Marcin86Poznan Napisano 6 Września 2016 Napisano 6 Września 2016 Witam, Odpowietrzałem sobie hamulce i po robocie postanowiłem ustawić odległość klamek od kierownicy. Wszystko szło ładnie, ustawiłem jedną a podczas regulacji coś się zagapiłem i przybliżyłem na maxa a później nie mogłem jej odchylić.... Hamulce to m396 więc używałem imbusa aż zerwałem gwint. Czemu nie mogę wkręcić śrubki? klamka do wymiany czy da się to jakoś rozkręcić i naprawić? Cytuj
Ychu Napisano 6 Września 2016 Napisano 6 Września 2016 Generalnie tym się nie kręci. Gwint w tym miejscu nie jest raczej zbyt mocny , wyższe modele mają osobną regulację. Można próbować przegwintować , ale wątpię że się uda , także pewnie klamka do wymiany. Cytuj
Marcin86Poznan Napisano 6 Września 2016 Autor Napisano 6 Września 2016 Jak się nie kręci to jak miałem klamkę przybliżyć Klamka 60zł może oleję i zakupię całość SLX za 200zł idzie dostać. Jak hamuje i hałasuje na żywicznych tarczach mocno i koło niby blokuje a jednak da się przepchnąć to odtłuścić? trochę oleju mi na tarcze poszło i tylko wytarłem Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 6 Września 2016 Mod Team Napisano 6 Września 2016 Tarcze odtłuścić, klocki też mogły przyjąć tłuste. Jak po odtłuszczeniu tarczy się nie poprawi to klocki bym wymienił. Cytuj
Ychu Napisano 6 Września 2016 Napisano 6 Września 2016 ak się nie kręci to jak miałem klamkę przybliżyć Urok tanich modeli SLX możesz sobie kupić i tam masz jakieś regulacje Cytuj
Marcin86Poznan Napisano 6 Września 2016 Autor Napisano 6 Września 2016 Dobra da się hamować ale klamka jest blisko ma mały zapas w razie jak by coś było nie tak to jej nie docisnę Drugą ustawiłem tak samo i fajnie i wygodnie ale czy siłą będzie dobra się okaże jutro. Tarcze umyłem płynem do naczyń i kilka razy przyhamowałem aby klocki też się umyły i jest elegancko. Cisza i koła nie da się przepchnąć. Dzięki za radę kupie tego SLX jak kasę odłożę i będę miał komplet bo jednego już mam;) Cytuj
Gość Napisano 6 Września 2016 Napisano 6 Września 2016 Niby czemu się nie kręci? Kręci się. Pewnie dojechałem do końca, zjechałeś z gwintu a potem na siłę próbowałeś wkręcić rozwalając gwint. Jeżeli chcesz same klamki SLX które mają ServoWave do zacisków 396 to uważaj, ktoś z forum pisał mi że bez zmiany przewodów na model 90 klamka będzie "gumowa" Cytuj
Marcin86Poznan Napisano 6 Września 2016 Autor Napisano 6 Września 2016 Nie cały zestaw kupie na przód już mam bo nowy był wadliwy i nie bawiłem się i kupiłem slx i teraz chyba dokupię na tył i będzie po problemie mam nadzieję. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.