Genzo Napisano 6 Września 2016 Napisano 6 Września 2016 Witam, Planuję złożyć sobie koła do roweru cx. Nie biorę udziału w zawodach itp. Rowerem jeżdżę rekreacyjnie cały rok. Cel: zejść z wagi o ok. 700g na komplecie. (Z 2300 na 1600) Dodatkowo przesiadka z v-brake na tarcze linkowe. Komponenty wybrane jak do tej pory: Obręcz: WTB cx i-19 Szprychy: cieniowane Piasty: novatec d772/d771 Hamulce: Hayes cx5 Moje pytania: Czy jest coś godnego polecenia w lepszej cenie jeśli chodzi o obręcz (musi być co najmniej dwukomorowa)? Czy ogólnie coś polecacie zmienić (żeby zaoszczędzić na przykład)? Chętnie posłucham wszelkich rad. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Nie udało mi się edytować wiec musze napisać poniżej. Pomyliłem się i piasty to D712 lub D812(odpowiednio D711 u D811) Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
dawid Napisano 6 Września 2016 Napisano 6 Września 2016 daveo.pl/kola_novatec_d77xdt_r460ddt_comp_race-1034i robię takie koła do przełaji Moim zdaniem te obręcze są dużo lepsze od CX i19, waga minimalnie wyższa, ale za to sa dużo sztywniejsze
Genzo Napisano 6 Września 2016 Autor Napisano 6 Września 2016 R460 to obręcze szosowe. Jednokomorowe. Nie widzę się na takim secie. Przy mojej dość ostrej jeździe szybko bym scentrował takie zestawienie. Szukam czegoś dwu/trzy-komorowego. Typowo pod cx. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
dawid Napisano 6 Września 2016 Napisano 6 Września 2016 to szukasz mocnych obręczy czy kilkukomorowych? WTB CX i19 nie są ani sztywne, ani wytrzymałe Już dawno temu większość producentów odeszła od robienia obręczy wielokomorowych na rzecz jednokomorowych WTB ma niższą wagę, mniej korzystny przekrój obręczy i bardzo niski stożek DT Swiss ma wyższą wagę (aczkolwiek, bazuje na danych katalogowych, moze się okazać że obręcze ważą tyle samo), kolisty przekrój który równomiernie przyjmuje naprężenia i wyższy stożek Złożyłem sporo zestawów na R460 i na pewno pod względem wytrzymałości i sztywności biją WTB na głowę. DT oczywiście jak najbardziej nadaje się do przełaju
grissley Napisano 1 Lutego 2017 Napisano 1 Lutego 2017 Dawid - a jak wypadłoby porównanie sztywności/wytrzymałości DT Swiss R460 do WTB Frequency Team i19? http://www.wtb.com/products/frequency-team
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.