Igoriev Napisano 12 Września 2016 Napisano 12 Września 2016 Witam wszystkich. Mam problem ze śrubą w zacisku hamulcowym SRAM DB5. W śrubie jest przekręcony łepek (górna śruba ta lekko skorodowana) Pytanie1: Do czego służy ta śruba ? Pytanie 2: Czy jest to jakaś specjalna śruba w sensie z otworkiem na końcu czy cos ? Czy mogę ją śmiało rozwiercić i wstawić nową (nieoryginalną) ? Dziękuję za odpowiedź Igoriev
lucass3 Napisano 12 Września 2016 Napisano 12 Września 2016 To są śruby które trzymają 2 połówki zacisku w całości. Jeśli w najbliższym czasie nie zamierzasz rozkrecac zacisku to możesz to zostawić. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Gość Napisano 12 Września 2016 Napisano 12 Września 2016 To są śruby łączące połówki zacisku. Znajdź w internecie ( o ile jest) schemat zacisku, będziesz miał podane. Swoją drogą, gdzie ten rower stał że śruby są w tak koszmarnym stanie?
Igoriev Napisano 12 Września 2016 Autor Napisano 12 Września 2016 A czy jak odkręcę jedną śrubę ale nie bede rozkładał zacisku na dwie połówki to wycieknie płyn hamulcowy ? Rower ma pół roku Nie wiem czemu śruba tak rdzawa
grande1970 Napisano 12 Września 2016 Napisano 12 Września 2016 jak wykręcisz jedną to nie powinien się rozszczelnić ale nie na pewno
lucass3 Napisano 12 Września 2016 Napisano 12 Września 2016 Zawsze może trochę polecieć. Na twoi miejscu byłbym przygotowany na późniejsze odpowietrzenie. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
pawel2208 Napisano 12 Września 2016 Napisano 12 Września 2016 Jeżeli odkręcisz tą nieuszkodzoną śrubę to płyn nie powinien się wylać. Kanał łączący obie połówki masz obok tej uszkodzonej śruby, który oczywiście jest odizolowany oringiem więc póki nie popuścisz tej śruby nic stać się nie powinno. Spróbuj nabić bita typu torx i wtedy wykręć. Śrubę bez problemu zastąpisz inną w tym rozmiarze za grosze.
Igoriev Napisano 13 Września 2016 Autor Napisano 13 Września 2016 Tak jak pisaliście, zwykła śruba taka sama która trzyma zacisk. Najpierw wiertłem 3mm przewierciłęm sie przez środek śruby prawie do samego końca. Następnie obszlifowałem flexem imbusa 6 do czegoś pomiedzy 5 a 6 i wbiłem z lekki oporem. No i poszło. Dzięki za pomoc ! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.