Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nowość w ofercie Schwalbe, stare Smart Samy znikają z oferty. Nowy bieżnik i nowe rozmiary aż do... 2,6"

 

http://www.schwalbe.com/en/offroad-reader/smart-sam.html

 

 

Zwijane na większe koła tylko w wersji Double Defense, ciężkie jak smok.

 

Wersja najlżejsza zwijana na koło 26" przy szerokości 2,25 625g.

Edytowane przez cervandes
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Napisano (edytowane)

Ta opona wymagała zmian, naprawdę szału nie robiła nawet w lekkim terenie, a na asfalcie gorsze opory toczenia jak RaRa.

Na plus tylko że bieżnik wolno znika z nich czy że dość odporne na przebicia.

Edytowane przez phoe
Napisano (edytowane)

Ponakręcali się wszyscy i poszło.. ;)

Niby Nic niech się dobrze sprzedaje, może to spowoduje że balony 2.6 się rozejdą na resztę 29.

 

Edytowane przez crust
Napisano

Drugi sezon pomykam na SS Plus i nawet sobie chwalę. Te nowe wyglądają na trochę lepsze w teren, ale jednak z większymi oporami na asfalcie. Żeby pomykać tylko na tych środkowych klockach trzeba by jeździć na wysokim ciśnieniu, a za tym nie przepadam. Wielkość klocków poza środkowymi zwiastuje większe opory, ale jak będzie w rzeczywistości - nie wiadomo. I tak zaplanowałem po obecnych SSP zamontować nowszą wersje Vittorii Mezcal. Jednak zważywszy na wolne ścieranie obecnych gumek do wymiany dojdzie dopiero za kilka sezonów, a do tego czasu może pojawią się jeszcze ciekawsze modele kapci.

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Napisano

Od wczoraj mam nowego Smart Sam 28x1.4 (HS476) na tyle. Tak na szybko w porównaniu do innych opon, które mialem w przełaju:

  • Świetna mieszanka. Trzyma się pokrytej lodowym szronem szosy o wiele lepiej niż CX Comp.
  • Niesamowicie komfortowa, ładnie pracuje. Co prawda przy tej szerokości i ciśnieniu 4 bar to niektórzy by się za głowę złapali, że to beton a nie opona, ale od CX Comp jest lepsza
  • Stawia pomijalnie większy opór niż Schwalbe Marathon Green Guard i CX Comp
  • Trzyma wymiar (35C to rzeczywiście 35mm w najszerszym punkcie)
  • W zakrętach, czy to w lesie czy na szosie, pozwala na wiele więcej niż Marathon i CX Comp.
  • Podczas hamowania zapewnia wprost rewelacyjną kontrolę nad rowerem. CX Comp miało tendencję do uciekania w bok.

Podrawiam ekipę CTBike!

 

Napisano

Starego Smart Sama miałem w rozmiarze 29x2.1, nowego mam w 28x1.4 więc to zupełnie inna opona i nie bardzo idzie je porównać co do własciwości jezdnych. Wykonanie pasków odblaskowych i samego bieżnika jednak jest o klasę lepsze.

Waga 28x1.4 wedle specyfikacji to 475g, waga realna to 490g.

Napisano

Ja mam od kilku tygodni te opony, drutowe, rozmiar 47-622 w crossie. Super jeździ się nimi po śniegu w lesie, wczoraj testowałem już na gołej, błotnistej ziemi w lasach i również sobie chwalę. Zakładanie i ściąganie z obręczy jest też ultra łatwe i szybkie. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...