witass Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 (edytowane) Witam Mój rower to specialized rockhopper expert 2016 Trochę martwią mnie hamulce (Shimano BR-M365, hydraulic disc, resin pads, 160mm rotor) Problem polega na tym, że kiedy zacisnę hamulce i ruszam rowerem w tył i przód, słychać stukanie - zarówno z tyłu jak i z przodu. Koło obraca się o 2 moze 3 cm, wyglada to tak jakby tarcza stała w miejscu, zaciśnięta zaciskiem W sumie to nawet nie wiem czy to problem hamulca czy raczej piasty, a moze to najzupełniej normalne Żeby dokładnie wyjaśnić o co mi chodzi, załączam filmik. Dziękuję za zainteresowanie i posdrawiam Edytowane 5 Września 2016 przez witass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Takie samo stukanie z przodu i z tyłu? Tarcze są na sześć śrub czy na nakrętkę - centerlock? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witass Napisano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2016 (edytowane) wydaje mi się, ze to bedzie ten centerlock, bo żadnych śrub nie widzę zdjęcie tutaj, moze pomoze Edytowane 5 Września 2016 przez witass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Września 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Września 2016 To w sumie normalne, to stukają klocki i zacisk. Tak przyjemniej to wygląda. Tak to center lock, najtańsze tarcze rt 36 chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witass Napisano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2016 (edytowane) Tak to center lock, najtańsze tarcze rt 36 chyba W to nie wątpię Nie znam sie Kupujac rower, zakładałem, ze za 750 funtów to musi być coś fajnego Wybrałem specialized, ale zapłaciłem chyba tylk za ramę, bo cała reszta trochę cieniutko Z czasem pewnie pozmieniam. Ale z drugiej strony, jeździ sie fajnie - tylko to stukanie Edytowane 5 Września 2016 przez witass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 5 Września 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Wiesz, spec jest drogi. A stukanie wydaje mi się normalne w niektórych hamulcach, zwłaszcza w tanich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witass Napisano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2016 (edytowane) Problem w samych tarczach czy w calym ukladzie hamulcowym? Szczerze mowiac troche mnie to irytuje, waze dosc sporo i boje sie ze np na stromym zjezdzie rarcza zyczajnie wylamie sie u nasady Edytowane 5 Września 2016 przez witass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vdcmike Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Jak Puklus pisze... to na 99% luz klocków w zaciskach i jest to normalne. Na wszelki wypadek możesz sprawdzić czy zaciski są dokręcone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Jeśli tarcza się nie porusza po naciśnięciu hamulca a koło tak to dokręć tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 jak dla mnie fabrycznie za słabo przykręcili nakrętkę tarczy i tyle luz na centerlock zawsze jakiś jest, ale nie powinno być tak luźno że aż stuka. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
witass Napisano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Jest do tego jakiś specjalny klucz? Próbować żabką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Klucz od kasety Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 jak dla mnie fabrycznie za słabo przykręcili nakrętkę tarczy i tyle luz na centerlock zawsze jakiś jest, ale nie powinno być tak luźno że aż stuka. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Na sprawnej tarczy cl nie ma żadnego luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 może się źle wyraziłem- na wielowypuście centerlock jest mały luz. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.