Nc8 Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Witam, jestem od niedawna posiadaczem roweru z hamulcami Avid Elixir 1, problem jest w nazwie tematu, hamują tak że to jest bardzo mało odczuwalne, i zwracam się do was z pytaniem co może być problemem, myślałem nad nowymi tarczami ze 160mm na 180mm i zmienić klocki. Jeżeli ktoś miał taki problem to jeżeli się podzieli rozwiązaniem będe wdzięczny. I jeżeli ktoś poleci jakąś zmianę, to proszę o podlinkowanie do czego, bo jestem zielony w tym temacie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Słabo hamują od nowości? Klamka łapie czy jest gumowa albo wpada aż pod uchwyty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nc8 Napisano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Nie wiem jak to było od nowości bo używany rower kupiłem, czuć że gumowa idzie ją docisnąć do gripa, ale stawia opór nie wielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Welniak Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Prawdopodobnie są zapowietrzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Zapowietrzone jak nic. W Shimano jest to sprawa banalna, nie wiem jak w Avidach, chyba nieco gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nc8 Napisano 9 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Dobra, dam info jutro jak odpowietrze to dziadostwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...