Gość helmut.. Napisano 4 Września 2016 Napisano 4 Września 2016 witam , jestem totalnym laikiem wiec wybaczcie jesli pytania wydaja się wam głupie . Wszędzie jeżdże samochodem i mysle ,ze wypada troche zadbac o kondycje tym bardziej ,ze moja waga jest spora. Zastanawiam sie nad zakupem roweru. Mój wzrost 182 waga 103 kg Jazda głownie po miescie oraz ściezki polne i leśne. Trafiłem na okazję (a moze sie tak wydaje) i zastanawiam sie czy ten rower byłby dla mnie dobry i czy cenowo warto go nabyć . Indiana X-cross 3.0 cena wyprzedażowa niecałe 900 zł (powystawowy) normalna cena to 1299 zł rama 19 cali http://www.mediaexpert.pl/cross/rower-indiana-x-cross-3-0-m19-granatowo-niebieski-mat-bp,id-614546 Chcialbym wydać jak najmniej , bo nie wiem czy nie bedzie tak ,ze troche pojeżdze a potem rower bedzie leżał . Mam nadzieje ,ze tak nie bedzie . pytania : czy rozmiar ramy bedzie dla mnie ok ? czy warto taki rower kupic ? czy stosunek jakosc /cena jest ok ? może warto szukac czegos innego ?
Pytanie
Gość helmut..
witam ,
jestem totalnym laikiem wiec wybaczcie jesli pytania wydaja się wam głupie .
Wszędzie jeżdże samochodem i mysle ,ze wypada troche zadbac o kondycje tym bardziej ,ze moja waga jest spora.
Zastanawiam sie nad zakupem roweru.
Mój wzrost 182 waga 103 kg
Jazda głownie po miescie oraz ściezki polne i leśne.
Trafiłem na okazję (a moze sie tak wydaje) i zastanawiam sie czy ten rower byłby dla mnie dobry i czy cenowo warto go nabyć .
Indiana X-cross 3.0
cena wyprzedażowa niecałe 900 zł (powystawowy) normalna cena to 1299 zł
rama 19 cali
http://www.mediaexpert.pl/cross/rower-indiana-x-cross-3-0-m19-granatowo-niebieski-mat-bp,id-614546
Chcialbym wydać jak najmniej , bo nie wiem czy nie bedzie tak ,ze troche pojeżdze a potem rower bedzie leżał . Mam nadzieje ,ze tak nie bedzie .
pytania :
czy rozmiar ramy bedzie dla mnie ok ?
czy warto taki rower kupic ?
czy stosunek jakosc /cena jest ok ?
może warto szukac czegos innego ?
0 odpowiedzi na to pytanie