo ale trenig czyni mistrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Średnia średnia Dystans żaden. Jeździj i nie cuduj ze średnimi bo to o niczym nie świadczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Evanios Napisano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Ja jeżdżę więcej, lecz chciałem poznać opinię jak na taki dystans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Jeśli to jest pod po dziurawej drodze, pod górę i pod wiatr, a na dodatek na rowerze MTB to śmiało możesz Giro jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...