Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam. problem jak w temacie.  blokada na kierownicy na pozycji "zamknięte" nie działa, sprawdziłem linkę czy nie jest za luźna i czy ten element wewnątrz na końcu linki (taki "klin" wciskający bolec) jest na swoim miejscu, wszystko jest ok. Po odkręceniu tego plastikowego kapsla z linką i wciśnięciu bolca blokada nie reaguje też. co jest nie tak?

Napisano

Ale wiesz że po włączeniu blokady musi się napompować? Czyli odrazu nie jest sztywny tylko jak parę razy pochodzi to wtedy sztywnieje.

Hydraulika napompować? Blokada to "głupi" zawór uniemożliwiający przepływ oleju. Zamykasz i nie ma prawa się uginać.

Napisano

w tym amorku blokada działala od razu, teraz coś nie działa, ale pewnie jest tak jak Piotr napisał że, uszczelka padła. w przyszłym tygodnie amorek jedzie do Gliwic te pokrętło od regulacji tłumienia powrotu na dole prawej goleni jest coś tak jakby tłuste

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...